Maskien käytöstä ei tulla luopumaan vaikka korona laantuisi
Maskit ovat tulevaisuutta.
https://www.iltalehti.fi/terveysuutiset/a/f6756311-538b-4758-a9f0-c27fc…
Kommentit (45)
On aika monelle vaikea ymmärtää, että joku toinen ajattelee asiasta eri lailla kuin itse. Pelottaako maskin käyttäminen niin paljon, ettet kestä ajatellakaan sellaista kutsumatta lampaaksi? Pelottaako maskiton niin paljon, että häntä pitää sättiä?
Meitä on moneksi. Yritetään elää täällä sovussa ja toisillemme tilaa antaen. Kymmenen vuoden päästä meitä on paljon enemmän.
En todellakaan ala pitämään maskia!!! Ihan järjetöntä ja totaalisen sairasta.
Kiinalaisetkin ovat niin alistettuja, että turha niistä on mallia ottaa!
Maskit aiheuttavat enemmän sairastumisia, ja jopa aivovaurioita. Sitähän päättäjät varmaan toivovatkin. Ihmisistä tulee niin tyhmiä, että heitä on vielä helpompaa sumuttaa ja viilata linssiin kuin nyt!
Juu, ei kiitos.
Mitä nämä maskifetissit oikein höpisevät? Joka vuosi meillä on flunssia ja influenssia ja hyvin on pärjätty ilman maskeja. Miksi ihmeessä maskeja muka tarvittaisiin jatkossa (pl. kirurgit, hammaslääkärit yms). ?
Elämä nyt vaan on semmoista, että se on hieman vaarallista. Kuolleisuusprosentti on tasan 100.
Minun puolestani itse kukin saa vaikka istua kypärä päässä turvakengät jalassa kuplamuoviin kääriytyneenä turvaistuimessa sättäämässä vauva-palstalle, mutta älkää tyrkyttäkö sitä naamarättiä minulle.
Ei ollenkaan itsekästä vaatia kaikkien käyttäväm maskia koska sinä et tykkää nenästäsi. Mene plastiikkakirurgille tai psykiatrille, jos et kestä nenääsi.