Minustako verkostomarkkinoija? Tuttu kyseli mukaan
Houkuttelisi lähteä mukaan. Asiakaskin olisi valmiina. Oletteko miten pärjänneet tässä lajissa? Tuttuni kuulemma tienaa ihan hyvin tällä.
Kommentit (73)
Ap, mulla olis myytävänä romutettavaksi menevä suurehko vanha teräsrakennelma Pariisin keskustassa. Halvalla lähtee! Aloituksestasi päätellen olisit juuri oikea ihminen näin upealle tarjoukselle!
Vierailija kirjoitti:
Ap, mulla olis myytävänä romutettavaksi menevä suurehko vanha teräsrakennelma Pariisin keskustassa. Halvalla lähtee! Aloituksestasi päätellen olisit juuri oikea ihminen näin upealle tarjoukselle!
Sehän onkin vähän kuin pyramidi! Näin loistavaa mahdollisuutta ei kyllä kannata jättää välistä.
Vierailija kirjoitti:
YKSI asiakas valmiina? Tarvitset niitä kymmeniä. Säännöllisesti ostavia.
Jos haluaa tienata hyvin, pitää kyllä olla oma tiimi ja kymmenittäin, jos ei satoja omia asiakkaita. Eikä kannata kuvitella, että kuka tahansa pystyy tähän. Jos ei ole yhtään myyntihenkinen ja sosiaalisesti orientoitunut, ei menesty verkostomarkkinoinnissa. Ja jos taas pystyisi menemään melkein mihin tahansa myyntityöhön ja menestymään siinä, niin miksi valita verkostomarkkinointi? Voihan esim. kiinteistönvälittäjänäkin vaikuttaa omiin työtunteihin ja tehdä paljon kotoa. Liksatkin parempia jos saa kauppaa aikaiseksi.
Kaveri, joka halusi minut myyjäkseen ei myynyt minulle edes shampoo pulloa. Että semmoinen myytiduuni. 🤣
Ois pitänyt mennä julkisilla himaan.
Vierailija kirjoitti:
Kaveri, joka halusi minut myyjäkseen ei myynyt minulle edes shampoo pulloa. Että semmoinen myytiduuni. 🤣
Ois pitänyt mennä julkisilla himaan.
Jos ei myydä tuotetta, niin mitä myydään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suosittelen! Saat mahtavan yhteisön, vapaat työajat ja jossain vaiheessa mahdollisuus on passiivisiin tuloihin. Se toki tarkoittaa kovaa työtä kuten yrittäjillä yleensä. Lähde ihmeessä kokeilemaan siipiäsi ja muista, että tukea saa aina!
"Passiivisiin tuloihin"? Onko kyse rehellisestä myyntityöstä, vai tämän hienon mahdollisuuden kauppaamisesta? Pyramidin määritelmä on muistaakseni se, että kyse ei ole ensisijaisesti konkreettisen tuotteen myymisestä, vaan ihmisten värväämisestä alapuolelleen pyramidiin. Musta ap:n kannattaa kysyä, voiko tällä tienata itsenäisenä myyjänä ilman että värvää ihmisiä alapuolelleen.
Kyllä tässä ollaan ihan oikeita tuotteita myymässä, mutta toki olisi myös hyvä värvätä SEN lisäksi uusia myyjiä. Ajattelin aloitella ihan tuotteiden myymisellä. -ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos haluaa tienata hyvin, pitää kyllä olla oma tiimi ja kymmenittäin, jos ei satoja omia asiakkaita. Eikä kannata kuvitella, että kuka tahansa pystyy tähän. Jos ei ole yhtään myyntihenkinen ja sosiaalisesti orientoitunut, ei menesty verkostomarkkinoinnissa. Ja jos taas pystyisi menemään melkein mihin tahansa myyntityöhön ja menestymään siinä, niin miksi valita verkostomarkkinointi? Voihan esim. kiinteistönvälittäjänäkin vaikuttaa omiin työtunteihin ja tehdä paljon kotoa. Liksatkin parempia jos saa kauppaa aikaiseksi.
Mulla on kokemusta myyntityöstä, joten ei hätää. Ja oon kova tekemään töitä! -ap
Roskaa tämmönen, unohda oikeesti tää juttu, miten näihin aina vaan lankee ihmisiä, vuodesta toiseen, uskokaa jo että mitää helppoo rahaa ei oo olemassa! Myyt jotain shampooshittii, hei camoon oikeesti nyt!
Vierailija kirjoitti:
Roskaa tämmönen, unohda oikeesti tää juttu, miten näihin aina vaan lankee ihmisiä, vuodesta toiseen, uskokaa jo että mitää helppoo rahaa ei oo olemassa! Myyt jotain shampooshittii, hei camoon oikeesti nyt!
En mä odota mitään helppoa rahaa, vaan oon kyllä valmis tekemään töitä. Tuotekin on oikein hyvä! :) -ap
Ensin verkostomarkkinoijaketjun yläpäässä oleva erottaa sinut rahoistasi jonkun aloitusmaksun muodossa, ostat heiltä tuotteita kovalla katteella myytäväksi eteenpäin ja sitten maksat heille vielä provikat myynneistäsi. Käytät hyväksi ystävyyksiä ja tuttaviasi ja ystävyydet alkavat kuihtumaan kun leimaannut tunkeilevaksi hyväksikäyttäjäksi.
Joskus kohdalle saattaa osua myytävä tuote, joka osoittautuu puhtaaksi pask.a.ksi, joka osoitetaan jossain tutkimuksessa laadullisesti kyseenalaiseksi tai jopa vaaralliseksi ja virheellisesti markkinoiduksi.
Kannattaako? No varmasti ainakin jollekin kannattaa.
Terveellinen ja turvallinen tuote jonka käyttäjistä 99.9% ovat vi*un onnellisia!!!!!!
Alatasolla myyntimies. Saippuakauppias.
Korkeammilla kouluttaja, joka kauppaa opetusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En mä odota mitään helppoa rahaa, vaan oon kyllä valmis tekemään töitä. Tuotekin on oikein hyvä! :) -ap
Huoh, ei auta neuvot kun et kuuntele yhtään. Hyvä on, tee sitten sitä homma ja myy sitä ihmetuotetta, tuu vuoden kuluttua kertomaan miten paljon fyrkkaa oot velkaa ja kuinka moni kaveri ei vastaa enää sun puheluihin, heippa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos se tuote kerta on niin hyvä, niin miksi sitä ei voi ostaa kaupoista? Eikö mikään kauppa huoli omaan valikoimaan, vai eikö ihmiset ostaisi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suosittelen! Saat mahtavan yhteisön, vapaat työajat ja jossain vaiheessa mahdollisuus on passiivisiin tuloihin. Se toki tarkoittaa kovaa työtä kuten yrittäjillä yleensä. Lähde ihmeessä kokeilemaan siipiäsi ja muista, että tukea saa aina!
"Passiivisiin tuloihin"? Onko kyse rehellisestä myyntityöstä, vai tämän hienon mahdollisuuden kauppaamisesta? Pyramidin määritelmä on muistaakseni se, että kyse ei ole ensisijaisesti konkreettisen tuotteen myymisestä, vaan ihmisten värväämisestä alapuolelleen pyramidiin. Musta ap:n kannattaa kysyä, voiko tällä tienata itsenäisenä myyjänä ilman että värvää ihmisiä alapuolelleen.
Kyllä tässä ollaan ihan oikeita tuotteita myymässä, mutta toki olisi myös hyvä värvätä SEN lisäksi uusia myyjiä. Ajattelin aloitella ihan tuotteiden myymisellä. -ap
Jos tehtäisiin bisnestä ihan perinteisesti, niin todellakaan et värväisi muita kilpailevia myyjiä viemään asiakkaitasi. Eri asia, jos kysyntä olisi niin hurja ettet millään pystyisi kaikille myymään, mutta siitähän tässä ei ole kyse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on kokemusta myyntityöstä, joten ei hätää. Ja oon kova tekemään töitä! -ap
Jos olisit oikeasti huippumyyjä, niin et täällä kyselisi tällaisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AINA jos hommaan kuuluu "värvätä uusia myyjiä" niin homman voi unohtaa samantien. Kuka individille hankkisi itselleen kilpailijoita. Noissa ei ikinä pärjää "vain myymällä tuotteita". Ehkä jotku kahvirahat voi saada jos on hyvä. Ja jos on hyvä niin silloin kyllä saa oikeitakin myyntitöitä, joista maksetaan tosi hyvin liksaa.
Vierailija kirjoitti:
Miettikää mitä yhteistä on verkostomarkkinoinilla ja Jehovan todistajilla.
Hienot kokoontumispaikat❓
Ja tiedätkö, samaan aikaan maailmanlaajuinen tiedeyhteisö miettii kuumeisesti että selviääkö ihmisrotu, hmm...