Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: paljonko käytät alkoholiin rahaa per kuukausi keskimäärin?

Vierailija
07.02.2021 |

Rahasumma yhteensä?

G: paljonko käytät alkoholiin rahaa per kuukausi keskimäärin?

Vaihtoehdot

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

35 vuoden summa on 0 euroa.

Vierailija
2/23 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisataa kuussa. Ei kovin kummoinen summa tuloihin verrattuna. Nuorena meni puolta enemmän puolta pienemmistä tuloista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen koronaa join ehkä 3 viinipullollista per kk.

Meillä on ahkerasti ystäväpiiri, näemme kerran kk. Mutta nyt, koronan aikana ollaan tauolla. Lisäksi käyn n kerran kk laivalla. Silloin viiniä menee 1 pullo per suunta, eli yht 3 pulloa. Koko viime vuonna meni 3 pulloa. 

Viinit ovat kaikki saatuja. Ex antaa minulle aina ylimääräisiä. sai viime jouluna yli 50 viinipulloa ja minä sain vajaa 10. 

Alkoon vein vain tyhjät pullot. Nyt viinipullot voi palauttaa Lidliin, ei tule käytyä enää alkossakaan. 

Vierailija
4/23 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

0-20e/v. 10 vuotta kohta lähes ilman Alkoa. Ei vain tehnyt enää mieli, joskus tekee, mutta ei jaksa nähdä vaivaa ajaa 20km yhteen suuntaan siiderin tai kaljan takia. Muutaman kerran vuodessa ostan jotain alkoholipitoista, eri asia milloin sitten juon. Nytkin puoli vuotta avaamaton kalja odottanut jääkaapissa. Ehkä kesällä juon kotipuutarhassa saunan päätteeksi.

Vierailija
5/23 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

~500e. Juon vain laadukkaita konjakkeja

Vierailija
6/23 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylllä mä oleen kokoaika päässyt paremmalle puolelle, tehnyyt itseni kansssa töitä ja miettinyt asioita ja oleen kiinnostunut ihmisten käytttäytymisestä ja ajtuksista ja analysoimaaan niitä ja opppimaan ja näiin. Pyriin että nousujohteista oliisi se kehitys ja etttä myös saisi myös onnistumisen kokemukksiaakin tavallaaan palkkioksi siitä työstä mitä itseni kansssa toteutan. Kyllähän mä oleen perusluonteeeltani vaikka keskittymishäiriötä ja tämmöstä on niin lähtökohtaiisesti syli avoiiinna otttamaan kokoaika ottamaaan vastaan uuutta ja pohdiskelamaaan.

Vierailija
7/23 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kylllä mä oleen kokoaika päässyt paremmalle puolelle, tehnyyt itseni kansssa töitä ja miettinyt asioita ja oleen kiinnostunut ihmisten käytttäytymisestä ja ajtuksista ja analysoimaaan niitä ja opppimaan ja näiin. Pyriin että nousujohteista oliisi se kehitys ja etttä myös saisi myös onnistumisen kokemukksiaakin tavallaaan palkkioksi siitä työstä mitä itseni kansssa toteutan. Kyllähän mä oleen perusluonteeeltani vaikka keskittymishäiriötä ja tämmöstä on niin lähtökohtaiisesti syli avoiiinna otttamaan kokoaika ottamaaan vastaan uuutta ja pohdiskelamaaan.

Mulle ei esiim materialistiinen rikkaus anna mitäään vaan kyllä se on se henkinen rikkkaus josta saaan sitä sisältöä.

Vierailija
8/23 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

35 vuoden summa on 0 euroa.

Aikamoinen pummi olet, kun juot kuitenkin muiden viinoja, etkä koskaan tarjoa takaisin. Mulla OLI joskus vastaava kaveri.

Vierailija
9/23 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi kalja maksaa noin 20 senttiä. Pari kertaa kuussa otan yhden kaljan. Muutaman kerran vuodessa juon juhlissa useamman. Sanoisin, että 1-2 euroa menee kuukaudessa. Nyt en raskaana juo yhtään.

Vierailija
10/23 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle ei esiim materialistiinen rikkaus anna mitäään vaan kyllä se on se henkinen rikkkaus josta saaan sitä sisältöä.

Kylllä se varmaan tulee sieltä että koko elämänsä elänyyyt musikaaalisessa perheessä ja ite aloitti 5 vuotiaaana että se on enemmän sitä siältöä. Mutta tietysti se käsillä tekeminen ja mitä silllä saa aikaan niiin on tietysti tärkeäää kun se on niiin konkreeettista ja siten joteeenkin niin arvokasta.

Vierailija
11/23 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt parin vuoden ajan 0 e.

Alkoholi ei vain innosta enää. Olen juonut viimeksi juhannuksena anopin tarjoamaan viiniä yhden lasillisen. Join lapsena ja nuorena aivan tarpeeksi, sitten pidin muutaman vuoden tauon ja join taas pari vuotta nuorena aikuisena. Lasten syntyessä ja heidän ollessa pieniä pidin vuosien tauon, mutta kun lähdin työelämään, niin ostin aina viikonlopuksi juomista, kunnes riitti. Alkoholin juominen on vain niin turhaa.

Vierailija
12/23 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kylllä se varmaan tulee sieltä että koko elämänsä elänyyyt musikaaalisessa perheessä ja ite aloitti 5 vuotiaaana että se on enemmän sitä siältöä. Mutta tietysti se käsillä tekeminen ja mitä silllä saa aikaan niiin on tietysti tärkeäää kun se on niiin konkreeettista ja siten joteeenkin niin arvokasta.

Luuulen että kokisin elämäni arvokkkaimmaksi josssakin kommunistisessa järjestelmässä. AIvan sama mitäää se työ oliisi vessan siivousta ihhan mitä vaan kunhan se yhteiisö olisi sellainen että tietäisin että siinä on hyvä olla.

Vierailija
13/23 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisko tää boldaava ap hankkia elämän?

Vierailija
14/23 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alle 20 euroa. Ostan muutaman erikoisoluen.

m40.

Vierailija
15/23 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hankala sanoa. Juon harvoin. Viimeksi join alkoholia jouluna. Jos haluan pullon hyvää viiniä tai viskiä, hinnalla ei ole niin väliä. Joskus juon myös olutta. Vastasin 0-50 euroa kuukaudessa.

Vierailija
16/23 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juon skumppaa ja punaviiniä pari kertaa vuodessa. Joten ehkä se 140 vuodessa.

Ehkä skumppaa vappuna ja punkkua jouluna. Ja, kun ostan, satsaan laatuun.

Vierailija
17/23 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä 1200 euroa.

Vierailija
18/23 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmen vuoden summa 10 euroa.

Vierailija
19/23 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä 1200 euroa.

vuodessa. Eli siis se 100 e kuukaudessa.

Vierailija
20/23 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en enää juo alkoholia ollenkaan mutta jotain tuliaisviinipulloja olen vuoden aikana ostanut. Ei montaa, sattuneesta syystä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kahdeksan