Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi luoja, päästäkää minut Suomesta vähäksi aikaa pois.

Vierailija
07.02.2021 |

Edes Tallinnaan, pariksi päiväksi. Vanhaa kaupunkia katsomaan, syömään maailman parasta pizzaa, katsomaan lumisia kauniita kirkkoja,
kauniita vanhoja värikkäitä taloja, käymään parissa taidenäyttelyssä, vierailemaan Kalamajan putiikeissa, juomassa idyllisen kahvilan Espresseo.
Ei mulla muuta.

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahat pois Suomesta! kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on lista valmiina minne menen kun rajat aukeaa

Pariisi

Assisi

Como

Praha

Sagres

Reims

Bilbao

Lissabon

Sevilla

Aberdeen

Gadiz

Sardinia

Reykjavik

Kööpenhamina

Mukava kuulla että Suomen valtion lisäksi myös yksityiset ihmiset laittavat rahansa kiertoon ulkomaille :D

Miksipä ei?

Vierailija
22/41 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pariisi

Assisi

Como

Praha

Sagres

Reims

Bilbao

Lissabon

Sevilla

Aberdeen

Gadiz

Sardinia

Reykjavik

Kööpenhamina

Mukava kuulla että Suomen valtion lisäksi myös yksityiset ihmiset laittavat rahansa kiertoon ulkomaille :D

Hyvin sanottu! Eihän mun tarvitse, valtion vaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun tää tästä niin mä lähden IIomantsiin!

Vierailija
24/41 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liimaan mielikuvitustyttöystäväni hekumalliset muodot edelleekin perunalla ulkohuusin seinälle kuten ennenkin ja teen matkoja lähimetsiin. En ole kovinkaan paljon kärsinyt koronasta tai sen nykyihmiselle aiheuttamista tuskista oikeastaan päin vastoin

Vierailija
25/41 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pariisi

Assisi

Como

Praha

Sagres

Reims

Bilbao

Lissabon

Sevilla

Aberdeen

Gadiz

Sardinia

Reykjavik

Kööpenhamina

Miksipä ei?

Jotta vältyttäisiin siltä että veroja nostetaan tuntuvasti

Vierailija
26/41 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Häivy pysyvästi, sinua ei täällä tarvita, eikä kaivata.

Itse asiassa tarvitaan. Olen infektiosairauksien osastolla sairaanhoitajana:)

Ja tommosten varassa meidän pandemia on...

Vierailija
27/41 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pariisi

Assisi

Como

Praha

Sagres

Reims

Bilbao

Lissabon

Sevilla

Aberdeen

Gadiz

Sardinia

Reykjavik

Kööpenhamina

Miksipä ei?

Jotta vältyttäisiin siltä että veroja nostetaan tuntuvasti

Mä maksan tällä hetkellä veroja 2700-3000 e/kk. Voin maksaa muutaman sataa lisää. Ei se maailma siihen kaadu.

Vierailija
28/41 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hitto et naurattaa nämä "Älä tule ikinä takasi" tyypit. Säälittäviä.

Miksi? Eikö olisi mukavaa ettei ihmisen tarvitse palata paikkaan jota inhoaa? Meilläkin olisi täällä mukavampaa ilman norsunvattunaamoja :)

Vierailija
29/41 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muuta kun reissuun! Tällä hetkellä suomalaiset saavat saapua Tallinnaan.

Suomeen palatessa suositellaan vapaaehtoista karanteenia. 

Vierailija
30/41 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Häivy pysyvästi, sinua ei täällä tarvita, eikä kaivata.

Itse asiassa tarvitaan. Olen infektiosairauksien osastolla sairaanhoitajana:)

Ja tommosten varassa meidän pandemia on...

Tervetuloa vuoteen 2021. Sulla on tainut mennä vuosikymmen koomassa.

Vierailija
31/41 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei muuta kun reissuun! Tällä hetkellä suomalaiset saavat saapua Tallinnaan.

Suomeen palatessa suositellaan vapaaehtoista karanteenia. 

Niin, en voi hoitajana ottaa sitä riskiä. Ja tosiaan lomaa ei voi pitää kuin ehkä ensi kesänä.

Vierailija
32/41 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi naisille kaiken pitää olla elämää suurempaa? Tämä näkyy paitsi näissä matkailujutuissa, myös siinä ettei naiselle kelpaa omanlaisensa mies, vaan pitää olla jotain mitä muutkin naiset haluaa.

Vierailija
33/41 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tulen pian Suomeen, enkä aio olla karanteenissa tai pitää turhia naamarättejä. Korona on maailmanluokan h.ui.jau.s.

Vierailija
34/41 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi naisille kaiken pitää olla elämää suurempaa? Tämä näkyy paitsi näissä matkailujutuissa, myös siinä ettei naiselle kelpaa omanlaisensa mies, vaan pitää olla jotain mitä muutkin naiset haluaa.

En matkustele, mutta ei kyllä kelpaa miehetkään. Miksi luulet, että 2 ihmisellä olisi kivaa samassa talossa jos heillä ei ole mitään yhteistä? Lisäksi miehet haluaisivat seksiä, johon naisella ei olisi mitään kiinnostusta, koska mies ei kiinnosta. Sitten mies vielä olettaa, että nainen siivoaisi talon ja leipoisi kakun miehelle, josta hän ei edes pidä. Minkälaisissa harhoissa oikein elätte?

Vierailija
35/41 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hitto että tällaiset aloitukset on ärsyttäviä :D Kuinka helvetin mielikuvitukseton ihminen olet? Suomessa on kaikkea tuota ja koronatilanne maailman huippuluokkaa.

Menepä vaikka kuukaudeksi Espanjaan tällä hetkellä. Vannon, että et pysy siellä edes kahta viikkoa vaan tulet jo itku silmässä takaisin Suomeen ja arjen vapauksien pariin.

Vierailija
36/41 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene eckerö linen päiväristeilylle niin saat edes kaiteen yli katsella unelmiesi tallinnaa.

Vierailija
37/41 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En matkustele, mutta ei kyllä kelpaa miehetkään. Miksi luulet, että 2 ihmisellä olisi kivaa samassa talossa jos heillä ei ole mitään yhteistä? Lisäksi miehet haluaisivat seksiä, johon naisella ei olisi mitään kiinnostusta, koska mies ei kiinnosta. Sitten mies vielä olettaa, että nainen siivoaisi talon ja leipoisi kakun miehelle, josta hän ei edes pidä. Minkälaisissa harhoissa oikein elätte?

Miehellä ja naisella on kivaa samassa talossa, koska niin kuuluu olla. Mies ja nainen asuvat yhdessä ja tekevät lapsia. Nainen huolehtii miehen ja lasten hyvinvoinnista (mm. leipoo kakun), ja mies käy töissä ansaitsemassa rahaa.

Vierailija
38/41 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten 3-4 päivän Pietarin reissu junalla? Sinne ja sieltä ei ole karanteeneja vai onko?

Vierailija
39/41 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä mitä te horisette kun sanotte että ette pääse pois?

Olen itse ollut korona aikaan Espanjassa jo useammankin kerran. Tänne pääsee ja täältä pääsee takaisin Suomeen. Toki tarvitaan joko karanteeni tai negatiiviset testit 🤷🏻‍♀️

Vierailija
40/41 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä mitä te horisette kun sanotte että ette pääse pois?

Olen itse ollut korona aikaan Espanjassa jo useammankin kerran. Tänne pääsee ja täältä pääsee takaisin Suomeen. Toki tarvitaan joko karanteeni tai negatiiviset testit 🤷🏻‍♀️

Ap ei saa lomaa töistä koska sote-alalla. En voi mennä mihinkään koska töistä tällä hetkellä voi olla vain muutaman päivää pois. Seuraava loma jonka voin pitää on viikko lomaa toukokuussa ja 3 vk kesällä mikäli koronatilanne ei tästä pahene. Olen tehnyt ylitöitä viimeisen 11 kk aikana satoja tunteja. Elämässäni on vain sairaala, K-kauppa ja kotini.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi yhdeksän