Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

9-vuotiaan pojan oidipaalinen käytös

Vierailija
08.02.2021 |

Pitäisi varmaan iloita, kun poikani kertoo joka päivä kuinka kaunis, ihana ja söpö olen. Mutta en enää oikein ymmärrä tätä tilannetta. Oidipaalinen käytös alkoi runsas 2 vuotta sitten, kun erosimme isänsä kanssa. Tätä ennen poika halusi mennä naimisiin kanssani ja tietysti suri sitä, kun kerrottiin ettei onnistu - sellaista normaalila. Mutta nyt alkaa olla jo liikaa kaikki silittely ja ihailu, en tiedä miten reagoisin tähän. Onko muilla tällaista ja miten siihen pitäisi suhtautua? Pelkään, että väärillä reaktiolla pilaan häneltä jotain tulevaisuudesta :(. Apua! Tiedän, että teini-iässä tuskin olen mielestään enää näin ihastuttava ja pitäisi vaan iloita, mutta.. tuntuu super-kiusalliselta. Isänsä on pojan elämässä tiiviisti mukana ja antaa miehen mallia, samoin poikaystäväni. Hekin toki ovat tunteellisia miehiä, mutta ei mitenkään liikaa.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
08.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeeko, ettei saa tarpeeksi huomiotasi muuten kuin imartelemalla?

Oletko puhelimella ja keskustelet poikaystäväsi kanssa? On nähnyt, että vastaava käYtös poikaystävältäsi takaa huomiosi, onnellisen katseesi?

Itse olen huomannut tällaista. Kun se uusi mies omassa elämässä on kuitenkin uusi asia lapselle, vaikka onkin hyvä ja mukava ihminen ja suo huomiota myös lapselle. Etenkin jos olitte kaksin ennen miehen tulemista elämääsi. Saattaa iloita miehestä, mutta kokea tiedostamattaan jäävänsä kakkoseksi. Et enää ota häntä syliin, sivele ja paijaa samoin kuin pienenä, mutta sinua ihastelevaa miestä halaat ja paijaat?

Kahdenkeskeistä aikaa ja huomiota, harrastusta, puuhaa lääkkeeksi tähän.

Vierailija
2/2 |
08.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitäs pahaa tuossa nyt on, jos sanoo sinua kauniiksi ja ihanaksi? Niin minäkin sanon päivittäin omaa poikaani ja metsä vastaa niin kuin sinne huudan. Ei tulisi mieleenkään kiusaantua moisesta. Kaikesta ihmiset tekee ongelman. Mieti, että joissain perheissä huudetaan, kiroillaan ja haukutaan, olisit onnellinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kolme