Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minustako verkostomarkkinoija? Tuttu kyseli mukaan

Vierailija
10.02.2021 |

Houkuttelisi lähteä mukaan. Asiakaskin olisi valmiina. Oletteko miten pärjänneet tässä lajissa? Tuttuni kuulemma tienaa ihan hyvin tällä.

Kommentit (73)

Vierailija
41/73 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suosittelen! Saat mahtavan yhteisön, vapaat työajat ja jossain vaiheessa mahdollisuus on passiivisiin tuloihin. Se toki tarkoittaa kovaa työtä kuten yrittäjillä yleensä. Lähde ihmeessä kokeilemaan siipiäsi ja muista, että tukea saa aina!

Eli otat yrittäjän riskit, mutta et ole yrittäjä kuitenkaan?

Vierailija
42/73 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä tässäkin tapauksessa on kyseessä lievä autismi, mene ja tiedä, voihan tietty olla täys trolli?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/73 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Roskaa tämmönen, unohda oikeesti tää juttu, miten näihin aina vaan lankee ihmisiä, vuodesta toiseen, uskokaa jo että mitää helppoo rahaa ei oo olemassa! Myyt jotain shampooshittii, hei camoon oikeesti nyt!

En mä odota mitään helppoa rahaa, vaan oon kyllä valmis tekemään töitä. Tuotekin on oikein hyvä! :) -ap

Huoh, ei auta neuvot kun et kuuntele yhtään. Hyvä on, tee sitten sitä homma ja myy sitä ihmetuotetta, tuu vuoden kuluttua kertomaan miten paljon fyrkkaa oot velkaa ja kuinka moni kaveri ei vastaa enää sun puheluihin, heippa.

Häh? Sä puhuit helposta rahasta ja sitähän mä en oo kuvitellut. Mä nään tässä paljonkin mahdollisuuksia. Alotussummahan on pieni, ei tässä ehdi mitään velkaantua. -ap

Vierailija
44/73 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitussumma...Reps 😂

Vierailija
45/73 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä tässäkin tapauksessa on kyseessä lievä autismi, mene ja tiedä, voihan tietty olla täys trolli?

Luulisi lievien autistien katsovan suoraan tämmöisen paskan läpi. Ei tietty aina, yksi asperger tuttu lähti myymään aloe Vera -juttuja.

Vierailija
46/73 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luulisi lievien autistien katsovan suoraan tämmöisen paskan läpi. Ei tietty aina, yksi asperger tuttu lähti myymään aloe Vera -juttuja.

Totta, pyydän anteeksi, se oli lähes loukkaus autisteja kohtaan, verrata nyt tähän sijoittajaguruun. Oikeassa olet, ne näkee heti tän paskan läpi.

Vierailija
47/73 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sijoita nyt heti pari tonnii, tienaat sit vähintään 200 egee viidessä vuodessa, ehkä, sounds like solid plan ap! 👌🏻

Vierailija
48/73 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teillä on nyt kovin negatiivinen asenne. Yrittäjyys on aina kiinnostanut ja aattelin et tää ois hyvä keino lähtee kokeilee turvallisesti siipiä. -ap

Vierailija
49/73 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teillä on nyt kovin negatiivinen asenne. Yrittäjyys on aina kiinnostanut ja aattelin et tää ois hyvä keino lähtee kokeilee turvallisesti siipiä. -ap

Niinhän niissä hurmoskokouksissakin aina sanotaan, että ne muut on vain kateellisia negistelijöitä ja me (myyjät) niitä positiivisuuden lähettiläitä. Voi vitsi kun meillä on niin hyvä ja ihana meininki! Upee jengi! Ja tuote tietysti maailman paras! Ap nyt herätys

Vierailija
50/73 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yrittäjyys ei oo mitään leikkiä ap, saan susta sellasia viboja ettet ihan täysin snaijaa nyt mistä on kyse, sun kannattais tehdä ihan oikea liiketoimintasuunnitelma ja viedä se yritysneuvontaan, katotaan sitten uudestaan joko mielesi on muuttunut. Kaikkea kanssa.

Vierailija
51/73 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinhän niissä hurmoskokouksissakin aina sanotaan, että ne muut on vain kateellisia negistelijöitä ja me (myyjät) niitä positiivisuuden lähettiläitä. Voi vitsi kun meillä on niin hyvä ja ihana meininki! Upee jengi! Ja tuote tietysti maailman paras! Ap nyt herätys

Good vibes only. Näinhän se menee. Laittaisin yksisarvisemojin, jos minulla sellainen tässä nyt olisi. Mutta on vain tylsiä tavallisen ihmisen emojeja, koska en myy taikapulvereita, -jauheita, tai viboja.

Vierailija
52/73 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yrittäjyys ei oo mitään leikkiä ap, saan susta sellasia viboja ettet ihan täysin snaijaa nyt mistä on kyse, sun kannattais tehdä ihan oikea liiketoimintasuunnitelma ja viedä se yritysneuvontaan, katotaan sitten uudestaan joko mielesi on muuttunut. Kaikkea kanssa.

Kyllä mä sen tiedän. Lähipiirissä on yrittäjiä. Eikä tuttu mistään liiketoimintasuunnitelmista puhunut, kun tuote on kuitenkin jo luotu ja suunnitelma, miten lähdetään etenemään. -ap

Vierailija
53/73 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä näitä firmoja on? Joskus ennen muinoin oli GNDL, onko vielä hengissä. Mulle ei ole kukaan tyrkyttänyt mitään tuotteita ikuisuuksiin. Luulin, että verkostomarkkinointi ei ole enää kovin suosittua. Mutta on sitten kai

Vierailija
54/73 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy kysyy yritysneuvonnasta et onks täs hommas järkee, ne nauraa sut pihalle! 😂😂

Vierailija
55/73 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä näitä firmoja on? Joskus ennen muinoin oli GNDL, onko vielä hengissä. Mulle ei ole kukaan tyrkyttänyt mitään tuotteita ikuisuuksiin. Luulin, että verkostomarkkinointi ei ole enää kovin suosittua. Mutta on sitten kai

Fitline, ZinZino, Juiceplus, Young Living, Oriflame, Tupperit.... Kyllähän näitä on! En paljasta nyt nimeä, mutta oon saanut tosi hyvän kuvan kyseisestä yrityksestä ja myyjät ovat älyttömän mukavia! Tuo yhteisökin nimittäin houkuttaa. -ap

Vierailija
56/73 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene ihmeessä mukaan ja anna luonnonvalinnan tuhota jämägeenisi

Vierailija
57/73 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Skientologeilla on kiva yhteisö, lähe messiin jos sellaista kaipaat.

Vierailija
58/73 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

😂😂😂 omg mikä idiootti tää ap on!!

Vierailija
59/73 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Fitline, ZinZino, Juiceplus, Young Living, Oriflame, Tupperit.... Kyllähän näitä on! En paljasta nyt nimeä, mutta oon saanut tosi hyvän kuvan kyseisestä yrityksestä ja myyjät ovat älyttömän mukavia! Tuo yhteisökin nimittäin houkuttaa. -ap

Mitäpä luulet, onko ne sun kavereita vielä sitten, jos et enää ostakaan tuotteita, et onnistu värväämään ketään, tai alat epäillä jotain asiaa toiminnassa?

Vierailija
60/73 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se taitaa aina nousta uudelleen henkiin, kun on riittävän paljon ihmisiä, joilla menee riittävän huonosti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi seitsemän