Yksittäispakatut gluteenittomat kaurahiutaleet
Parasta Ennen 12.9.2020. Olen heittämässä nämä roskiin. Onko vielä kelvollisia?
Kommentit (16)
Ovat varmasti ihan kunnossa. Syö vaan!
Mitä ihmettä? Jokainen hiutale pakattu erikseen???
Siinä olisi hieno työpaikka.
Pakata jokainen kaurahiutale omaan pakkaukseen 😂
Kuivatuotteet eivät miksikään mene vaikka olisivat yli vuoden "vanhoja". Sehän on vain parasta ennen päivä. Ei viimeinen käyttöpäivä.
Montako pakkausta menee puuroannokseen?
Ilmastontuhoajan unelma - yksittäispakatut hiutaleet. Saakohan riisiä ja pastaakin yksittäispakattuna. Joskus tekisi mieli napsaista vaan yksi riisi ja sen takia ei viitsi isoa pakettia avata.
Ehkäpä joku ymmärsi, että kyseessä on annospussit:) näitä on vaan niin paljon että mielelläni antaisin pois. Mutta minne? Ap
Vierailija kirjoitti:
Ehkäpä joku ymmärsi, että kyseessä on annospussit:) näitä on vaan niin paljon että mielelläni antaisin pois. Mutta minne? Ap
Syöt itse. Vanhentuneet tuotteet ovat ihan käyttökelpoisia, mutta on se hieman tylyä niitä muille jaella. Tulee tunne, että et viitsi viedä roskiin niin annat eteenpäin.
Miksi pitää erikseen mainita gluteeniton kaurahiutale?
Aivan sama kuin sanoisi laktoositon pyykinpesuaine.
Ei se ole pilaantumispäivä, niitä saa jopa myydä sen jälkeen, kunhan mainitsee, että on ylipäivättyjä. Kuivatuotteet säilyvät tosiaan oikein säilytettynä pitkään, eikä niistä vatsa mene kipeäksi, maku vain alkaa heikentyä ja ominaisuudet, sitten kun alkavat enemmän vanheta.
Ajattelin, että tämä on jokin uusi nimitys erikoisuutta tavoitteleville ”erityisherkille” 😅
Ei mulla ole varaa nauraa, olen itsekin gluteeniton, vaikken keliaakikko 🤷🏼♀️
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitää erikseen mainita gluteeniton kaurahiutale?
Aivan sama kuin sanoisi laktoositon pyykinpesuaine.
Tavallisissa kaurahiutaleissa on jäämiä muista viljatuotteista. Jo pienet gluteenijäämät riittävät tuhoamaan keliaakikon suolinukan. Paraneminen kestää kuukausia.
Vierailija kirjoitti:
Montako pakkausta menee puuroannokseen?
Vajaa 800.
Kuinka paljon aikaa menee 800 pakkauksen avaamiseen?
Yksittäispakatut hiutaleet? Aika erikoista.