Saako Lidlistä keskustella?
Hei, onko täällä jollain kytköksiä saksalaisen LIDL-ketjun kanssa?
Olen huomannut että sellaiset ketjut heti poistetaan, jossa sanotaan että Lidl vie liikevoittonsa pois Suomesta saksalaisten omistajien taskuun. Eikä yhteiskunnallisista asioista saa Vauvalla keskustella?
Olen huomannut senkin että LIdlin tarjouksista tulee aina piilomainontaa Vauvalle tyyliin että "nyt on Lidlissä tarjouksessa se ja se..." tai "huomasitteko että tänään Lidl tarjouksessa se ja se...."
Kommentit (14)
Olisiko Sanomalla jokin diili Lidlin kanssa?
Sanoma on aika suomalaisvastainen.
Helsingin Sanomat on antanut Lidlille katteetonta, ilmaista julkisuutta. Pari vuotta sitten oli juttu, jossa Suomen-toimari hymyili kuin Hangon keksi. Kotimaiset ketjut saavat lähinnä kielteistä julkisuutta.
Olet joku Lidl-hullu? Täältä poistuu kaikenlaisten palstahullujen aloituksia, tuskin lienet ainoa.
Tällä palstalla pyörii todella paljon syrjäytyneitä ja muita Kelan asiakkaita, eli Lidlin suurinta ja tärkeintä asiakasryhmää. Liikevaihdosta tulee siis käytännössä leijonanosa välillisesti Kela-korvauksista eli veronmaksajien taskuista. Tämä on palstalla arka aihe.
Käy Lidlissä ja katsele ympärillesi. Suurin osa siitä sakista saa elantonsa toisten taskuista.
Työttömälle ja opiskelijalle hyvä kauppa. Olen kuullut eläkeläistenkin käyvän siellä.
En ylipäätään ymmärrä Lidl-uskovaisten paasausta. Että Lidlissä saa kaksi kassillista ruokaa samaan hintaan, mitä muualta yhden. Sitten kun asiaa on tutkittu ja tilastoitu, on Lidl ihan saman hintainen kuin joku Prisma. Välillä toinen on halvempi ja välillä toinen.
Minua ei ainakaan niin paljon kiinnosta joku euron-parin heitto ruokalaskussa, että sen perusteella valitsisin kaupan. Käyn aina siinä kaupassa, mikä sattuu osumaan sopivasti matkan varrelle. Tai jos ihan kauppaan lähden, niin S-market on lähimpänä ja toisaalta onhan se selvästi edullisin, jos vielä bonuksetkin laskee päälle. Jännä sinäänsä, että se on k-kauppaa halvempi myös ilman noita bonuksia. K-kaupoissakin käyn välillä ihan vaan vaihtelun vuoksi.
Lidlissä tulee käytyä tosi harvoin. Se on vähän kuin jossain ulkomailla kävisi: Hämärä halpahalli, missä on kaikkia outoja tuotteita. Yleensä mukaan tarttuu lähinnä joku erikoinen suklaapatukka tai karkkipussi. En minä oikein mitään ruokaostoksia sieltä osaisi kuvitella ostavani. Epäilyttää laatu ja tuoreus.
Kaikki Lidlissä on huijausta. Jopa ketjukonsepti plagioitiin 1970-luvulla Aldilta.
Höpöjuttua. Lidlissä on suppeampi valikoima, mutta runsaasti "helmiä". Siksi käynkin kerran pari viikossa poimimassa suosikkini ruokapuolelta.
Niin, ja runsaasti suomalaisia tuotteita myös.
Viimeksi hain suihkutuolin, ei tahtonut löytää millään muista kaupoista. Vartalotyyny on myös must, uusin aika ajoin.
Paskasakkiin törmää todennäköisesti jo parkkipaikalla, ja samassa kassajonossa on aina vähintään joku seuraavista:
a) manne
b) syrjäytynyt
c) rappioalkoholisti
d) kelaäiti/yh
Vierailija kirjoitti:
Paskasakkiin törmää todennäköisesti jo parkkipaikalla, ja samassa kassajonossa on aina vähintään joku seuraavista:
a) manne
b) syrjäytynyt
c) rappioalkoholisti
d) kelaäiti/yh
Ja nämä ovat nähtävästi kaikki kavereitasi kun tiedät heidän perhesuhteensa ja elämäntilanteensa näin tarkkaan?
No eikös sinulle ap vastattu edellisissä ketjuissa jo moneen kertaan? Eivät persut ole saksalaisten kelkassa, vaan Venäjän.
No oiskohan se, että Kesko ja S botteja ei hyväksytä täällä? No S-boteista en tiedä, mutta keskoboteista ei ainakaan modet tykkää.
Vierailija kirjoitti:
a) manne
b) syrjäytynyt
c) rappioalkoholisti
d) kelaäiti/yh
e) maahantuuttaaja
f) narkki
Moderaattorit ovat köyhiä ja joutuvat ostamaan Lidlin Ö-luokan tavaraa.