Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mittasin huvikseni aamusokerin 14 tunnin paaston jälkeen ja se oli 6. 2

Vierailija
08.02.2021 |

Miehellä diabetes ja siksi meillä mittari. Pitääkö olla huolissaan? Olen kyllä ollut tosi väsynyt viimeaikoina.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
08.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa seurata. Itsekkin välillä tarkistutan verensokerin, vaikka jo parin tunnin päästä ruokailusta arvo on alle 6

Vierailija
22/25 |
08.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En nyt kerrasta huolestuisi, seuraa ensin vaikka viikon ajan?

Huomasitko, että ennen mittausta ap:lla oli takanaan 14 tunnin paasto?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
08.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ottiko kukaan terv.hoitaja tai lääkäri kantaa silloin sun rasituskokeen tuloksiin? Nuo arvot ovat koholla, niistä olis hyvä olla yhteydessä terveyskeskukseen.

Eipä sen kummemmin, kuin että koholla ovat. Tämä siis 2018 tai 2019. Pitänee tarkistaa Omakannasta kumpana vuonna.

Ei siis kerrottu, onko esidiapetes tai diapetes. Kerroin, että nämä arvot ovat olleet tällaisia vuosia kotimittauksella. 

Tk:han teki tehtävänsä, eli mittasi. Tällaista se nykyään on. Mitataan vain ja se on sitten siinä. 

Minulla on myös silmänpainetta 25-29 kummassakin silmässä. Mitattiin vain ja se siitä. Puolen vuoden välein mittaamista suositeltiin. Ikään kuin se mittaaminen kertoisi mitä tuo paine aiheuttaa silmilleni. Käsittääkseni nuo lukemat eivät ole normaaleja silmänpaineita. 

Etkö ole saanut lääkäriaikaa? Mulla paastoverensokeri oli 6,1 ,labrassa otettiin , lääkäri kysyi olinko ennen koetta syönyt tuhdimmin ja vastasin myöntävästi niin lääkäri sanoi että voi johtua siitä. Tilannetta kuitenkin seurataan. Sinuna varaisin lääkäriajan.

Vierailija
24/25 |
08.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No oletko reilusti lihava,syöt huonosti etkä liiku ?

Alota miettimällä riskitekijät

Vierailija
25/25 |
08.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli 6.1 labrakokeissa. Mitään ei sanottu, viitearvot 6.3 asti. Siis onko minulla nyt hälyttävän korkeat arvot?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kuusi