Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muutaman viikon aikana ymmärsin, että sisarukset ovat pahimpia toisilleen

Vierailija
08.02.2021 |

Näin se näyttää olevan. Ja se on totta. Kukaan ei aidosti välitä toisistaan.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
08.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ainut ja kateellinen sisaruksellisille.

Kyllä teillä on tuke toisistanne, kun on joku, johon voi luottaa. (vaikka joku varastaisi rahat ulkomailla sisarus lähettäisi)

Ja teillä on tukea vanhempienne vanhuus hoidossa.

Vierailija
2/6 |
08.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, mulla meni lähes 34 vuotta käsittää tuo lopullisesti. Vihaavat tosissaan minua enkä jaksa enää niiden "piilo"vattuilua joka asiassa, kontrollointia ja arvaamattomia raivokohtauksia. Toivoat oikei paha amulle ja eivät kohtele ketään muuta yhtä p***asti kuin minua joten ilkeilkööt vaan keskenään jatkossa...Joillakin se suku on vaan pahin,ainakin näissä yhtään nartskummsissa tapauksissa:( Harmi kun ei itselle sattunut tukevaa,mukevaa sukua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
08.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ainut ja nähnyt sisarusten ilkeyden, joten en kaipaa, vaikka joskus ehkä toivoin.

Vierailija
4/6 |
08.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti monessa perheessä niinkin, mutta tuskin tuo mikään normi kuitenkaan on... Itselleni sisarukset ovat tärkeimpiä ihmisiä maailmassa, ja lähes kaikki kaverini, joilla on sisaruksia, tulevat myös hyvin toimeen sisarustensa kanssa. Itse en ikinä haluaisi vain yhtä lasta, vaan haluan lapsillani ehdottomasti olevan sisaruksia.

N21

Vierailija
5/6 |
08.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai perustuuko kaikki sittenkin vain oletuksiin ja luuloihin toisista?

Vierailija
6/6 |
08.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitään tukea ei ole vanhempien hoidossa eikä muussakaan, jos sisarus on poika. Tytöt kyllä tekee osansa, pojat ei.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kolme