Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä yksinäinen nainen voi saada luovutettua spermaa?

Vierailija
08.02.2021 |

Tietääkö kukaan ja varmasti tähän ketjuun tulee aika paljon v******** mutta, toivottavasti joku asiallinenkin vastausta joltain joka osaa auttaa. Olen googlettanut mutta en löytänyt tietoa.

Kommentit (46)

Vierailija
21/46 |
08.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksin elävä nainen voi hakeutua normaalisti lapsettomuushoitoihin sekä Suomessa että ulkomailla yksityisille klinikoille. Jos tarve on pelkälle s****alle, tehdään sinulle psykologin haastattelu, ovulaatio ajan määrittävä testi ja siito ajoitetaan sopivaan aikaan. Jos tulet raskaaksi muutaman siirron jälkeen etkä tarvitse mitään tukihoitoa, kustannukst jää aika pieniksi.

Jonkin verran on myös kumppanuusvanhemmuudesta kiinnostuneita miehiä ja sekä ihan pelkästään luovutuksesta kiinnostuneita miehiä, joiden kanssa voit sopia luovutuksesta. Käytännössä mies tekee tuotoksensa mukiin ja sinä laitat ne itse heti sisääsi injektioruiskulla. Ovulaation ajan mittaamiseen on apuvälineitä. Sopivia henkilöitä löytyy keskustelupalstoilta yms.

Vierailija
22/46 |
08.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita tinderiin ilmoitus että etsitään gangbang seuraa niin johan on spermaa tarjolla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/46 |
08.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AV:n äitylit kertovat vaan omista kokemuksistaan miten ovat lapsensa hommanneet, toivottavasti et ota mallia AP näistä.

Samaa mietin minäkin =)

Vierailija
24/46 |
08.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei hemmetti, ei nyt tullu mielenkään, että täältä löytyy näin idioottia porukkaa! 8D mutta AV-mammat, toivottavasti en itse alennu koskaan tämmöselle tasolle, ei voi muuta kun nauraa mutta kivahan sen saada päivään piristystä! 8D

Onko 8D se luokka jolla olet nyt?

Vierailija
25/46 |
08.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilaa Tanskasta. Voit valita tulevan isän suoraan katalogista, silmien väriä myöten. Sperma toimitetaan kotiovelle.

Vierailija
26/46 |
08.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AV:n äitylit kertovat vaan omista kokemuksistaan miten ovat lapsensa hommanneet, toivottavasti et ota mallia AP näistä.

Löysää nutturaa!

Vierailija
27/46 |
08.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö tiedä, että nainen ei pysty luovuttamaan spermaa-ainakaan kovin helposti.

Vierailija
28/46 |
08.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä naisilla tosi kovat ongelmat?

Vierailija
29/46 |
08.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alakerran Ramilta.

Vierailija
30/46 |
08.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paljonko olet kerännyt sitä?

Alle puoli litraa.

Vierailija
31/46 |
08.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole laillistettu lääkäri, mutta voisin mä kokeilla (sanon ja availen vyötäni lähestyessäni potilasta :-)

Vierailija
32/46 |
08.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita toriin ilmotus.

Kohta on ovella jo jonoo.

Vierailija
33/46 |
08.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä voin lähettää sulle pari kovaksi kuivuneita spermaisia nenäliinoja. Kelpaako?

Vierailija
34/46 |
08.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

runkkiz kirjoitti:

Mä voin lähettää sulle pari kovaksi kuivuneita spermaisia nenäliinoja. Kelpaako?

AV-mammat pystyy siis tuottamaan spermaakin, ei kyllä ihmetytä yhtään. Ei sellasta asiaa olekaan mikä ei AV-mammoilta onnistuisi!

Vierailija
35/46 |
08.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sillä spermalla tekee?

Vierailija
36/46 |
08.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun pillussa olis just ukon "mehut". Haluatko tulla liemikauhalla ottamaan tarvitsemasi spermasi?

Vierailija
37/46 |
08.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en heruta. Pidän siemenet pahan päivän varalla. Viel koittaa päivä,jolloin naisen pillu paljaana rivissa edessäni anovat... Olin koulussa se rillipäinen etupenkin hikipinko opettajan lellikki ja persenaama.. Nyt on koston aika.... Hurahahahahahhahahaaaaa!!!... vaviskaa kaikki takapenkin taavit mulukkulävistyksinne.....

Se päivä ei koita.

Vierailija
38/46 |
08.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

runkkiz kirjoitti:

AV-mammat pystyy siis tuottamaan spermaakin, ei kyllä ihmetytä yhtään. Ei sellasta asiaa olekaan mikä ei AV-mammoilta onnistuisi!

Mamma osaa kaiken.

Vierailija
39/46 |
08.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tanskasta.

Suomessa lainsäädäntö ei tue anonymiteettiä vaan lapsella on aikanaan oikeus tietää sperman luovuttaja eli "isä"

Tuo muuten toteutuu aina paitsi silloin kun äiti pettää ja lapsi onkin käenpoikanen. Näitä lapsia on jopa 15 % kaikista.

Vierailija
40/46 |
08.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tilaa Tanskasta. Voit valita tulevan isän suoraan katalogista, silmien väriä myöten. Sperma toimitetaan kotiovelle.

Tämä on ymmärtääkseni laitonta, muuten tekisin itse varmaan näin. Halvempaa kuin inseminaatio yksityisellä ja siittiöiden laatu olisi kuitenkin tutkittua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän yksi