Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos en olisi kuullut koronosta mitään uutisista, en tiedostaisi koko sairauden olemassaoloa. Elän muutenkin ilman maskia kaikkialla.

Vierailija
09.02.2021 |

Koronatietoisuutta ylläpidetään aivan jokaisissa uutislähetyksissä, mutta muuten en itse ole koko sairauteen törmännyt missään. Yskikään tuttavistani ei ole saanut koronaa. Eräs kaverinkaveri kertoi sairastaneen koronan ja saaneet koronapositiivisen tuloksen, mutta ilman isompia oireita, joten hyvin kyseenalainen tapaus sekin.
Elän elämää normaalisti, käyn kaupassakin ilman maskia ja kuntosalilla käyn 2 kertaa viikossa. Kaikki on hyvin. Meuhkatkaa te muut koronasta.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
09.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama. Media lietsoo ja kansa menee hysteriaan mukaan. Kyllä on tyhmää porukkaa:D

Vierailija
2/21 |
09.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi mikä lumihiutale on saapunut seuraamme.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
09.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ihmeen tarve on tulla avautumaan tuollaisesta aiheesta? V... u mikä ääliö.

Vierailija
4/21 |
09.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama. Ei edes tutun tuttuun ole osunut vaikka Tampereella asun.

Vierailija
5/21 |
09.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvittavaa, miten eduskunnassakin jengi puhuu maskit päässä. Itse olen duunissakin aina iman maskia ja esittelen maskillisille asiakkaille tuotteitamme. Olen huomannut aika usein, miten asiakkaan myyntitilanteissa valittavat hengästyneenä, miten raskasta on olla maski päässä. Totean vain heille että semmoista se on.

Vierailija
6/21 |
09.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tällä pyritään siihen, että ihmiset sankoin joukoin ottavat koronarokotteen.

En ota siitä huolimatta.

Olen ajatellut samaa, että ilman mediaa koko koronaa ei olisi olemassakaan.

Vierailija
7/21 |
09.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oi mikä lumihiutale on saapunut seuraamme.

Heh mikä tää vertaus on? :D

Ap

Vierailija
8/21 |
09.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olette onnekkaita, toivottavasti ymmärrätte sen.

Omaan lähipiiriini kuuluu kymmenkunta sairastunutta, muutama on hoitoalalla. Yksi sukulainen on kuollut koronaan.

Vierailija
9/21 |
09.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huvittavaa, miten eduskunnassakin jengi puhuu maskit päässä. Itse olen duunissakin aina iman maskia ja esittelen maskillisille asiakkaille tuotteitamme. Olen huomannut aika usein, miten asiakkaan myyntitilanteissa valittavat hengästyneenä, miten raskasta on olla maski päässä. Totean vain heille että semmoista se on.

Meillä on maski/ visiiripakko töissä. Päivittäin samaan aikaan on max 60 henkilöä paikalla samanaikaisesti.

Harvakseltaan yksittäisiä ihmisiä ulkopuolelta käymässä.

Voihan se johtua myös, että kuulutaan sairaalan tukipalveluihin.

Vierailija
10/21 |
09.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aha. Vai niin.

Vierailija
11/21 |
09.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vastuuntuntoiset ja sinua viisaammat ihmiset eivät myöskään käyttäisi maskeja ja käyttäytyisivät yhtä typerästi kuin sinä, olisit varmasti saanut tutustua tähän tautiin lähemminkin. Se on niin kivaa nillittää ja väheksyä kun muut kantavat vastuun. Kuinka alhaisella äo:llä sitä kahdella jalalla kuljetaankaan.

Vierailija
12/21 |
09.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en tunne ketään, joka on kuollut huumeiden yliannostukseen. Olen kuullut sellaisesta ainoastaan mediassa. Eikös tämä tarkoita, että kukaan ei missään ole koskaan kuollut huumeiden yliannostukseen. 

Vierailija
13/21 |
09.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos vastuuntuntoiset ja sinua viisaammat ihmiset eivät myöskään käyttäisi maskeja ja käyttäytyisivät yhtä typerästi kuin sinä, olisit varmasti saanut tutustua tähän tautiin lähemminkin. Se on niin kivaa nillittää ja väheksyä kun muut kantavat vastuun. Kuinka alhaisella äo:llä sitä kahdella jalalla kuljetaankaan.

Voi pyhä yksinkertaisuus. Kuvitteletko sinä oikeasti, että joku kangaspala suun edessä suojaa viruksilta? Johan uutisissa on tuotu moneen kertaa esille todellinen suoja vaatisi vähintään FFP2 tason maskin. Myös silmät tulisi suojata.

Vierailija
14/21 |
09.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin normaalisti on käyty baareissa ja salilla kuin rajoitusten kanssa on voinut. Kuten näköjään puoli muutakin kaupunkia, kun katsoo ihmismäärää liikkeellä. Ihmiset shoppailee normaalisti, käy ravintoloissa syömässä jnejne, mutta silti korona ei ole tässä kaupungissa levinnyt juuri ollenkaan. Joten se siitä syyllistämispropagandasta 💁‍♀️

Pysykää kotona, ketkä pelkäätte (usein etätöissä olevat toimistotyöläiset), me muut tehdään töitä ja eletään elämää mahdollisimman normaalisti. Ja silti korona on pysynyt kurissa.

Vierailija
15/21 |
09.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvittavimpia tapauksia ovat nämä visiiri päässä kulkevat ihmiset. Ikään kuin visiiri jotain suojaisi. Roiskeläppänä toimii, mutta viruksien kulkemista se ei estä.

Vierailija
16/21 |
09.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tunne yhtään ihmistä, joka olisi kuollut liikenneonnettomuudessa. Ajan itsekin autolla joka päivä enkä ole koskaan ollut onnettomuudessa. Yksi tutun tuttu oli pienessä peltikolarissa osallisena, eli kyseenalainen juttu sekin. Jos ei mediassa jatkuvasti olisi uutisia liikenneonnettomuuksista, en edes tiedostaisi koko ongelman olemassaoloa. Liikenneonnettomuuksia ei olisi edes olemassa ilman mediaa! Tämä jatkuva liikenneonnettomuuksista uutisoiminen on ihan tarkoituksellista, että saataisiin ihmiset käyttämään turvavyötä! Minä en ainakaan käytä., elän ihan normaalisto jatkossakin!

Vierailija
17/21 |
09.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maskinkäyttäjät vastuunkantajia? Kastemadolla on suurempi äo, kuin sinulla.

Vierailija
18/21 |
09.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huvittavimpia tapauksia ovat nämä visiiri päässä kulkevat ihmiset. Ikään kuin visiiri jotain suojaisi. Roiskeläppänä toimii, mutta viruksien kulkemista se ei estä.

Eli ihan yhtä tehokas viruksentorjuja, kuin maski.

Vierailija
19/21 |
09.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tunne yhtään ihmistä, joka olisi kuollut liikenneonnettomuudessa. Ajan itsekin autolla joka päivä enkä ole koskaan ollut onnettomuudessa. Yksi tutun tuttu oli pienessä peltikolarissa osallisena, eli kyseenalainen juttu sekin. Jos ei mediassa jatkuvasti olisi uutisia liikenneonnettomuuksista, en edes tiedostaisi koko ongelman olemassaoloa. Liikenneonnettomuuksia ei olisi edes olemassa ilman mediaa! Tämä jatkuva liikenneonnettomuuksista uutisoiminen on ihan tarkoituksellista, että saataisiin ihmiset käyttämään turvavyötä! Minä en ainakaan käytä., elän ihan normaalisto jatkossakin!

Yhteiskuntia ei ole kuitenkaan suljettu peltikolareiden tai liikenneonnettomuuksien vuoksi. En minä väitä etteikö koronavirusta olisi olemassa ja etteikö se olisi jopa riski osalle vanhuksista. Silti yhteiskuntia ei ole koskaan suljettu minkään taudin vuoksi. Väitän että tämä on silkkaa hulluutta.

Vierailija
20/21 |
09.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä. Olin päivän töissä, kävin kaupassa, kotona olen tehnyt ruokaa ja pessyt pyykkiä. Just tulin lenkiltä, naapurin kanssa käytiin sauvakävelyllä. Huomenna menen työpäivän jälkeen joogaan, perjantaina kuumakivihierontaan. Lauantaina siivotaan, kokataan, saunotaan. Sunnuntaina tulee vieraita. Normaalia elämää.

Meille ei tule lehtiä (paikallislehti tuli vuoden loppuun, mutta kun ei huvita maksaa siitä, että jokainen lehti on täynnä koronavouhotusta, emme enää jatkaneet tilausta), en katso telkkaria,enkä kuuntele radiota. Tämä on ainoa paikka, jossa törmään koronaan. Maskinaamoja näkyy toki kaupoissa, mutta siihen suhtaudun huumorilla. Jos joku alkaa höpöttelemään koronasta, vaihdan nopeasti puheenaihetta. Jos ei auta, vaan jankutus jatkuu, sanon, että nytpäs mun pitääkin mennä, heihei!