Mies laittaa sikanautajauhelihakastikkeeseen vielä kasan voita. Että tulee "makua"
Kommentit (17)
Anteeksi, mutta oksennus tuli suuhun 🤮.
En kyllä usko, että kukaan oikeasti toimii noin, ihan jo pelkkä sikanaudasta tehty soosi ui rasvassa, kovassa eläinrasvassa, äärimmäisen kuvottava ajatus.
Mitä sitten, palanen voita antaa hyvää makua kastikkeeseen.
Voi on tehty kermasta.
Muu rasva sika-nauta jauhelihassa on aivan muuta rasvaa.
Maut sitoutuvat rasvaan. Sitä on jo valmiiksi sikanaudassa. Voilla on funktionsa ihan muissa ruoissa
Itse en käytä sikanautaa koskaan. Siinä on jotenkin kuvittava maku. 10% naudan jauhelihaa käytän, enkä paistamiseen laita rasvaa ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Itse en käytä sikanautaa koskaan. Siinä on jotenkin kuvittava maku. 10% naudan jauhelihaa käytän, enkä paistamiseen laita rasvaa ollenkaan.
Piti sanoa että kuvottava maku🙄
Tekikö se sitä soosia ihan vaan itelleen?
En söis. En antais lapsille.
Jos tarkoitus oli että ruskea kastike tehdään sillä perinteisellä voi-jauho seoksella niin ymmärrän, mutta itse en sika-nautaa siihen käyttäisi juurikin rasvan takia. Onhan se naudan paistinjauheliha kalliimpaa, mutta rasvojen kannalta parempi vaihtoehto (ja omasta mielestä paremman makuinenkin).
Jos taas oli pikaversio jauhot lihan sekaan ja sinne vettä ja voita niin no, kukin tavallaan mutta rasvasta tulee ja uskaltaisin väittää ettei maku kyllä ole hirveästi erikoisempi ilman voita jos tekee näin.
Mun käy sääliksi monen miehiä täällä. Ja olen siis nainen. En ymmärrä tätä katkeruutta ja vihamielisyyttä omaa kumppania kohtaan.
Johtuuko siitä ettei parempaa saanut?
Ei jauhelihabolognese kyllä mitään jauhoja tarvitse.
Mutta - AP kohkaa voista ja sitten kuitenkin varmasti raastaa päälle kermajuustoa ?!? Sama asia
Ja koit tämän niin tärkeäksi että teit aloituksen?