Mikä on ensimmäinen ajatuksesi kun puhelin soi?
Minulla että voi ei. Jostain syystä en tykkää yhtään puhua puhelimessa.
Kommentit (29)
KUKA stana siellä soittaa?!
Yleensä puhelin soi häiriönä.
Että jotain ikävää, varsinkin jos mies on kotona eli hän ei voi olla soittaja. Ei mulle soittele miehen lisäksi kuin pari ihmistä lähisuvusta, ja jomman kumman soittaessa on yleensä jotain hankaluutta.
"Se on varmaan puhelinmyyjä, en vastaa."
Ei hemmetti mitä nyt taas. Aina joku akuutti ongelma, muuten voisi laittaa vaan viestiä.
Joku kuollut. Tosiaan ei ole tervettä.
Mulla on puhelin äänettömällä 24/7, paitsi jos tiedän, että on tulossa tärkeä puhelu
Että vanhoille vanhemmilleni on sattunut jotakin ikävää, mutta yleensä soittaja on joku puhelinmyyjä.
Apua ! Jotain ikävää on tapahtunut jos puhelin soi. Äiti hoivakodissa kaatunut tai lapsella joku hätänä esim. En muista edes milloin joku mukava asia olisi ollut kun soitetaan.
Ensin epäilen, että puheluun vastaamisesta koituu minulle kallis huijausmaksu - varsinkin, jos en ehdi vastata ja joudun soittamaan perään. Heti, kun kuulen suomenkielistä puhetta suoraan asiaan, epäilen puhelinmyyjää. Harvoin muut soittavat.
Että kukahan siellä on. Jostain syystä ei niin ilahduta puhelinsoitot, vaikka ei nyt tarvitse ikäväkään asia olla.
"Kuka ihme on murtautunut tänne ja pistänyt kännyyn äänet päälle?"
On äänettömällä aina.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on puhelin äänettömällä 24/7, paitsi jos tiedän, että on tulossa tärkeä puhelu
Samoin. Soitan sitten takaisin, jos sattuu olemaan joku sukulainen tai vastaava. Viestittelemällä hoituu muut jutut.
”Siinähän soittaa, en vastaa. Opettelisi laittamaan viestin jos on jotain tärkeää!”
Onpas täällä säikkyjä ihmisiä. Itse ajattelen täysin neutraalisti "kukahan sieltä soittaa". Minulla tosin puhelin soi useita kertoja viikossa, joskus päivittäinkin, joten saisin olla koko ajan vauhkona, jos puhelinsoittoa pelkäisin.
Vierailija kirjoitti:
”Siinähän soittaa, en vastaa. Opettelisi laittamaan viestin jos on jotain tärkeää!”
Itse nimenomaan soitan ne tärkeät asiat. Viestillä sitten sellaiset, joiden lukeminen voi odottaa vaikka päiviä.
Hui apua!