Voi luoja, päästäkää minut Suomesta vähäksi aikaa pois.
Edes Tallinnaan, pariksi päiväksi. Vanhaa kaupunkia katsomaan, syömään maailman parasta pizzaa, katsomaan lumisia kauniita kirkkoja,
kauniita vanhoja värikkäitä taloja, käymään parissa taidenäyttelyssä, vierailemaan Kalamajan putiikeissa, juomassa idyllisen kahvilan Espresseo.
Ei mulla muuta.
Kommentit (41)
Rahat pois Suomesta! kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on lista valmiina minne menen kun rajat aukeaa
Pariisi
Assisi
Como
Praha
Sagres
Reims
Bilbao
Lissabon
Sevilla
Aberdeen
Gadiz
Sardinia
Reykjavik
KööpenhaminaMukava kuulla että Suomen valtion lisäksi myös yksityiset ihmiset laittavat rahansa kiertoon ulkomaille :D
Hyvin sanottu! Eihän mun tarvitse, valtion vaan?
Kun tää tästä niin mä lähden IIomantsiin!
Liimaan mielikuvitustyttöystäväni hekumalliset muodot edelleekin perunalla ulkohuusin seinälle kuten ennenkin ja teen matkoja lähimetsiin. En ole kovinkaan paljon kärsinyt koronasta tai sen nykyihmiselle aiheuttamista tuskista oikeastaan päin vastoin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pariisi
Assisi
Como
Praha
Sagres
Reims
Bilbao
Lissabon
Sevilla
Aberdeen
Gadiz
Sardinia
Reykjavik
KööpenhaminaMukava kuulla että Suomen valtion lisäksi myös yksityiset ihmiset laittavat rahansa kiertoon ulkomaille :D
Miksipä ei?
Jotta vältyttäisiin siltä että veroja nostetaan tuntuvasti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Häivy pysyvästi, sinua ei täällä tarvita, eikä kaivata.
Itse asiassa tarvitaan. Olen infektiosairauksien osastolla sairaanhoitajana:)
Ja tommosten varassa meidän pandemia on...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pariisi
Assisi
Como
Praha
Sagres
Reims
Bilbao
Lissabon
Sevilla
Aberdeen
Gadiz
Sardinia
Reykjavik
Miksipä ei?
Jotta vältyttäisiin siltä että veroja nostetaan tuntuvasti
Mä maksan tällä hetkellä veroja 2700-3000 e/kk. Voin maksaa muutaman sataa lisää. Ei se maailma siihen kaadu.
Vierailija kirjoitti:
Hitto et naurattaa nämä "Älä tule ikinä takasi" tyypit. Säälittäviä.
Miksi? Eikö olisi mukavaa ettei ihmisen tarvitse palata paikkaan jota inhoaa? Meilläkin olisi täällä mukavampaa ilman norsunvattunaamoja :)
Ei muuta kun reissuun! Tällä hetkellä suomalaiset saavat saapua Tallinnaan.
Suomeen palatessa suositellaan vapaaehtoista karanteenia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Häivy pysyvästi, sinua ei täällä tarvita, eikä kaivata.
Itse asiassa tarvitaan. Olen infektiosairauksien osastolla sairaanhoitajana:)
Ja tommosten varassa meidän pandemia on...
Tervetuloa vuoteen 2021. Sulla on tainut mennä vuosikymmen koomassa.
Vierailija kirjoitti:
Ei muuta kun reissuun! Tällä hetkellä suomalaiset saavat saapua Tallinnaan.
Suomeen palatessa suositellaan vapaaehtoista karanteenia.
Niin, en voi hoitajana ottaa sitä riskiä. Ja tosiaan lomaa ei voi pitää kuin ehkä ensi kesänä.
Miksi naisille kaiken pitää olla elämää suurempaa? Tämä näkyy paitsi näissä matkailujutuissa, myös siinä ettei naiselle kelpaa omanlaisensa mies, vaan pitää olla jotain mitä muutkin naiset haluaa.
Minä tulen pian Suomeen, enkä aio olla karanteenissa tai pitää turhia naamarättejä. Korona on maailmanluokan h.ui.jau.s.
Vierailija kirjoitti:
Miksi naisille kaiken pitää olla elämää suurempaa? Tämä näkyy paitsi näissä matkailujutuissa, myös siinä ettei naiselle kelpaa omanlaisensa mies, vaan pitää olla jotain mitä muutkin naiset haluaa.
En matkustele, mutta ei kyllä kelpaa miehetkään. Miksi luulet, että 2 ihmisellä olisi kivaa samassa talossa jos heillä ei ole mitään yhteistä? Lisäksi miehet haluaisivat seksiä, johon naisella ei olisi mitään kiinnostusta, koska mies ei kiinnosta. Sitten mies vielä olettaa, että nainen siivoaisi talon ja leipoisi kakun miehelle, josta hän ei edes pidä. Minkälaisissa harhoissa oikein elätte?
Voi hitto että tällaiset aloitukset on ärsyttäviä :D Kuinka helvetin mielikuvitukseton ihminen olet? Suomessa on kaikkea tuota ja koronatilanne maailman huippuluokkaa.
Menepä vaikka kuukaudeksi Espanjaan tällä hetkellä. Vannon, että et pysy siellä edes kahta viikkoa vaan tulet jo itku silmässä takaisin Suomeen ja arjen vapauksien pariin.
Mene eckerö linen päiväristeilylle niin saat edes kaiteen yli katsella unelmiesi tallinnaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En matkustele, mutta ei kyllä kelpaa miehetkään. Miksi luulet, että 2 ihmisellä olisi kivaa samassa talossa jos heillä ei ole mitään yhteistä? Lisäksi miehet haluaisivat seksiä, johon naisella ei olisi mitään kiinnostusta, koska mies ei kiinnosta. Sitten mies vielä olettaa, että nainen siivoaisi talon ja leipoisi kakun miehelle, josta hän ei edes pidä. Minkälaisissa harhoissa oikein elätte?
Miehellä ja naisella on kivaa samassa talossa, koska niin kuuluu olla. Mies ja nainen asuvat yhdessä ja tekevät lapsia. Nainen huolehtii miehen ja lasten hyvinvoinnista (mm. leipoo kakun), ja mies käy töissä ansaitsemassa rahaa.
Miten 3-4 päivän Pietarin reissu junalla? Sinne ja sieltä ei ole karanteeneja vai onko?
En ymmärrä mitä te horisette kun sanotte että ette pääse pois?
Olen itse ollut korona aikaan Espanjassa jo useammankin kerran. Tänne pääsee ja täältä pääsee takaisin Suomeen. Toki tarvitaan joko karanteeni tai negatiiviset testit 🤷🏻♀️
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä mitä te horisette kun sanotte että ette pääse pois?
Olen itse ollut korona aikaan Espanjassa jo useammankin kerran. Tänne pääsee ja täältä pääsee takaisin Suomeen. Toki tarvitaan joko karanteeni tai negatiiviset testit 🤷🏻♀️
Ap ei saa lomaa töistä koska sote-alalla. En voi mennä mihinkään koska töistä tällä hetkellä voi olla vain muutaman päivää pois. Seuraava loma jonka voin pitää on viikko lomaa toukokuussa ja 3 vk kesällä mikäli koronatilanne ei tästä pahene. Olen tehnyt ylitöitä viimeisen 11 kk aikana satoja tunteja. Elämässäni on vain sairaala, K-kauppa ja kotini.
Miksipä ei?