Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä haluaisin että lapsillani olisi hyvät välit

Vierailija
10.02.2021 |

Mutta ei se taida onnistua. T. Ammattivalittaja

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla jo myöhäistä. Silloin vuosia sitten, kun esikoisesi olisi ollut halukas tutustumaan pikkuveljeensä, sun olisi pitänyt antaa pojille mahdollisuus. Joko nuorempi lapsesi edes tietää isoveljestään vai oletko vieläkin salannut asian häneltä?

Vierailija
2/9 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taitaa olla jo myöhäistä. Silloin vuosia sitten, kun esikoisesi olisi ollut halukas tutustumaan pikkuveljeensä, sun olisi pitänyt antaa pojille mahdollisuus. Joko nuorempi lapsesi edes tietää isoveljestään vai oletko vieläkin salannut asian häneltä?

En mä voinut silloin antaa tutustua, kun silloin mun nykyinen mieheni ei halunnut, että pitäisivät yhteyttä. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
4/9 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on kyllä niin klassinen oma vika-tapaus. 

Vierailija
5/9 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten niin? Olisiko pitänyt antaa tutustua ja pitää yhteyttä vaikka nuoremman lapsen isä sitä vastusti? Ap

Vierailija
6/9 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten niin? Olisiko pitänyt antaa tutustua ja pitää yhteyttä vaikka nuoremman lapsen isä sitä vastusti? Ap

No olisi, niin nyt ei tarvisi valittaa tätäkin asiaa jo kymmenettä vuotta. 

Vierailija
7/9 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En mä halunnut tehdä vastoin lapsen isän tahtoa. Minusta molempien olisi pitänyt olla asiasta samaa mieltä. Ap

Vierailija
8/9 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En mä halunnut tehdä vastoin lapsen isän tahtoa. Minusta molempien olisi pitänyt olla asiasta samaa mieltä. Ap

Sinä olet kummankin lapsen äiti, se on sinun asiasi miten teet heidän suhteensa. Nyt tilanne on tämä. Ehkä se siitä muuttuu joskus suuntaan tai toiseen, mutta sinä olisit voinut tehdä toisin, turha sitä on kieltää. 

Vierailija
9/9 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuiset ihmiset osaavat itse solmia suhteessa, sisaruksilla ei aina ole hyvät välit vaikka olisivat asuneet koko lapsuuden samassa taloudessa, sisarusten luonteet voi olla hyvinkin erilaisia.