Miten menee pareilla joiden suhde perustui matkusteluun ja yhteisiin menomestoihin?
Tuli vaan mieleen kun nuo on usein ihmisille tärkeitä kriteerejä. Onko tärkeysjärjestykseen tullut muutoksia? Kantaako suhde?
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Korona johti eroon, eksän elämäntyyli perustui bilettämiseen ja reissaamiseen. Kun ei päässyt purkamaan itseään ulos, tuloksena oli ero.
Onnea erosta
Aviossa 35 vuotta ja korona-aika lähentänyt meitä entisestään etätöiden takia. Viime vuosi ollut aivan mahtava. Menomestoissa ei olla koskaan vietetty aikaa, mutta matkusteltu on ennen koronaa vapaa-ajan sallimissa puitteissa. Kun eläkepäivät koittavat, niin ehkä silloin tehdään enemmän pieniä matkapyrähdyksiä.
Rähistään toisillemme ja käyn salarakkaani luona koiralenkkien aikana.
Mä en tiedä perustuuko meidän suhde nyt vain matkoihin, mutta ovat olleet aina todella tärkeitä. ja esim. se, että mies halusi lapseni heti ekasta yhteisestä matkasta alkaen mukaamme, on ollut tärkeämpi asia kuin nuo matkat.
Meillä menee nyt hyvin, jopa ehkä paremmin kuin ennen koronaa. Minä olen aina ollut se, joka haluaa suurellisia elämyksiä. Nyt olen huomannut, että aiemminkin matkoillakin ne tosi pienet jutut ovat ollee parhaita. Ja olen oppinut löytämään niitä ilman matkojakin.
ja noin sata vuotta ollaan oltu yhdessä :D
Meillä perustuu yhteensopiviin kuumerkkeihin.
Lomia odotetaan vähintään entisellä innolla, onneksi on mökki ja asuntovaunu. Oli upea viime kesä ja varmastikin tulee yhtä upea ensi kesäkin.