Tapailemani mies jätti ja palasi exänsä luo. Eikö miehet oikeasti pääse yli lastensa äideistä
Oli kuulemma ero taputeltu jo vuosia sitten. Mutta noin vaan jätti ja onkin nyt taas entisen vaimonsa kanssa yhdessä. Onko se näiden isimiesten kanssa niin, että ei lähtökohtaisesti kannata sekaantua? Onko joku onnistuneessa suhteessa mieheen, jonka lasten äiti on olemassa ja hengissä?
Kommentit (36)
Vierailija kirjoitti:
Miehen ei tarvitse kuin nähdä että se on exä joka soittaa, niin v-käyrä nousee samantien tappiinsa. Jos hänelle sanoo s aikana exän nimen niin vehje laskee samantien. Eli kyllä ne pääsee, jotkut jopa liiankin hyvin.
Miksi puhut seksin aikana sen ex-eukosta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehen ei tarvitse kuin nähdä että se on exä joka soittaa, niin v-käyrä nousee samantien tappiinsa. Jos hänelle sanoo s aikana exän nimen niin vehje laskee samantien. Eli kyllä ne pääsee, jotkut jopa liiankin hyvin.
Henkilökohtainen kysymys, mutta miksi sanot miehen exän nimeä seksin aikana?
Kieltämättä tämä yllätti. Kaikenlaisia seksuaaliperversioita ihmisillä on, mutta tämä on uusi minulle.
Vierailija kirjoitti:
Ex-vaimo varmaan halunnut miehensä takaisin kun uus tullut kuvioihin...
Ensin nainen haluaa erota tai ainakin asumuseron ja elelee mukavaa sinkkuelämää samalla vetelee miehensä elämää naruista. Sitten kun mies alkaa tapailemaan uutta niin nainen haluaakin hänet takaisin ja osaa vetää oikeista naruista...
No se loppuu se rahan lypsäminen, tai ainakin mahdollisuudet vähenee huomattavasti, kun tulee uusi kuvioihin, eikä voi pompottaa kuten haluaa. Uudelle ihastukselle pitää ostella ja tarjota kaikkea vielä tuossa kosiovaiheessa, ja se on kaikki lapsilta, siis oikeasti exältä, pois. Parempi siis vaan napata takaisin, jos on hyvätuloinen ja itsellä tiukkaa rahasta. Lapset kasvaa, samoin niiden tarpeet ja vaatimukset, pikku elarit ei oikein riitä. Rakkautta rakkautta vaan....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kieltämättä tämä yllätti. Kaikenlaisia seksuaaliperversioita ihmisillä on, mutta tämä on uusi minulle.
Näin tv-dokumentin missä Touretten syndroomasta kärsivä teki noin.
Vierailija kirjoitti:
Tietenkin lasten äiti on aina ykkönen ja muut lohdukkeita, jos ei uuden kanssa yhteisiä lapsia.
Usein yksikin lapsi riittää miehelle. Se on jo tehty entisen kanssa joten uusi voi merkitä paljon enemmän kuin lohduke. Naisten mielestä pitää olla uuden kanssa lapsi että se entinen älyää pysyä omalla tontillaan. Muutenhan ollaan tekemässä tikusta asiaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Erikoinen dokumentti, joku "Touretten seksielämä" vai?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Erikoinen dokumentti, joku "Touretten seksielämä" vai?
Englantilainen dokumentti missä näytettiin T syndroomasta kärsivien käyttäytymistä mm.käskettiin omaa koiraa ylittämään tietä juuri kun auto tuli, yhtäkkistä kiroilua ja törkeyksiä, ja haastateltiin lääkäreiden lisäksi läheisiä.
Oikausu: ei näytetty kun teki niin, dokunentissa läheinen kertoi että seksin aikana saattaa möläyttää ja pilata kaiken.
Mikset ottaisi mieluummin ikisinkkumiestä? Ei tule ongelmaa existä eikä lapsista
Mistä näitä miesvihaajia oikein sikiää
Mun ex ei halunnut mua, koska lihoin. Nyt hän käy läpi kaikki baarien riutuneet naiset, jotta saa hyvää seksiä. Itse on kyllä ihan luuseri kun jätti perheensä. Ryyppää eikä saa elämästä kiinni ollenkaan. Asuu hetken siellä ja hetken tuolla ja naisetkin vaihtuvat. Onneksi pääsin eroon ja nyt tervepäinen mies, joka osaa oikeasti rakastaa ja on muutenkin fiksu.
En ota isämiestä enää. Jos mies ei roiku eksässään niin eksä roikkuu miehessä ja tekee lasten kautta elämästä helvettiä. Milloin piti mitäkin lasten asiaa olla hoitamassa ja toimittamassa ja soittamassa ja viestejä viuhui puolin ja toisin joka päivä. Jos tästä näkyvästi ärsyyntyi niin mä olin se mustasukkainen hullu joka ei tiedä mistään mitään kun ei ole omia lapsia. Olikin sitten mies höylännyt eksäänsä siinä lasten luistinten toimittamisen ja polkupyörän rassaamisen yhteydessä enemmänkin mun selän takana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on sellainen fetissi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
😂😂😂🤣🤣🤣😂🤣
Jaa, mulla deittikumppani (nainen) ilmotti yhtäkkiä palanneensa exänsä kanssa yhteen ihan niin ku ei ois mitää tapahtunu eikä pahotellu millää tavalla ja sit itki et oltais kavereita no minähän en sellasta kattele ja haistatin pitkät, että roikkuu ne naisetki exissänsä.
Jälleen kommenttini poistettiin vaikka ilmoitettiin Hyväksytty tarkistuksen jälkeen.
Uudestaan: kahdesti lapsellisen eronneen miehen kanssa seurustellut. Lasten äidit juoksutti äijiä miten tahtoivat, ja silloin juostaan koska lapset. Lasten äitien palkat riitti vain itselleen, isät kustansi lasten menit elareiden lisäksi. Toisella 3 ja toisella 4lasta.
Asialliset välit eron jälkeen yhteishuoltajuudessa on suotavaa. Ei yhtään enempää exän kumartelua.
Jätin koska minä olin se joka kustansi jotain kivaa itselleni ja miesystävälleni. Ei ollut haluja vätyksiin tuhlata.