Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos rehellisiä ollaan, niin eikö jokainen kuitenkin ole seksissä kiinnostunut ensisijaisesti omasta tyydytyksestään?

Vierailija
09.02.2021 |

Sekä miehet että naiset. Olisihan se kaunista ajatella, että rakas puoliso olisi se tärkein asia tässäkin asiassa mutta se taitaa olla lähinnä epärealistista ja idealistista haihattelua.

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
09.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ihan kyllä osta tuota. Oma mies väittää, että minun tyydytys on hälle tärkeintä... ja uskon, koska ei hän jokakerta laukea, mutta minulle antaa aina sen vähintäänkin 2, usein vielä lisääkin.

Vierailija
2/28 |
09.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep. Omien kokemusteni mukaan kyllä näin on. Keinot saada itselle orgasmi ja kiihotus ovat tärkeintä. Itse jään aina ilman orgasmia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
09.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin se on noin, pohjimmiltaan.

Se lienee vaihtelee, että minkä tekijän kautta kukin ihan täyden tyydytyksen lopulta saa. Jotkut vain omasta fyysisestä laukeamisestaan, toiset vähän laajemmasta kokonaisuudesta, eli omasta laukeamisestaan yhdistettynä partnerin laukeamiseen.

Ja osalla asiaan vaikuttanee myös henkinen puoli, yhdistettynä siihen fyysiseen.

Ihmiset ovat persoonina erilaisia, vaikea ajatella etteikö se näkyisi myös seksissä.

Vierailija
4/28 |
09.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ihan kyllä osta tuota. Oma mies väittää, että minun tyydytys on hälle tärkeintä... ja uskon, koska ei hän jokakerta laukea, mutta minulle antaa aina sen vähintäänkin 2, usein vielä lisääkin.

Samaa mieltä ja olen mies. Usein jää hyvä vire päälle kun ei laukea...saa uusia aamulla tai illalla tai miksei vaikka keskellä päivää, jos vapaalla ollaan.

Vierailija
5/28 |
09.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jep. Omien kokemusteni mukaan kyllä näin on. Keinot saada itselle orgasmi ja kiihotus ovat tärkeintä. Itse jään aina ilman orgasmia.

Olet varmaankin nainen..Miksi jäät AINA ilman?

Vierailija
6/28 |
09.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaan kyllä tämä on kaksisuuntainen tie. Sitä parempaa seksiä mitä enemmän kiinnostaa myös toisen hyvä. Minua ainakin kiihottaa jos kumppani tulee tyydytetyksi ja haluan tehdä mitä kumppani haluaa jotta hän olisi tyydytetty. Odotan samaa toisin päin.

Vierailija
7/28 |
09.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, näin se on. Siksi pidänkin kumppania hyvänä, sitä parempaa seksiä yhdessä saamme.

Vierailija
8/28 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samaa mieltä ja olen mies. Usein jää hyvä vire päälle kun ei laukea...saa uusia aamulla tai illalla tai miksei vaikka keskellä päivää, jos vapaalla ollaan.

Meilläkin sama. Mua tää vähän kaihertaa. Onko teillä miehet syynä se, että että laukeaminen on vaikeaa, vai päätätte että ette halua sillä kertaa laueta?

Vierailija
9/28 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri äsken sain minä ja mies saa sitten myöhemmin, ja minä lisää. Meillä ihan normimeinikiä.

Vierailija
10/28 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuri äsken sain minä ja mies saa sitten myöhemmin, ja minä lisää. Meillä ihan normimeinikiä.

Mutta miksi näin tapahtuu? Onko syynä se, että mies ei jaksa laueta yhtä usein ja säästelee myöhemmälle? 

Vierailija
11/28 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselleni tärkeintä on aina antaa vaimolleni mielihyvää. Nautin, kun näen hänen nauttivan. Vastavuoroisesti saadessani hänet kiihkoon hänen tarpeensa huomiomalla, myös hän villiintyy toteuttaen minun toiveitani ja fantasioitani.

Täydellinen nainen!

Vierailija
12/28 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itselleni tärkeintä on aina antaa vaimolleni mielihyvää. Nautin, kun näen hänen nauttivan. Vastavuoroisesti saadessani hänet kiihkoon hänen tarpeensa huomiomalla, myös hän villiintyy toteuttaen minun toiveitani ja fantasioitani.

Täydellinen nainen!

Meillä ihan sama meininki, mutta näköjään kun nainen noin kirjoittaa, tulee heti alapeukkua. Aivan outoa!

Vierailija
13/28 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Ensisijaisesti pyrkinyt nuoresta lähtien saamaan vaimoni mahdollisen suureen kiimaan, herättämään eläimen hänen sisällään jotta haluasi minua rajusti ja saisimme yhdessä orgasmeja. Ilman vaimon halua omakaan nautinto ei tunnu miltään.

M62

Vierailija
14/28 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä mielessä totta että kun saan fb:n laukeamaan niin siitä eteenpäin keskityn vaan omaan itseni, omaan nautintooni ja huipulle kipuamiseen ja herkuttelen laukeamisen tunteella.

Vierailija
15/28 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En allekirjoita. Itse haluan tuottaa naisystävälleni orgasmin, vaikka se usein tarkoittaa, että itseltä sen saamisen mahdollisuus meni jo ohitse. Tämä siksi, että naisystävä saa harvoin alle 20 minuutin ja itsellä terska on silloin jo liian tunnoton saadakseni. Onneksi olemme sopineet, että näissä tapauksissa käymme välillä juomassa kahvit ja konjakit ja uusinta kerralla minun ei tarvitse odottaa hänen tulemistaan. Kyllä hän usein saa silloin toisen, mutta ei aina muuten kuin kädellä, suulla tai vibralla jatkaen. Jos käytämme vibraa, on peniksen oltava sisällä, muuten hän ei saa seurassani. Yksin kyllä saa kuulemma vibrallakin dildon avustuksella.

Vierailija
16/28 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ja ei. Tottakai omat mielihalut ohjaavat tekemään sellaisia asioita, jotka tuovat nautintoa ja mielihyvää itselleen. Mutta moni saa nautintoa ja mielihyvää toisen tyydyttämisestä. Esimerkiksi minulle suurinta nautintoa tuo suuseksin antaminen vaimolle ja se kun vaimo saa orgasmeja eli vaimon nautinto on tavallaan edellytys minun nautinnolleni.

Vierailija
17/28 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kohdalla noin ei ole alkuunkaan eli en saa itsekään, jos puoliso ei saa, koska isoimmat kicksit tulee hänen kiihottumisestaan. 

Vierailija
18/28 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallaan se pitää paikkansa, että jokainen on kiinnostunut omasta tyydytyksestä. Itse saan tosi ison tyydytyksen kun pystyn tuottamaan toiselle seksuaalista nautintoa.

Vierailija
19/28 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinkkuaikana ja satunnaisten seksikumppanien kanssa opin aika nopeasti keskittymään pelkästään oman nautinnon ja tyydytyksen saamiseen. Jos molemmat sai nautintoa ja tyydytystä, yhden yön juttu saattoi jatkua useammankin kerran.

Vierailija
20/28 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta miksi näin tapahtuu? Onko syynä se, että mies ei jaksa laueta yhtä usein ja säästelee myöhemmälle? 

En ole tuo jolta kysyit, mutta voin yrittää vastata omasta puolestani, vaikka asia saattaa olla hankala selittää. En laukea seksissä läheskään joka kerta (omasta valinnastani) ja ehkä puolet kerroista emme edes harrasta yhdyntää vaan ainoastaan annan vaimolle suuseksiä. Toisinaan harrastamme yhdyntää, mutta keskeytän ennen kuin tulen. Vaimo saa orgasmin käytännössä joka kerralla, yleensä suuseksillä tai joskus sormettamalla. Yhdynnässä hän ei ole kanssani saanut koskaan orgasmia.

Minulle kysymys on ennen kaikkea seksin mentaalisesta puolesta. Olen seksissä alistuva ja vaikka vaimo ei ole mitenkään alistava tai dominoiva, niin tällä tavalla voin kokea että alistun vaimolleni, kun ainoastaan tyydytän hänet ja jään itse ilman. Vaimo tuskin näkee asiaa samalla tavalla, että hän jotenkin alistaisi minua, mutta sillä ei ole merkitystä. Voin itse ajatella asian näin, kun se minua kiihottaa. Vaimoa ei alistaminen tai dominointi kiinnosta, mutta tällainen sopii hänelle.

Myös fyysinen olotila seksin jälkeen on ihan erilainen. Kun ei laukea, jää ns. panetus päälle ja on sellainen tukalan ihana, energinen olo. Vähän samanlainen olo kuin on ennen seksiä kiihottuneessa tilassa. Tuntuu ikään kuin seksi jatkuisi aina vaan, vaikka fyysinen osuus seksistä loppui. Vaimo kiihottaa koko ajan ja ihan normaalista arkisista puuhista tulee jollain tavalla eroottisia. Jos vaimo vaikka pyytää tyhjentämään tiskikoneen, niin ajatukseni on että tottahan toki minä oman seksipommini pyynnöstä tiskikoneen tyhjennän, kylläpä hän onkin kuuma.

Olen käytännössä koko ajan valmiina seksiin, kun taas orgasmista tulee sellainen lässähtänyt olo, jonka jälkeen kestää päivä tai kaksi ennen kuin seksi alkaa taas kiinnostaa. Meillä onkin nyt useammin seksiä kuin silloin, kun seksi päättyi aina orgasmiini. Ja ehkä vielä yhtenä tekijänä tässä tyylissä on se, että kun orgasmin vihdoin saa, niin se on todella räjähtävä ja voimakkuudeltaan moninkertainen, kun on ensin joitakin päiviä latautunut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä seitsemän