Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Juoko muiden isovanhemmat?

Vierailija
06.08.2006 |

Tuntuu että olen ainoa joka joutuu saarnaamaan vanhemmilleni alkosta. Eilen mentiin kylään, nakit molemmat jo silloin. Mummi aloitti sunnuntai aamun siiderillä ja pappa oli koko yön ja aamun vetänyt konjakkia, meno sen mukaista. Eivät ole väkivaltaisia, yms, mutta niin äärimmäisen inhottava katsella kun aikuiset on holtittomia ja sekavia. Lapset ovat ihmeissään. Aamulla juopunut pappa lähti lapseni kanssa järven rannalle kiviä heittämään. Mielestäni erittäin vaarallista! Olen niin surullinen ja pettynyt. Aikaisemmin alko ollut kuvioissa, mutta ikinä ei aikaisemmin lapsieni aikaan. Lähdimme sieltä pois, ja minusta leivottiin hirviö ja ihmisien mielialan pilaaja, kaiken pahan alku ja juuri. Surullista!

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
06.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Satunnaisesti ovat kyllä selvinpäin. Esim. kun sovitaan että menemme lapsien kanssa kylään, koska tietävät että ei tulla jos edes haiskahtaa viina. Ja meille ei taatusti ole asiaa silloin...

Itse olen lapsena ihan tarpeeksi kärsinyt vanhempien juomisen takia, äitini on vielä väkivaltainen kun juo tarpeeksi.

En itsekään pulloon sylje, mutta pari lasillista on ihan tarpeeksi omaan makuun. Humalajuominen ei kiinnosta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla