Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Iphonen käyttäjät. Mikä suojalasi kannattaa ostaa uuteen iphoneen? Sellainen joka estää näyttöä hajoamasta jos puhelin putoaa?

Vierailija
07.02.2021 |

Olen ostamassa uutta iphonea ja haluaisin sellaisen näytönsuojan/suojakalvon, joka estäisi näytön lasia särkymästä jos kännykkä putoaa. Mikä sellainen on? Löydän googlella vaikka mitä kalvoja ja panzerglass-suojia ym mutta en ymmärrä mikä niistä on hyvä.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ostan sellaisen nahkaisen lompakkokotelon niin suojaako se lasia putoamisessa? Ap

Mitäs jos vaan käsittelisit puhelinta sen mukaisesti ettei se todennäköisesti tipu? Tai ainakaan lennä...

Vierailija
22/28 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni (apua sieltä Ebaysta) tilattu silikoninen suojus jossa kulmat vielä hiukan ”pallukkamaisemmat” ja samasta paikasta panssarilaseja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huoh... Puhelimet eivät ole tarvinneet mitään suojalaseja enää vuosikausiin. Pelkkää rahastusta, jolla kuluttajia koijataan.

No, ehkä joku halpa kiinan rimpula voi sellaisesta hyötyä mutta ei mikään kunnon merkki.

Huoh näitä tämän palstan ”asiantuntijoita”. IPhonen sekä etu- että takakannet on LASIA, eli jos niitä ei suojaa, varmasti hajoavat tuhannen sirpaleiksi. Mulla on nyt kaksi vuotta säilynyt ehjänä iPhone 8, siinä on silikonikuori ja panssarilasi. Panssarilasin olen vaihtanut aina kun siihen tulee säröjä. Aika paljon halvempi toi 20€ muutaman kerran vuodessa kuin 150€ etulasista.

Vierailija
24/28 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei auta mitkään panssarilasit välttämättä. Se on täysin tuurista kiinni että hajoaako lasi siitä huolimatta. Oma teini tiputti iphonensa ja lasi meni aivan rikki vaikka oli panssarilasi ja vielä kuoret. Piti vaihtaa se näyttö. Itsellä tippunut vielä korkeammalta eikä hajonnut eli ihan tuurista kiinni.

Vierailija
25/28 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ostan sellaisen nahkaisen lompakkokotelon niin suojaako se lasia putoamisessa? Ap

Paras vaihtoehto näytön suojaamiseen.

Vierailija
26/28 |
25.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin mikään suoja on 100% varma mutta kymppi panssarilasiin ja pari kymppiä kuoriin ei mun mielestä ole paljon tonnin puhelimeen. Itse olen tlannut aina panssarilasin ja kuoren. Täältä olen yleensä tilannut:

https://www.suojakalvotukku.fi/

https://panssarilasikauppa.fi/

https://mobiilitukku.fi/

Vierailija
27/28 |
25.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä iphone 12 ja siinä applen silikonisuoja, ei mitään lasisuojusta. Taitaa olla 6. Iphone menossa ja vain yhdestä on näyttö rikkoutunut, ikinä en ole lasin päälle laittanut suojaa.

Vierailija
28/28 |
25.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan kysyn kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huoh... Puhelimet eivät ole tarvinneet mitään suojalaseja enää vuosikausiin. Pelkkää rahastusta, jolla kuluttajia koijataan.

No, ehkä joku halpa kiinan rimpula voi sellaisesta hyötyä mutta ei mikään kunnon merkki.

Mikä mahtaa olla tämä kestävä kunnon merkki?

Kyllähän puheöin kuin puhelin todennäköisesti kestää, ellei sitä heittele. Itsellä ehjänä säilyneet reilun 10 vuoden aikana niin Nokia, HTC, Huawei, Sony kuin Applekin ja varmaan näyttölasit tuossa ajassa on kehittyneet paremmiksi.

Kokonaisuudessaa kestivät toki paremmin ennen kun takapuoli oli metallia/muovia (muovisia saa edelleen), nykyinen "molemmat puolet lasia"-trendi on täysin älytön.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi viisi