Antakaa minulla neuvoja kuinka naisen kanssa asuessa kuuluu käyttäytyä. Muutamme yhteen maaliskuussa.
En ole koskaan asunut naisen kanssa vaikka olen 37.
Kommentit (39)
Toivottavasti saat oman pelihuoneen. Muuten tuo eionnistu.
Voi ei, kuulostaa siltä, ettette tunne toisianne ollenkaan. Tulee varmaan tosi vaivautunutta yhdessäolemista.
Ole läsnä ja kuuntele. Uskalla elää teidän elämäänne.
Elät normaalia arkea, huomioit puolisoa päivittäin. Olet sovitteleva.
Unohtakaa molemmat lauseet "tee sä, mä en jaksa"
Tehkää yhdessä, kuitenkin niin että molemmat saa sitä omaa aikaakin.
jos on lapsia, niin järjestäkää välillä kahdenkeskeistä aikaa että suhde jaksaa elää.
T: 40vuotta yhteistä elämää.
Vierailija kirjoitti:
Voi ei, kuulostaa siltä, ettette tunne toisianne ollenkaan. Tulee varmaan tosi vaivautunutta yhdessäolemista.
Ei kai nelikymppisenä ole enää aikaa ihmetellä. Pitää mennä vaan eteenpäin eikä ihmetellä. Ei ap
No mitä te olette asiasta keskustelleet; miten olette sopineet kodinhoidon, raha-asiat, ystävien ja sukulaisten vierailut, yllättävät tilanteet (esim. toinen jää työttömäksi tai sairastuu vakavasti)? Miten käyttäydyt nyt, kun vietätte yhdessä viikonloppuja, juhlapyhiä ja lomia? Onko naisystäväsi johonkin tyytymätön, mihin?
Teet kuten se käskee. Vaihtoehtoja ei ole.
Tuo hänelle aamiainen sänkyyn joka aamu. Pese hampaat aamuin illoin ja käy suihkussa. Ole romanttinen ja rakastava. Siitä se lähtee.
Mitä kotitaloustunneilla opetettiin 7.- luokalla! Siivous, ruuanlaitto ym.
Pese paskarantusi vessaharjalla pois, laita pöntön kansi kiinni, älä kuse lattialle. Vie roskat, siivoa vuorollasi, sukat pyykkikoriin, harjaa hampaat aamuisin, älä piereskele pitkin sohvaa ja sänkyä. Toisin sanoen, käyttäydy niin kuin normaali ihminen käyttäytyy toisen ihmisen huomioiden, tuskin töissäkään levität likasukkia pitkin lattioita tai piereskelet lounasravintolassa. Naiset ovat katsos ihmisiä siinä missä muutkin.
Otat heti johtajan roolin, että nainen tietää paikkansa.
Vierailija kirjoitti:
Elät normaalia arkea, huomioit puolisoa päivittäin. Olet sovitteleva.
Tosssahan on justiin se että pienet jutut arjessa vaikka jollain poskisuudelmalla muistaa tai keskellä arkea joku mennä vaikka ravintolaaan yms.
Menet sohvalle makaamaan vasta sitten, kun keittiö on siivottu ja pyykit ripustettu.
Älä siis ajattele kotitöistä, että kyllä ne hoituu. Vaan hoida ne.
Naisena tiedät vallan hyvin miten naisten kanssa kannattaa toimia.
Älä tumppaile lattialle. Pyyhkäse kaatuneet kaljat kostealla rätillä parikertaa.
Palauta tyhjät tölkit pari kertaa viikossa niin eivät kassaannu
Vierailija kirjoitti:
Otat heti johtajan roolin, että nainen tietää paikkansa.
Aivoton eläin, Meinaatko että, tuos on hella, ja täs on nyrkki, taukoja vaan kun muna näkyy.
Vessan kansi alas. Pese kädet vessan jälkeen, aina. Käy suihkussa iltaisin. Aktin jälkeen pese molosi ainakin jossain vaiheessa. Pidä siisteydestä huolta muutenkin. Tehkää jotain kivaa yhdessä, käykää vaikka hiihtämässä, kävelyllä tai juoksemassa. Nuku riittävästi. Hanki työ tai opiskele. Älä ota vippilaina naisesi vuoksi, ostamalla esim lahjoja hänelle.
Älä muuta. Kiität mua myöhemmin tästä neuvosta
Just niinku se käskee.