Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suosittele joogamattoa!

Vierailija
07.02.2021 |

Ajattelin hankkia, kun meen joogakurssille. Onko ne kaikki muovisia? Onko niissä jotain hienoja merkkituotteita, kun jotkut on niin järjettömän kalliita siihen nähden että tuote vastaa 10 euron retkipatjaa...?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Retkimatto ei vastaa joogamattoa. Jos sulla on vielä noin ohut tietämys lajista, kannattaisi varmaan vuokrata joogakoululta matto parilla ekalla kerralla, vaikka paria erilaista kokeillen.

Valinta riippuu siitäkin, menetkö astangajoogaan, hotjoogaan vai kansalaisopistolle köllöttelemään. Hikoavatko kätesi tai jalkasi, onko sulla herkät nivelet joissa tuntuu kipua polvilla ollessa ohuella alustalla - kaikki tällainen vaikuttaa. Ei se silti rakettitiedettä ole ja parhaan avun saat maton ostoon joogakoululta.

Älä osta markettimattoa.

Vierailija
2/6 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten jos harrastat pidempään, osta Manduka Pro Lite. Hintaa enemmän, mutta elinikäinen takuu. Painaa 2kg ja tukee jalkapohjan lihaksia paremmin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Manduka. Kallis kuin mikä mutta tosi hyvä pito. Olikohan tuo mun malli X-mat nimeltään tms. Aiempi, Prismasta ostettu oli ohut ja liukas tuohon verrattuna.

Vierailija
4/6 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hommasin Stadiumista Casallin 4mm maton kun en vielä tiennyt mitä joogamuotoa haluan harrastaa. Se oli mukavan pehmeä kun aloitin yinjoogalla mutta on toiminut todella hyvin myös hotjoogassa ja astangatunneilla. Jälkimmäisillä estää liukumista riittävän hyvin. Eli vaikka oli viitisenkymppiä niin on ollut hyvä ostos.

Vierailija
5/6 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on Bodhi-merkkiset normaalit joogamatot 6 mm ja 4 mm paksuisina. Vuoden joogattuani ostin tuon ohuemman, kun nivelet kestivät jo painoa paremmin ja halusin tuntea lattian. Hinta n. 40€, peruslaatua. Tosin mulla hikoaa kädet välillä sen verran, että käytän niiden alla mikrokuituliinaa, muuten luistaa liikaa.

Olen hankkinut myös Yoga Design Labin mikrokuitupintaisen maton, joka sopii lämpötunneille. Se oli satasen sijoitus ja hyvä siihen tarkoitukseen.

Mandukan ostoa olen suunnitellut jo kauan.

Vierailija
6/6 |
08.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksista! Ihan kansalaisopistotasoista köllöttelyä, varmaan siis paksu matto on mulle hyvä, ettei mua satu... Vielä tahtoisin tietää materiaalista. Muovinen, tai ainakaan muovinen pinta ei kiinnosta, onko vaihtoehtoja? Joku korkkinen? -ap-

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan yhdeksän