Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tietääkö joku tästä?

Vierailija
06.02.2021 |

Whatsapp on ilmoittanut mulle jo monta päivää, että tallennustila vähissä. Oon tyhjentänyt keskustelut ja siirtänyt kaikki kuvat, mutta sekään ei auta. Silti vain ilmoittaa. Väittää, että noin 400 Mt tilaa jäljellä ja oisin käyttänyt tilasta 225 Mt keskusteluihin, vaikka keskustelujen tyhjentämisen jälkeen keskustelut vie vain 10Mt. Ja, jos kuitenkin 400Mt jäljellä, senhän pitäisi muutenkin riittää hyvin eikä luulisi varoituskolmiota vielä sen takia näyttävän. Onko muille tullut tuo ilmoitus vai onko mulla joku virus? :/ Ei oo koskaan aiemmin ilmoittanut ja jo vuosia oon käyttänyt. Oon vaihtamssa puhelinta ja toivottavasti ei ilmaannu sama ongelma siinä.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
06.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittaisit otsikkoon whatsaap niin vois joku tietää.

Vierailija
2/4 |
06.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tallennustilassa eritelty keskustelut sekä sovellukset ja muut kohteet. Mitä tuo jälkimmäinen tarkoittaa? Vai kuuluuko messenger nykyään samaan tallennustilaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt huomasin, että whatsapp jostakin syystä näyttää puhelimen koko tallennustilan, ei pelkästään whatsappin käyttämää tilaa.

Vierailija
4/4 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt huomasin, että whatsapp jostakin syystä näyttää puhelimen koko tallennustilan, ei pelkästään whatsappin käyttämää tilaa.

Miksi buuattiin? Sain selville sattumalta tehdessäni puhdistusta puhelimelle ja kun jäljellä oleva tila täysin sama kuin whatsappin ilmoittama. Ei kaikki ole eksperttejä älypuhelimissa ja totta kai olettaa ensimmäisenä, että tallennustila tarkoittaa whatsappia, jos nimenomaan whatsapp ilmoittaa 'tallennustila on lähes täynnä' etenkään, jos ei ole aiemmin niin ilmoittanut. Mutta olisi voinut ilmoittaa selkeämmin 'PUHELIMEN tallennustila täynnä'. Mielestäni hyvä, kun pulma nyt ratkesi ja tietää, ettei ongelma whatsappissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan neljä