Ostatko jonkin tuotteen esim. rannekellon heti sen jälkeen kun suosikki somevaikuttajasi on esitellyt sen sinulle alusvaatteet päällään instassa?
Kommentit (13)
En, mä etsin onko influenssaajalla OnlyFans ja törsään rahaa ennemmin sinne. Tuen sexyä influenssaajaa ennemmin kuin kellomerkkiä.
t. himokas
Jos joku mun seuraama "somevaikuttaja" mainostaa jotain tuotetta, niin siinä käy ennemminkin niin, et tulen todennäköisesti välttelemään sitä viimeiseen asti. :D
Mä oon kanssa miettinyt noita. Miten tuolla alalla muka pääsee vaikuttamaan ja kuka noita yhteistyökumppaneiden tavaroita ostaa?
Olisi kiva tietää luvut, paljonko on esim. Maisan mainostamaa toppapukua myyty tai jonkun esittelemää astiastoa. Siis kuinka paljon juuri koodilla on ostettu tuotteita.
Ja ikäjakauma.
Kuka muka käyttää rannekelloa nykyisin? Vanhukset?
En osta, koska on outoa pitää rannekelloa ranteessa silloin kun on vain alusvaatteet päällä. Vai tarkoittaakohan tuollainen mainos, että ei ole enää varaa päällysvaatteisiin, jos ostaa ko. kellon.
Vierailija kirjoitti:
Mä oon kanssa miettinyt noita. Miten tuolla alalla muka pääsee vaikuttamaan ja kuka noita yhteistyökumppaneiden tavaroita ostaa?
Olisi kiva tietää luvut, paljonko on esim. Maisan mainostamaa toppapukua myyty tai jonkun esittelemää astiastoa. Siis kuinka paljon juuri koodilla on ostettu tuotteita.
Ja ikäjakauma.
Toki se myynti alekoodilla on ollut suurempaa kuin somevaikuttajalle maksettu palkkio. Eihän niitä diilejä muuten tehtäis.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on älykello ranteessa. Olen 32 v.
No tietenkin ostan! Miksette tekin?
Joo todellakin! Olen täysin noiden vietävissä kun pystyn samaistumaan heihin. Olen itsekin aina peppu pystyssä nojaamassa sängyn päätyyn vain alusvaatteissa esimerkiksi Teams palavereissä. Tällä hetkellä istun koulutuksessa ja kamerasta näkyy hienosti Daniel Wellingtonin kello ja kauniit Wishistä tilatut pitsirintaliivit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on älykello ranteessa. Olen 32 v.
Tässä tuskin tarkoitettiin älykelloja.
Yleensä somevaikuttajien mainostamat tuotteet vaikuttaa joltain tv-shop kuralta mainostetaan niitä vaatteet päällä tai ilman.
Tavalliselle ihmiselle ei ole elämää tärkeämpi joku huuhaa-hampaidenvalkaisin jota mainostetaan kuoritetulla purukalustolla. Luultavasti moinen valotutti tuhoaa hampaat.
Ihonhoitotuotteet tuskin on mitään luksusta vaan mitä lie moottoriöljyä
Noilla saa itselleen allergian mutta ei juuri muuta. Ei ne vaikuttajat itsekään niitä tuotteita käytä kuin korkeintaan sen puolen minuutin mainospätkän ajan
No en todellakaan..