Milloin kuulit Donald Trumpista ensimmäisen kerran?
Itse kuulin joskus, kun näin Die Hard 3 -elokuvan, jossa hänet mainitaan.
Kommentit (18)
Avioero Ivanasta oli naistenlehdissä joskus 30 v. sitten, silloin kai.
Joskus 80-luvulla, seurapiirien kunkku, vaimoineen. 😊
En ole vielläkään kuullut. Murhàtàan se Trump, ihan turha tyyppi. Omistaa ihan muuten vain ihmiskunnan arvokkaimman asian/esineen. Turha tyyppi. Yläasteella kysyttiin että tiedänkö Trumpin... en tajunnut mitään mitä selitettiin, selitettiin jotain juorun jatkoa. Ei en ymmärrä enkä tule ymmärtämään, juorun jatkoja.
Yksin-kotona leffassa sen näin ekan kerran kun olin kakara
En muista Trumpista mitään. En edes you fired.
Olen tulevaisuudessa ja media on mädättänyt hänet.
Kuulin ensimmäisen juorun kuin yläasteikäiset kaverit kysyivät että tiedänkö Trumpin ja vastasin en ja nämä yläastelaiset vastasivat ääntä korottaen että täh etkö nyt Trumpia tiedä? En tiedä koko tyyppiä enkä usko 99.999% myöskään tietävän vaikka väitteet ovat suuret.
Muistan, kun erosi Ivanasta ja meni sen Marlan kanssa yhteen. Jostain juorupalstalta luin. Muistan jonkun missin 90-luvulla sanoneen tavattuaan Marlan ja Donaldin, että Marla oli "paljon hiusta ja hammasta". Tämä on jäänyt mieleen.
Olin USA:ssa ja perheen kodinhoitaja puhui Trumpista. Nimi jäi mieleen, koska se oli niin hassu. Tämä oli vuonna 1992.
En tiedä, milloin olen hänestä ihan ensimmäisen kerran kuullut, mutta tutuksi hän tuli Diilistä.
Joskus 90 -luvulla, en muista missä ja milloin.
Juorupalstoilla rahaa rakastavan Ivana Trumpin kanssa.
Mikä ihmeen Trump hehkutus täällä on? Joko häntä vihataan tai rakastetaan.
Trumpilla on kyllä maailman arvokkain esine/asia. JalohopeaC-ļ-í-p-p-é-r metalli on arvokkaampi kuin ihmiskunnan maailmankaikkeuden galaksin kruunu tai -avain. Idiooťťi väittää muuta.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä, milloin olen hänestä ihan ensimmäisen kerran kuullut, mutta tutuksi hän tuli Diilistä.
Minä en tiennyt edes silloin.
Mikä saa sinut uskomaan että näit Trumpin ?
Vierailija kirjoitti:
Mikä saa sinut uskomaan että näit Trumpin ?
Silmät.
Joskus 90-luvulla kun se erosi Ivana Trumpista.