Mikä ihme siinä haalarissa lasta nolottaa jos sen kuitenkin haluaa pukea?
Oli niin kummallista "näytelmää", kun 10v tyttö ei jotenkin muka kehtaa laittaa haalaria, mutta kuitenkin haluaa. Esim. uloslähtiessä tyypillinen kysymys "eihän tarvi laittaa haalaria". Ja jos siihen vastaa, että ei, niin sitten alkaa pettyneen näköisen laittamaan toppahousujaan ja ihmettelee ääneen, että tarkeneekohan näillä jne. Selvästi haluaisi, että käsken laittamaan haalarit, kun ei muka itse kehtaa omatoimisesti niitä ruveta laittamaan. Ja välillä käskenkin ja rupeaa sitten heti pukemaan vastustelematta. Onko teillä tällaista?
Kommentit (5)
Mä muistan vastaavaa, mutta olin kyllä pienempi. Ainakin kurahousista piti ihan periaatteen vuoksi vängätä vastaan.
Kaverit varmaan huomauttelee eikä osaa valehdella että äiti käski laittaa, jos et oikeasti käske.
Meillä 10v sanoo samaa myös henkselikuriksista.
Vierailija kirjoitti:
Meillä 10v sanoo samaa myös henkselikuriksista.
Meillä on 9-vuotiaallakin vaan ne vyötärölle ulottuvat kurikset. Ei halunnut henkseleitä.
No onpa outoa käytöstä. Kyllä toppahousuissakin ja takissakin tarkenee ihan hyvin. Väliäkö sillä mitä laittaa päälle, kunhan vaatteet ovat lämpimät. Nykyään haalaritkin ovat ihan tyylikkään näköisiä, eivät ne mitenkään noloja ole.