Onpas asiatonta markkinointia Seiskalta. Kotiin tupsahti lehti ja lasku, jossa eräpäivån kohdalla "toimi pian" ja summa 35e.
Kuluttajaviranomainen tulee kuulemaan tästä. Kuinkahan moni mummo menee lankaan hädissään.
Kommentit (17)
Vierailija kirjoitti:
Onkohan oikeasti Seiskan mainos. Ettei olisi joku huijaus.
On kyllä oikea. "Laskussa" on asiakasnumeroni, jolla olen joskus 7 vuotta sitten tilannut pätkän.
Lehdessä ei edes lue osoitekentässä "lahjalehti", kuten yleensä, vaan ikäänkuin lehti olisi tehdyn tilauksen ensimmäinen numero.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On kyllä oikea. "Laskussa" on asiakasnumeroni, jolla olen joskus 7 vuotta sitten tilannut pätkän.
Lehdessä ei edes lue osoitekentässä "lahjalehti", kuten yleensä, vaan ikäänkuin lehti olisi tehdyn tilauksen ensimmäinen numero.
Ap
Ok, kummallista markkinointia lehdeltä.
Joku on tilannut sen sinun nimissäsi kiusaksi.
Vierailija kirjoitti:
Siis kyseessä on tarjous. Se kyllä lukee pikkupräntillä "tarjous/tilisiirtolomake".
Kovat on keinot otettu käyttöön.
Ap
samoin tuli mulle eilen toi kirje (olen lopettanut lehden tilauksen vuosi sitten)
Tuli ilmainen lehti. Älkää itkekö.
Aiemmin seiskan tilaus maksoi 2€ numero kun otti pätkän. Parilla kympillä sai tilattua viisi lehtiä. Lopetin siihen kun verot alkoi nousta, ja hinnat. Eivät varmasti saa kaupaksi enää, luulen että kallistunut moneen kertaan.
Ei kannata tilata. Jos Seiska yrittää saada tilaamaan lehden.
mulla tuli sama , siinä oli kaksi eri laskua
Näköjään Seiskallakin menee niin huonosti, että tällaiseen huijaamiseen pitää ryhtyä.
juu ihan oikein päätoimittajan "kirje"kuinka kaipaa sinua x takaisin lukijaksi ja kaksi laskua
Vierailija kirjoitti:
Aiemmin seiskan tilaus maksoi 2€ numero kun otti pätkän. Parilla kympillä sai tilattua viisi lehtiä. Lopetin siihen kun verot alkoi nousta, ja hinnat. Eivät varmasti saa kaupaksi enää, luulen että kallistunut moneen kertaan.
Et osaa sinäkään weetee laskea. Ei ihme että olet köyhä.
Vierailija kirjoitti:
Heh, hyvä tapa pilata jonkun elämä
Eikös Seiska ole näistä harhaanjohtavista mainoksista ihan tuomionkin?
Mietityttää vain, että toivottavasti ei joku muistisairas vanhus luule oikeaksi laskuksi.