youtubesta kysymys tietäville
Itselläni ei ole omaa kanavaa, enkä siis mitään tallenna. Kaverilla on kanava, johon tallentelee musiikkia yms. Minkä takia näen tämän kaverin kanavalla niitä samoja biisejä yms mitä olen juuri vähän aiemmin itse katsonut?
En käsitä yhtään. Miten tämä homma toimii?
Kommentit (3)
En ymmärtänyt kysymystä, mutta yritän vastata.
Youtubea voi käyttää joko kirjautumatta, sisäänkirjautuneena tai niin, että sinulla on kanava.
Jos et ole lainkaan kirjautunut, kun katsot jonkun videon, siinä sivulla (tai alla kännykällä) näkyy selaimen historian perusteella sinulle ehdotettuja videoita.
Jos olet kirjautunut tai sinulla on kanava, siinä näkyy sinun youtube historian perusteella ehdotuksia. Kirjautuneena voit tallentaa videoita omalle listalle, mutta muut eivät voi nähdä listaa, etkä voi kommentoida. Kanavan luomisen jälkeen voit kommentoida, julkaista videoita ja julkistaa listoja muiden näkyville.
Eli ihan sama, katsotko kaverin tekemän videon tai jonkun muun, niin saat omia ehdotuksia seuraavaksi videoksi.
Jos taas valitset kaverin kanavalta kokonaisen soittolistan ja siinä listalla on samoja biisejä, on kaveri lisännyt ne omaan listaansa.
Ne siis näkyvät kaverin tallenteissa ne mitä itse olen juuri katsonut. Tietääkö joku?