Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Valavuori ja Palander - näillä herroillako varaa arvostella ketään?

Vierailija
09.02.2021 |

Milläs komepetenssilla herrat kaiken mahdollisen maailmassa mokanneet arvostelevat yhtään ketään muuta.

Valavuorella satojentuhansien eurojen veropetokset, ulosotot, pettämiset, homofobiat, päihdesekoilut, liiketoimintakiellot, vankeustuomiot jne ja Palanderilla kännisekoilut, ulosotot, pettämiset, vankilassa istumiset, hylätyt lapset jne.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
09.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herrat ei todellakaan ole jättäneet kiveäkään kääntämättä tuolla saralla, turha siis kivittää muita. Mistään.

Vierailija
2/19 |
09.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valavuori koettaa pahaajauhamalla "radio-ohjelmassaan" seivata sakkonsa, haha, säälittävä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
09.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valtakunnan ykköspösilöt! Aivan kamalia molemmat. Yök!!

Vierailija
4/19 |
09.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuripa näin. Näillä kahdella elämäntapaurveltajalla riittää pokkaa, ei niinkään järkeä tai älyä.

Vierailija
5/19 |
09.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän ne itsekin tiedä että tuottavat yleisölle viihdettä. Sellaisena ne mielipiteet pitää ottaa, vaikka voi olla vaikeaa jos esim kokee olevansa henk koht heidän puheidensa kohde 😉

Vierailija
6/19 |
09.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valtakunnan ykköspösilöt! Aivan kamalia molemmat. Yök!!

Osuva kuvaus!

Vierailija
7/19 |
09.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän ne itsekin tiedä että tuottavat yleisölle viihdettä. Sellaisena ne mielipiteet pitää ottaa, vaikka voi olla vaikeaa jos esim kokee olevansa henk koht heidän puheidensa kohde 😉

Kuinkahan kauan riittää yleisöä joka pitää viihdyttävänä haukkumista toisensa jälkeen, itse kyllästyin parin jakson jälkeen ylimieliseen tyylin mollata kaikkia muita kaikesta mahdollisesta. 

Vierailija
8/19 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palander on hauska tyyppi urheilustudiossa, Sami Jauhojärven kanssa mukavia kuunnella.

Hurttia huumoria ja asiaa.

Olkoon muuten mun puolesta mikä koijari vaan.

Vierailija
9/19 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja sinun mielestäkö ihmisten haukkuminen on viihdettä????? Kertoo kyllä kaiken oleellisen sinusta.

Vierailija
10/19 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oho, joku turhautunut Maisan haukkuja-reppana eksyi tänne. Sain sen ketjun pois niinkuin erään viattoman vakavasti kuolema sairaan nuorenkin kiusaamisen. Meni aivan överiksi puheet. Näissä täytyy olla oikea asema ja puhua suoraan johtotasolle. Modet saivat kritiikkiä. Mikä antipatian palsta. Keksikää muuta välillä.

Nuo äijäparat, ei enää mitään arvostusta mistään suunnasta ja sevenillä työskentelyn jälkeen loppuu vähäisetkin mahdollisuudet. Eli kyseessä rahapula. Aivan hirveää säätöä, noloa.

Vierailija
11/19 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikesta huolimatta nuo karjut vaan mennä porskuttaa huolettomasti ja naiset tykkää.

Vierailija
12/19 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan toki naisiakin erilaisia, tykkäähän jotkut paloittelumurhaajistakin. Eli se nyt ei vielä tee kenestäkään erityisesti hyväksyttävää.

Vierailija
13/19 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieslapsia molemmat.

Vierailija
14/19 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieslapsia molemmat.

Onneksi suurin osa naisista on lapsirakkaita😍

Terv. A ja K

Vierailija
15/19 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei varmaan. Mutta mua silti nauratti noi niiden Maisa jutut. Ihan sama mitä uuvatteja ne on, M on mun silmissä kauheampi.

Vierailija
16/19 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei varmaan. Mutta mua silti nauratti noi niiden Maisa jutut. Ihan sama mitä uuvatteja ne on, M on mun silmissä kauheampi.

No Maisa saatiin hiljennettyä. Mitäkö tekivät Maisan puolustajat hänen riepoteltuaan pitkään Jari-Mattia? Maisa on saanut maistaa omaa lääkettään, hyvä jos häipyy.

Vierailija
17/19 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä

Vierailija
18/19 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mietin. Varsinkin kun hihittelivät ja naureskelivat Riinikselle siinä yhdessä jaksossa. Kalle itse juossut vieraissa ties kuinka monta kertaa.

Vierailija
19/19 |
03.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kompetenssi on tekopyhä kortti. Mitä se mokailu tähän liittyy? Naiset logiikka on kummallinen .. palanderi on paljon selostanut ja ihan riittävällä kompetenssilla ja valavuorikin tietää viihdeelämän, henk koht arvoista voidaan olla eri mieltä.

Ja huom palander sanoi että juonto oli hyvä mut liika murre särähti .. eikö tätä muka voi sanoa ilman "kompetenssi"?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi viisi