Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

YRITTÄJÄN AHDINKO - onko muita palvelualan yrittäjiä linjoilla?

YRITTÄJÄN AHDINKO
09.02.2021 |

Miten sulla palvelualan yrittäjä pötkii? Laitoin palvelualan yrityksen pystyyn hieman ennen koronaa, eli n. yli vuoden verran ollaan tässä YRITETTY. Tammikuu ihan jäätävä. tulot pienimmillään 0 euroa / kk ja suurimmillaan 1000 euroa / kk. Siitä kun otetaan alvit pois... en oo pystyny ottaan vieläkään ees YEL-vakuutusta! Rakastan tätä työtä mutta taloushuolet vie kohta hautaan. En ole silti luovuttamassa. Mulla on jopa businescoach joka mentoroi mua, teen sisältöä, ystävät aina kommentoi että vau onpas sulla pöhinää (kun tuotan paljon sisältöä). Hah, paskat. Mun nettisivuille en ole saanu jengiä ku n. 5-15 hlöä / pv. Maksetulla mainonnalla hetkellisesti enemmän. Toki mulla on aika kallis tuotekin mitä myyn, kun se on yksilöaikaa omalla asiantuntijuudella. Nyt rakennan muita tuotteita mutta se on niin hidasta kaiken kaikkiaan ja pelottaa, tekeekö työtä turhaan.

Kuinka sulla menee? Onko tää tammikuu ollu menestys? Mä en edes tiedä vaikuttaako korona mun yritykseen (paitsi tapahtumien osalta kyllä), koska ei ole vertailupohjaa ennen koronaa.

Ihan hirvee tilanne, mutta tätä haluan tehdä.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
09.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä palvelua oikein myyt?

Vierailija
2/4 |
09.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kans palvelualalta yrittäjä! Ja tuore sellainen. Ei olla vielä päästy tienesteihin ja tässä väännän verkkoon tuotetta. Pirun hidasta on! Ei kukaan arvais miten paljon työtä tässä on! Ja sama pelko, teenkö turhaan...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
09.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teen yksilöllistä sisältöä onlyfans sivustolle.

Ap

Vierailija
4/4 |
09.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Teen yksilöllistä sisältöä onlyfans sivustolle.

Ap

joo sitähän nimenomaan palvelualan yrittäjä tekee, eiks vaan!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi neljä