Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Neuvoja kun hakee kumppanin ulkomailta ?

Vierailija
11.02.2021 |

Eli mitä ois hyvä tietää ? Paperi asiat yms kuntoon ? Ja kokemuksiakin voi laittaa hyvii/huonoi

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhkäsesti:

Ulkomailla valikoima kasvaa huomattavasti ja pariutumiseen liittyvät riskit vähintään samassa mittakaavassa. Jos uskot hallitsevasi tuon, niin voi olla onnistunut ratkaisu. Kerroin on kuitenkin sinua vastaan.

Ja sitten maantieteestä senverran, että Aasia tai Afrikka ovat työläitä kalastuskohteita. Ex itäblokkilaiset ovat valmiiksi Eu:n kansalaisia.

Vierailija
22/26 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väni väni kun meidän pitää hakea kauniit ja täydelliset naiset ulkomailta

Voisitteko neuvoa, -mitä kirjoitan sille, mitä sanon, mitä vastaan, mitä lahjoja ostan, paljonko sille pitää antaa rahaa, mitkä halemukset pitää täyttää, voisitteko hakea, voisitteko katsoa, voisitteko suomimammat kuitenkin tehdä kaiken kun meistä miehistä ei ole edes naista hakemaan.

Olenhan kuitenkin perheen pää, joten itsenäinen suominainen ei tule kuuloonkaan! No, onneksi ulkonainenkin osaa ottaa ohjat, huoh.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi helvetissä pitää "hakea" kumppanin ulkomailta? Jotain ihmeen erikoisuuden tavoittelua tuokin. Ja kiitos vaan, mutta voit jäädä sen elätin kanssa asumaan sitten sinne muualle, Suomeen ei tarvita yhtään elättiä lisää ulkomailta.

Miksi aina oletetaan, että ulkomaalainen puoliso olisi elätti? Minun ulkomaalainen puoliso tienaa, nykyisin täällä ihan Suomessa asuen, 5800 e / kk it-alalta. 

Ja joo, tarkoituksella hain kumppanin ulkomailta koska ne jotka Suomessa olisi minut huolineet oli itse liian ongelmaisia tapauksia minulle (päihde- tai mt-ongelma tai elämän perushallinnan vakavat puutteet). Suomessa on pk-seudulla aika lailla miesten markkinat, ja kun en ole mikään kaunein kedon kukka, niin ei löytynyt ketään. No, toisesta Euroopan maasta löytyi sitten aika äkkiä.

Kuten sanoit, olet rumilus, etkä kelvannut suomimammalle. Sait naisen ulkomailta ja kaikki on hyvin :)

Ulkomailta saa helpommin kauniin ja nuoremman naisen, koska suomalaiset naiset ovat niin nirsoja.

Eikö silloin kannata mennä suoraan ulkomaille?

Ei, koska moni haluaa yhdistää eri maiden parhaat puolet. Lisäksi aika moni haluaa tehdä kotimaasta paremman paikan elää eikä siitä kovin helpolla luovuta. Esimerkiksi yhdistämällä Venäjän ja Suomen parhaat puolet voi elää lähes täydellistä elämää. Venäjällä parhaat puolet ovat konservatiivisuus ja huippuluokan naiset.

Vierailija
24/26 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mitään kokemusta mutta voisi kuvitella että EU-maa Romaniasta voisi kumppanin tuominen olla kivutonta byrokratian suhteen. Siellä on kauniita naisia mutta ainakin toistaiseksi vielä suht nihkeet mahdollisuudet vauraampaan elämään joten suomijannu voisi monelle olla houkutteleva kumppani.

Vierailija
25/26 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi helvetissä pitää "hakea" kumppanin ulkomailta? Jotain ihmeen erikoisuuden tavoittelua tuokin. Ja kiitos vaan, mutta voit jäädä sen elätin kanssa asumaan sitten sinne muualle, Suomeen ei tarvita yhtään elättiä lisää ulkomailta.

Miksi aina oletetaan, että ulkomaalainen puoliso olisi elätti? Minun ulkomaalainen puoliso tienaa, nykyisin täällä ihan Suomessa asuen, 5800 e / kk it-alalta. 

Ja joo, tarkoituksella hain kumppanin ulkomailta koska ne jotka Suomessa olisi minut huolineet oli itse liian ongelmaisia tapauksia minulle (päihde- tai mt-ongelma tai elämän perushallinnan vakavat puutteet). Suomessa on pk-seudulla aika lailla miesten markkinat, ja kun en ole mikään kaunein kedon kukka, niin ei löytynyt ketään. No, toisesta Euroopan maasta löytyi sitten aika äkkiä.

Kuten sanoit, olet rumilus, etkä kelvannut suomimammalle. Sait naisen ulkomailta ja kaikki on hyvin :)

Ulkomailta saa helpommin kauniin ja nuoremman naisen, koska suomalaiset naiset ovat niin nirsoja.

Eikö silloin kannata mennä suoraan ulkomaille?

Ei, koska moni haluaa yhdistää eri maiden parhaat puolet. Lisäksi aika moni haluaa tehdä kotimaasta paremman paikan elää eikä siitä kovin helpolla luovuta. Esimerkiksi yhdistämällä Venäjän ja Suomen parhaat puolet voi elää lähes täydellistä elämää. Venäjällä parhaat puolet ovat konservatiivisuus ja huippuluokan naiset.

Tarkoitin, että käymättä läpi nirsoja suominaisia.

Vierailija
26/26 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varaudu byrokratian vievän aikaa vaikka puolisosi olisi toisesta EU-maasta. Itselläni kyse oli avoliitosta eikä puolisolla ollut töitä tänne muuttaessaan - avioliitto tai työ-/ opiskelupaikka voi ehkä nopeuttaa prosessia?

Miehelläni meni noin puoli vuotta työllistyä eikä hänellä ollut säästöjä, joten tuona aikana minä huolehdin taloudestamme. Mitään tukiahan puoliso ei voi saada ennen kuin hänellä on hetu, joten säästöillä mentävä ellei puoliso ole oikeutettu lähtömaansa työttömyystukeen joksikin aikaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi yhdeksän