Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Katselin Alastonsuomea

Vierailija
08.02.2021 |

Lähetin muutaman täysosuman miehelle iltavuoroon.
Oli pakko vähän tumputtaa itseäänkin. Ei toki loppuun asti.
Nyt olen kostea ja himokas.
N48

Kommentit (267)

Vierailija
141/267 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaimo linkitti just wappiin linkin että aikoo ostaa meille fleshlightin..kun minä olen ostanut niin monta sauvaa hänelle..viimeksi satisfyerin..sillä hänet hoitelinkin aamulla eka orkkuun..kokeilin pitää sormia pimpassa niin mukavasti pumppasi lihakset..no sitten en malttanut pidempään vaan otin lantiosta kiinni ja otin vaimon siinä takaapäin..oli hyvä lähteä sen jälkeen reissuun..aiko sujauttaa fleshlightin mun reissulaukkuun niin ei oo mulla sitte niin ankeaa olla erossa

Meilläkin on mökki/matkapimpero. Ostin sen kerran joululahjaksi. On leikitty sillä yhdessäkin. Mä olen hieronut sillä itseäni, mikä ei juurikaan tunnu missään mutta näyttää hyvältä. Olen myös nuollut sitä muun seksin ohessa, se on ollut yllättävän kivaa. Siinä on ollut samalla meidän pari muuta lelua käytössä.

Ap

Vierailija
142/267 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huomentapäivää täältäkin. En muista tuliko yöllä nähtyä unta D-ysikymppisistä, mutta aamujömppis ainakin viittasi siihen että unet on olleet vähintäänkin mielenkiintoiset. Etätyöpäivä edessä, eli sängyssä läppärin kanssa lojumista koko päivä. En aio laittaa vaatteita päälle ollenkaan, saa seisotella ja tuuletella vapaasti samalla kun kone raksuttaa analyysejä valmiiksi. Tästä se lähtee, tsemppiä kaikille päivään!

M33

No sithän sulla on hyvät saumat jatkaa eilisestä, visuaalisella puolella...😜.

Ota ilo irti!

Ap

Näin aion tehdäkin 😁 haaveilen jo nyt röyhkeästi siitä kuinka saisin avata liivisi ja hyväillä ja öljytä isot rintasi, näykkiä hellästi nännejä ja lopulta työntää kullini niiden lämpimään väliin.

M33

Työnsitkö?

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/267 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaimo linkitti just wappiin linkin että aikoo ostaa meille fleshlightin..kun minä olen ostanut niin monta sauvaa hänelle..viimeksi satisfyerin..sillä hänet hoitelinkin aamulla eka orkkuun..kokeilin pitää sormia pimpassa niin mukavasti pumppasi lihakset..no sitten en malttanut pidempään vaan otin lantiosta kiinni ja otin vaimon siinä takaapäin..oli hyvä lähteä sen jälkeen reissuun..aiko sujauttaa fleshlightin mun reissulaukkuun niin ei oo mulla sitte niin ankeaa olla erossa

Meilläkin on mökki/matkapimpero. Ostin sen kerran joululahjaksi. On leikitty sillä yhdessäkin. Mä olen hieronut sillä itseäni, mikä ei juurikaan tunnu missään mutta näyttää hyvältä. Olen myös nuollut sitä muun seksin ohessa, se on ollut yllättävän kivaa. Siinä on ollut samalla meidän pari muuta lelua käytössä.

Ap

Yhdessä mekin sillä ajateltiin leikkiä..ja ehkä erikseenkin jos tarpeet käy ylivoimaseksi eikä ole vaimo saapuvilla

Vierailija
144/267 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huomentapäivää täältäkin. En muista tuliko yöllä nähtyä unta D-ysikymppisistä, mutta aamujömppis ainakin viittasi siihen että unet on olleet vähintäänkin mielenkiintoiset. Etätyöpäivä edessä, eli sängyssä läppärin kanssa lojumista koko päivä. En aio laittaa vaatteita päälle ollenkaan, saa seisotella ja tuuletella vapaasti samalla kun kone raksuttaa analyysejä valmiiksi. Tästä se lähtee, tsemppiä kaikille päivään!

M33

Ota ilo irti!

Ap

Näin aion tehdäkin 😁 haaveilen jo nyt röyhkeästi siitä kuinka saisin avata liivisi ja hyväillä ja öljytä isot rintasi, näykkiä hellästi nännejä ja lopulta työntää kullini niiden lämpimään väliin.

M33

Työnsitkö?

Ap

Työnsin. Mielikuva kullistani rintojesi puristuksessa sai minut purkautumaan nopeasti ja kovaa.

M33

Vierailija
145/267 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M33

Ota ilo irti!

Ap

M33

Työnsitkö?

Ap

Työnsin. Mielikuva kullistani rintojesi puristuksessa sai minut purkautumaan nopeasti ja kovaa.

M33

Ja minut koostumaan ties monennenko kerran, vaikka sain eilen kunnolla.

Ap

Vierailija
146/267 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M33

Ota ilo irti!

Ap

M33

Työnsitkö?

Ap

M33

Ap

Ehkä saat tänäänkin kyytiä, ettei kosteus mene aivan hukkaan. Olisi kyllä mukava kiusoitella kielellä sinua vielä kosteammaksi, suorastaan maistan mahlasi huulillani.

M33

Vierailija
147/267 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M33

Ota ilo irti!

Ap

M33

Työnsitkö?

Ap

M33

Ap

Ehkä saat tänäänkin kyytiä, ettei kosteus mene aivan hukkaan. Olisi kyllä mukava kiusoitella kielellä sinua vielä kosteammaksi, suorastaan maistan mahlasi huulillani.

M33

Ja sitä on riittänyt, ei ihme jos maistuu.

Eilen illalla lämmitin vielä itseäni, niin että kun mies tuli kotiin, olin jo valmis. Pehmeä ja kostea. Imevän liukas.

Sain pitkästä aikaa kieltä 69:ssä, mies päällä ja minä alla. Imin myös häntä. Tyydytin kädellä, kutitin omalla kielelläni nuppia.

Melkein tulin siinä, mutta teimme lopulta useammassa asennossa. Lähetyssaarnaajassa ja ristikkäin. Nännini herkistyivät, kun mies vähänkin kosketti niitä. Nuolin niitä itse.

Meillä oli vähän leffaakin taustalla. Mies tulikin niin rajusti, että tumputin itseni loppuun hänen katsellessaan.

Tänään töissä muistelin viime yötä. Vaikka olen ollut viime päivät ylikiihottunut ja tullut kolmesti, aloin taas lämmetä. Pillu on ollut kuin lämmitetty liesi, ei jäähdy millään ja kuumenee pienestäkin. Se suorastaan hyrisee nytkin, kun kirjoitan tätä.

Harmi että klitoris ei kestä nyt enempää, tai ehkä minun pitäisi tyydyttää sitä hitaammin ja hellemmin.

Tämä tarina on tosi, ja tähän on hyvä lopettaa tämä ketju. En osannut arvata mitä tästä muotoutuu, elämäni ensimmäinen livechat täysin sattumalta.

Jos sinua kiinnostaa, olen kirjoittanut tähän osioon ketjun otsikolla " Millaisen seksitarinan haluaisit lukea netistä?"

Jos löydät sen, uskon että viihdyt. Se on ensimmäinen seksitarina, jonka olen tehnyt nettiin.

N48

Vierailija
148/267 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitääpä kaivella se esiin, tekstilläsi tässä ketjussa on ollut sen verran kovettava vaikutus, että uskon todellakin viihtyväni tarinasi parissa. Vielä kerran iso kiitos sinulle ap 🤩

M33

Vierailija
149/267 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitääpä kaivella se esiin, tekstilläsi tässä ketjussa on ollut sen verran kovettava vaikutus, että uskon todellakin viihtyväni tarinasi parissa. Vielä kerran iso kiitos sinulle ap 🤩

M33

Ole hyvä... Jos löydät, niin kommentoi siihen tai tähän ketjuun, mitä pidit.

Jos sitä ei ole enää olemassa tai tahdot lisää, voin kirjoittaa uuden.

Kerro aihe ja toiveet, mistä haluaisit lukea. Teen siitä sitten uuden ketjun.

(Ps. Luin tämän vielä kerran läpi. Pillu huutaa armoa ja kullia, molempia yhtä aikaa. Pakko tehdä jotain...)

Vierailija
150/267 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M33

Ole hyvä... Jos löydät, niin kommentoi siihen tai tähän ketjuun, mitä pidit.

Jos sitä ei ole enää olemassa tai tahdot lisää, voin kirjoittaa uuden.

Kerro aihe ja toiveet, mistä haluaisit lukea. Teen siitä sitten uuden ketjun.

(Ps. Luin tämän vielä kerran läpi. Pillu huutaa armoa ja kullia, molempia yhtä aikaa. Pakko tehdä jotain...)

Et ole ap ainoa jonka pillu huutaa..kiitos sinulle tästä ketjusta, tätä lisää

Vierailija
151/267 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wau, kiihottunut nainen... juuri sitä toivoinkin.

Voithan sinäkin tehdä joskus ketjun. Tullaan me muut mukaan...

Ap

Vierailija
152/267 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Katsotaan, sinä teet vaan tuon niin taitavasti, että tässä kiihottuu miehet ja naiset. Ja onhan tietysti noilla miehilläkin oma osuutensa tähän.

Vierailija
153/267 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Katsotaan, sinä teet vaan tuon niin taitavasti, että tässä kiihottuu miehet ja naiset. Ja onhan tietysti noilla miehilläkin oma osuutensa tähän.

👍🔥🔥🔥🔥.

Se on myös tämä ajanjakso. Ei pääse mihinkään, mutta valo lisääntyy ja mahla alkaa valua... kaikilta.

Ap

Vierailija
154/267 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

👍🔥🔥🔥🔥.

Se on myös tämä ajanjakso. Ei pääse mihinkään, mutta valo lisääntyy ja mahla alkaa valua... kaikilta.

Ap

Kyllä oikeesti klittaa pakottaa, varmaan pullottaa oikeen housuissa..pakko tehdä kohta jotain tai mä sekoon

Vierailija
155/267 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

👍🔥🔥🔥🔥.

Ap

Kyllä oikeesti klittaa pakottaa, varmaan pullottaa oikeen housuissa..pakko tehdä kohta jotain tai mä sekoon

Kirjoita oma, uusi tarina siitä uuteen ketjuun.

Me sitten kommentoidaan sitä ja nautitaan siitä.

Tulee vähän uutta tarinaa.

Ap

Ps. Odotan sitä todella, sydän sykkii jo jännityksestä. Lupaan osallistua jos vain tahdot.

Vierailija
156/267 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

👍🔥🔥🔥🔥.

Ap

Kirjoita oma, uusi tarina siitä uuteen ketjuun.

Me sitten kommentoidaan sitä ja nautitaan siitä.

Tulee vähän uutta tarinaa.

Ap

Ps. Odotan sitä todella, sydän sykkii jo jännityksestä. Lupaan osallistua jos vain tahdot.

Kerro tähän kun olet aloittanut.

Vierailija
157/267 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ap valitettavasti löytänyt tyota aiempaa ketjua josta kerroit, mutta odotan innostuksesta jäykkänä, josko täältä lähtisi uutta tarinaa liikkeelle.

M33

Vierailija
158/267 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sä toinen nainen et tahdo aloittaa, haluatko että leikitään yhdessä?

Oikeasti en ole ollut naisen kanssa. Alkoi kiinostaa, vaikka näin etänä.

Ap

Vierailija
159/267 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Voidaan kokeilla lähteekö minulta yhtähyvin, aloita vaan niin mä peesaan. Katotaan saadanko noi jäbät ihan sekopäiksi

Vierailija
160/267 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Voidaan kokeilla lähteekö minulta yhtähyvin, aloita vaan niin mä peesaan. Katotaan saadanko noi jäbät ihan sekopäiksi

Hyvä, luulin jo että lähdit tyydyttämään itseäsi tai ujostelet...

Mä olen juuri nyt hetken yksin. Voin oikeasti tyydyttää itseni ja sinut.

Mistä pidät? Oletko ollut naisen kanssa?

( pimperoni alkaa taas lämmetä).

Mitä tahdot että teen ensin? ( sydän hakkaa jännityksestä).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme neljä