Siis mitä, joku syö tuotteen ennen maksua?
Mikä tää tänään uutisoitu kirpparivanukashommakin nyt taas oli, eikö aikuisella ihmisella ole yhtään itsehillintää? "Tuli nälkä, joten söin"??? Oltiin kirpparilla tai kaupassa, tuote on kaupan omistuksessa kunnes se maksetaan. Pyörtymäisillään oleva diabeetikko on hätätapaus, mutta perusterve ihminen ei muka voi viedä haluamaansa tuotetta kassan kautta ennen kuin käy kimppuun? Se vie elämästä ehkä puoli minuuttia kun maksat tuotteen!
Kommentit (47)
Vaikka kassaneidit ja kauppiaat eivät tuosta joidenkin kokemuksien mukaan pahastuisikaan, niin eikö voitaisi olla kuitenkin samaa mieltä siitä että tuo ostoksen syöminen ennen maksua on nyt vaan tosi huonotapaista toimintaa. Kuten joku tuolla aiemmin sanoi, entä jos kaikki toimisivat kaupassa tuolla tavalla? Ihmiset korkkaisivat maitopurkin ja samalla mussuttaisivat keksejä muun hyllyjen penkomisen lomassa. Kuvitelkaa nyt.
Ei ruokakaupat mitään ravintoloita ole. Ap
Minä olin kerran lapsen kanssa kaupassa, lapsi kitisi limpparia ja ärähdin ettei tosiaan osteta mitään limppaa! Sitten aloin ihmetellä miksi lapsi on niin surkean oloinen ja kun kokeilin otsaa niin neiti oli tulikuuma. Ja puoli tuntia aiemmin ollut ihan kunnossa! Kassoilla oli ruuhkaa joten avasin lapselle ostamani limsapullon ja annoin ottaa huikan, sitten korkki nätisti kiinni. Kotona kuumetta oli 39, ei ihme että vähän janotti...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on ilmeisesti jossain päin maailmaa yleinen tapa. Kanadalainen ystäväni kertoi että siellä usein otetaan esim sipsipussi kun tullaan kauppaan ja mussutetaan niitä kauppakäynnin ajan. Kassalle siyten toki maksetaan.
Suomessa ei varmana toimisi tuo suomalaisten kierouden takia. Pistit juuri ajattelemaan, että miten kulttuurit voivat olla niin erilaisia ihmis-luontoihin nähden.
Venäjällä toimisi varmaan tosi hyvin :D
Ajatteletko oikeasti, että suomalaiset olisivat jotenkin erityisen epärehellistä kansaa verrattuna muihin maihin? :D
Vierailija kirjoitti:
Minä olin kerran lapsen kanssa kaupassa, lapsi kitisi limpparia ja ärähdin ettei tosiaan osteta mitään limppaa! Sitten aloin ihmetellä miksi lapsi on niin surkean oloinen ja kun kokeilin otsaa niin neiti oli tulikuuma. Ja puoli tuntia aiemmin ollut ihan kunnossa! Kassoilla oli ruuhkaa joten avasin lapselle ostamani limsapullon ja annoin ottaa huikan, sitten korkki nätisti kiinni. Kotona kuumetta oli 39, ei ihme että vähän janotti...
Ääritapauksissa tuo on hyväksyttävää, mutta yleistää tuota ei kannata.
Nää on näitä, mulle heti kaikki tänne! Kerran näin nuoren äidin kaupan tuulikaapissa syömässä kaikessa rauhassa viimeripitkoa taaperon kanssa. Eli tää kärsimättömyys siirretään jo lapselle, olisiko ollut vaikea odottaa kotiin kun kerran kävellen tultu!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin siis tää muija ei syönyt myynnissä olevaa tuotetta vaan kirppismyyjän eväät!
Onkohan edes sallittua työpaikalla pitää eväitä myyntitiskissä... Moka oli täysin kirpparin, laittaisivat edes lapun siihen eteen että NÄMÄ ON TYÖNTEKIJÄN EVÄITÄ
No huh huh! Oikeesti?
Totta, kanadalaisissa elää se briteiltä peritty moukkakulttuuri edelleen aika syvällä. Ei muuta kuin sipsiä turpaan vaan heti kun kauppaan päästään.