Kertokaa teidän miesihanne
Oman miesihanteeni voi kiteyttää kolmeen mieheen: Harvey Keitel, Anthony Hopkins ja Al Pacino. Ovat olleet komeita niin nuorina kuin vanhoina
Kommentit (44)
Lyhyehkö, siro, poikamainen, älykkö, nörtti, omituinen nörttimäinen huumorintaju. Harmi kyllä tuo miestyyppi ei ikinä ihastu minuun :(
Vierailija kirjoitti:
Lyhyehkö, siro, poikamainen, älykkö, nörtti, omituinen nörttimäinen huumorintaju. Harmi kyllä tuo miestyyppi ei ikinä ihastu minuun :(
Richard Hammond?
Vierailija kirjoitti:
Tätä ei oo kirjottanu nainen. :D
Perinteinen suomalainen mies. Pate Mustajärvi / Martti Syrjä.
Lihaksikas nössö joka maksaa kaikki laskuni, ei pyydä seksiä, kuin 1-2krt vuodessa, antaa mennä baareihin viikonloppuisin ja maksaa illan samalla kun vahtii MINUN lapsia. siivoaa asunnon mutta ei ole näkyvänä eikä kuuluvana osapuolena.
Kasvot joissa yhdistyy tietynlainen kauneus, ehkä hieman söötteys ja tottakai komeus sopivassa mittakaavassa. Lämmin ja viisas katse. 10-15cm itseäni pidempi. Edward Nortonin fysiikka elokuvasta American History X.
Paksu lompakko. Hieno auto. Arvokas koti.
Pitkä, komea, varakas, hauska, positiivinen.
Vierailija kirjoitti:
Paksu lompakko. Hieno auto. Arvokas koti.
Avokätinen. Hauskuuttaja. Iso Kulli.
Duunari - eli näpeissä ja vaatteissa aina jotain öljytahroja tai rasvaa, ei oo yritteliäämpään ihmistä ja se huumori on just sitä mikä muhun uppoo. Sit kun selkeästi on vielä unelma-ammatissaan, vaikkapa hitsari, jossa myös haluaa olla hyvä, niin ah. ♥
Vierailija kirjoitti:
Miksi alapeukku? Kuvailin oman mieheni, hän on ihannemieheni!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi alapeukku? Kuvailin oman mieheni, hän on ihannemieheni!
Lisään vielä, että hyvä sängyssä 😄
Tärkein ominaisuus kuitenkin tuo, että saa nauramaan, joka päivä 😊
Hugh Grant on ainoa joka saa vuodesta toiseen puntit tutisemaan.
Romanttinen 🥰
En pidä itseäni pidemmistä miehistä.
Max 185cm pitkä (en tykkää tosi isosta pituuserosta, itse olen 173), huumorintajuinen, kiva ääninen, nörtihkö (silmälasit plussaa), eläinrakas, kärsivällinen.
Ukonäönkö perusteella vain? Viisikymppinen, pitkä ja hyvässä lihassa oleva suomalaismies.