Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko tunnistanut toksisen ihmisen?

Vierailija
09.02.2021 |

Olin itse tekemisissä toksisen ihmisen kanssa, juuri sellaisen, joista puhutaan naisten lehdissä.

Sanotaan vaikka näin, että tämä mies on todella mukava, sympaattinen ja aidon oloinen. Sellainen nöyrä ja kiva symppis. Niin kauan kun hänet tuntee vain pintapuolisesti.

Hän pystyi vetämään tätä roolia aika pitkään (kuukausia) kanssani, kunnes ikään kuin yhdessä yössä muuttui.

Hän muuttui yhtäkkiä hyvin ilkeäksi ja kontrolloivaksi. Kaiken piti mennä hänen mukaansa. Aloin kokemaan ahdistusta ja pelkäämään esim. hänen viestejään, koska ne olivat niin ilkeitä ja loukkaavia.

Hän myös alkoi käyttäytyä fyysisesti uhkaavasti ja vaikka ei käynyt kimppuun, niin uhkasi sillä.

Alkoi epäilykset tästä tyypistä ja aloin selvittelemään taustoja... Selvisi että hän oli kuin olikin ollut aiemmin hyvin väkivaltainen, että aiemmat naiset olivat pelänneet henkensä edestä.

Katkaisin välit tähän mieheen, jonka jälkeen hän alkoi puhumaan pskaa selkäni takana minusta. Täysin perättömiä juttuja.

No sitten lämmittelin välit, koska aattelin että parempi olla väleissä vihollisen kanssa ettei pysty aiheuttamaan pahempaa tuhoa.

Se mitä tapahtui, että tämä mies yritti tuhota itsetuntoania. Yritti vakuutella, että olen huonoitsetuntoinen ja pelkäävä maan matonen, vaikka mulla ei todellakaan ole huono itsetunto eikä mitään pelkoja. Yritin olla empaattinen ja ymmärtävä tätä hullua kohtaan, mutta lopulta nostin kädet ylös ja katkaisin välit. Ei edes kiinnosta mitä puhuu selkäni takana nyt, ihan sama.

Ihmetyttää vaan, että yritin ymmärtää tätä ihmistä. Enää en yritä. Viimeinen niitti oli, että hän yritti mut saada uskomaan pahaa itsestäni ja että mulla ei olisi itsetuntoa ja se fyysinen uhkaaminen.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
09.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
2/8 |
09.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika helppo tunnistaa mykkäkoulusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
09.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Negatiivisuus, juoruilu, toisen jatkuva kuormittaminen omilla ongelmilla, ilman vastavuoroisuutta. Kateellisuus, vähättelevät ikävät kommentit. Toksisen ihmisen seurassa tulee väsynyt ja voimaton olo. Tunnistan ja vältän tällaisia nykyään.

Vierailija
4/8 |
09.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Ovat olleet juuri noita, jotka ensin vaikuttavat kivoilta, mutta pikkuhiljaa ovat paljastaneet todellisen minänsä. Vastakohtana olen tavannut muutaman "negailijan", jotka tuntuvat vittuuntuvan kaikesta. Mutta sitten kun sitä on jonkin aikaa seurannut niin tajuaa, että ovat oikeasti positiivista porukkaa ja siinä voi heittää itsekkin naljailua eikä kukaan pahoita mieltänsä. Tosin enemmän on niitä, jotka vittuilevat muille, mutta ottavat heille vittuilun henkilökohtaisesti.

Vierailija
5/8 |
09.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm. toksinen, siis myrkyllinen, biohazard, säteilyvaara, emännän emätin, vai mikä. Mitä helv, puhukaa suomea.

Vierailija
6/8 |
09.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipa minäkin olen toksinen, kun olen kiltti ja kiva aina niin kauan kunnes koen että niskaani kipataan paskaa vähintäänkin osittain aiheetta.

Vierailija
7/8 |
09.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapasit todennäköisen psykopaatin. Tehokkaimmat aseensa joko pelottelu tai syyllistäminen. Huomasit varmaan kumpaakin.

Hänellä on taito saada sinulle syyllinen olo ilman että olet mitään hänelle tehnyt.

Sekään ei välttämättä riitä, että todella häivyt kaikin tavoin hänen vaikutuspiiristään.

Hän kääntää kaiken päälaelleen.

Lukekaa merkit, joista tuollaiset tunnistaa ja uskokaa vaistojanne heti!

Minuun ei tehoa enää koskaan minkäänlainen pelottelu eikä syyllistäminen.

Annan ihmisten elää rauhassa elämäänsä, mutta sairaatpa ei sitä hyväksy, vaan tekevät kaikenlaista kiusaa jopa sinun nimissäsi.

Vierailija
8/8 |
09.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaipa minäkin olen toksinen, kun olen kiltti ja kiva aina niin kauan kunnes koen että niskaani kipataan paskaa vähintäänkin osittain aiheetta.

Tuostahan ei nyt ollut kyse.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi seitsemän