Suosittele marketin käsivoidetta kiitos!
Kommentit (38)
Onhan sulla käsisaippua jossa ei ole SLS:ää? Sodium laureth/lauryl suflathe siis. Se kuivattaa ihoa todella paljon. Mulla oli kädet niin kuivat ja täynnä haavoja eikä mikään rasva auttanut ennen kuin vaihdoin käsisaippuan. Harmittaa etten tajunnut aiemmin, ihan turhaan kärsin vuosia kuivien käsien takia. Esimerkiksi LV:llä on saippua joka ei sisällä SLS:ää, saa ihan marketeista eikä ole kallista.
Yöksi laitan käsiin joko paksua niveaa sinisestä purkista tai tummelia. Päivällä en rasvaa ollenkaan ja kädet on silti hyvässä kunnossa, kiitos saippuan vaihdon. En voi kuin suositella.
Tummeli se uusi rasvaisempi versio
Ostin Prismasa parilla eurolla Benecos-merkkisen käsivoiteen. Edullista luonnonkosmetiikka, ja toimii! :)
Mulla on Erisan toiminut hyvin, se myös imeytyy nopeasti ja tehokkaasti.
Emännän käsivoidetta ostin silloin kun koronan vuoksi muut olivat loppuneet hyllystä. Arvelin että onkohan tuosta mihinkään kun ei ole muille kelvannut. Siitä tulikin suosikkini! Imeytyy pian, ei ole tahmainen eikä haise.
Apteekista CeraVe moisturizing cream. Käy myös kasvoille ja koko vartalolle. Ei jätä ihoa rasvaisen tuntuiseksi vaan imeytyy hyvin, kosteuttaa ja pehmentää eikä sisällä hajusteita. Itse en muita rasvoja tarvitse enää.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on Erisan toiminut hyvin, se myös imeytyy nopeasti ja tehokkaasti.
Sama kokemus. Laitoinkin kommenttia tuonne aikaisemmin, mutta sain alapeukkuja. Tuntuu ohuelta, mutta todella tehoaa, kosteuttaa kuivat kädet. Imeytyy hyvin, eikä joka paikkaan jää rasvaisia sormenjälkiä. Yöksi laitan jotain paksumpaa ja rasvaisempaa, esim. Lemonjuice&glycerin, joka on tuttu jo ainakin 80-luvulta lähtien. Hyvin sekin imeytyy, en voi sietää käsivoiteita, jotka eivät imeydy.
Vierailija kirjoitti:
Cien - Lidl'istä n. 2€ Iso tuubi,imeytyy nopeasti ja toimii kuiville käsille.
Mikä Cien-voiteista, niitä on ainakin n. 10 erilaista?
Vierailija kirjoitti:
Tummeli isossa purkissa sopii joka paikkaan
Tämä!
Ainoastaan sulatejuuston korvikkeena vähän kehnonlaista.
Tuleeko voide todellisuudessa käsiin vaiko pyllyyn?
Tämä Vaseline on kaikin tavoin paras, mitä oon kokeillut:
https://www.karkkainen.com/verkkokauppa/vaseline-intensive-care-hand-na…
Edullinen, hyvä tuoksu, imeytyy nopeasti, tehoaa todella hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Tummeli isossa purkissa sopii joka paikkaan
Tämä on hyvä, mutta sisältää parabeeneja.
Vierailija kirjoitti:
L300
Tämä on oikeasti hyvä ja edullinen, hinta noin 4€.
Pirkka Argan-sarjan käsivoide.