Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaimon yökastelu humalassa

Vierailija
07.02.2021 |

Vaimollani on ollut koko ikänsä ongelma, että hän kastelee sänkynsä unissaan mikäli on nauttinut enemmän alkoholia.
Hän ei onneksi juo usein, ihan pari kertaa vuodessa, mutta näinä kertoina tulee sitten lähes aina yöllä pissat sänkyyn.
Minua tämä on alkanut ärsyttää, ja olen jo jonkin aikaa sanonut, että tästä eteenpäin vaimo saa käyttää yöllä vaippaa jos meinaa humalassa nukkua sängyssämme.
Vaimo ei ole kommentoinut tähän koskaan oikein mitään. Eilen hän tuli myöhään illalla kotiin ystävänsä luota viini-illasta.
Koska vaimoni oli aika kovassa hutikassa, sanoin että nyt laitetaan yöksi vaippa. Olin siis hankkinut tätä varten aikuisten vaippoja, uutta sänkyämme suojellakseni.
Vaimoni ei kieltätynyt tästä, ja autoin vaipan hänen päällensä. Nukuimme pitkälle aamuun. Herättyäni uteliaisuus voitti, ja kokeilin varovasti, oliko vaimoni vappa märkä. Olihan se.
Vaimo oli herättyään ensin hyvin nolona, ja nyt hän on minulle vihainen. Hän ei ilmeisesti muistanut, että olin pukenut hänelle illalla vaipat.
Nyt hän syyttää, että olen loukannut hänen itsemääräämisoikeuttansa laittamalla hänet vaippoihin.
Mielestäni en ole tehnyt mitään väärin, olin jo aieemin moneen kertaan sanonut, että humalassa ei ole asiaa sänkyyn ilman vaippaa. Ja nythän vaippa tuli vielä tarpeeseenkin. Mitä mieltä olette, toiminko minä väärin?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ongelmana on se, että vaimosi pissaa sänkyyn ollessaan juovuksissa, ja sinä ratkaiset asian tarjoamalla vaippaa?

Minä sanoisin että on joko juomatta tai nukkuu kylpyhuoneen lattialla. Tai kesällä ulkona nurmikolla, niin voi puutarhaletkulla siistiä itsensä aamulla. Tai siis olla juomatta.

Jep. Juominen on ongelma. Pissaaminen vain seuraus. Hoida ongelma.

Vierailija
22/24 |
08.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiihoittavaa olisi nuolla krapulassa naisen pissaista pillua! Slurps aaaahhhhh...

Nimenomaan näin, ihan parhautta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
08.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea ottaa kantaa. En tunne naisia joilla on noin pahoja elimellisiä vikoja

Vierailija
24/24 |
08.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen törmännyt reissuillani muutamaan tämmöiseen tapaukseen,

jotkut ämmät kusee sammuttuaan alleen kun on vetänyt liikaa viinaa.

On myös olleet melko löysällä vehkeelä varustettuja tapauksia

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kuusi