Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten usein käytte suihkussa?

Vierailija
06.02.2021 |

?

Kommentit (47)

Vierailija
1/47 |
06.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka päivä jos aion olla ihmisten ilmoilla. Jos vain sooloilen niin kerran viikossa.

Vierailija
2/47 |
06.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka aamu, ei muuten päivä käynnisty kunnolla. Aika usein myös illalla urheilun jälkeen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/47 |
06.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

2-3 kertaa viikossa. Mies 1-2 viikon välein. Yäk. Ei käy vaikka olen monesti pyytänyt. No eipä tartte sekstaillakkaan mokoman kanssa.

Vierailija
4/47 |
06.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka ilta.

Vierailija
5/47 |
06.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka toinen ilta. 

Vierailija
6/47 |
06.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivittäin. Joskus joka toinen päivä, jos en ole hikoillut.* 

*Tietenkin pesen "kriittiset paikat" päivittäin. 

Vierailija
7/47 |
06.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran vuodessa. Kyrpäni haisee joka päivä.

Vierailija
8/47 |
06.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivittäin. Mulla on rasvoittuva iho, on pakko.

Vierailija
9/47 |
06.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te, jotka ette päivittäin käy suihkussa, niin peseydyttekö jotenkin muulla tavalla? Vai onko oikeasti olemassa ihmisiä, jotka pesee itsensä vain kerran viikossa? Itse peseydyn päivittäin. Se on itsestään selvää.

Vierailija
10/47 |
06.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka toinen päivä keskimäärin. Nyt on mennyt jo neljä päivää ilman suihkua, kun olen ollut vain kotona. 

Vierailija
11/47 |
06.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran viikossa. Jos käy useammin, niin iho kuivuu.

Vierailija
12/47 |
06.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

2-3 kertaa viikossa. Mies 1-2 viikon välein. Yäk. Ei käy vaikka olen monesti pyytänyt. No eipä tartte sekstaillakkaan mokoman kanssa.

Ihana parisuhde! 😍

Vierailija
13/47 |
06.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Te, jotka ette päivittäin käy suihkussa, niin peseydyttekö jotenkin muulla tavalla? Vai onko oikeasti olemassa ihmisiä, jotka pesee itsensä vain kerran viikossa? Itse peseydyn päivittäin. Se on itsestään selvää.

Pesen alapään vedellä päivittäin. Muita osia ei ole tarpeen jynssätä joka päivä. Olen hyvin kuivaihoinen ja ihoni hajoaisi, jos joka päivä sitä kuuraisin. 

Vierailija
14/47 |
06.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tietenkään ole. Afrikassakin savimajassa joka päivä käyvät suihkuissa. Myös kadunmiehillä päivittäinen suihku. Eikun...

Vierailija
15/47 |
06.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tietenkään ole. Afrikassakin savimajassa joka päivä käyvät suihkuissa. Myös kadunmiehillä päivittäinen suihku. Eikun...

Sehän onkin ihan vertailukelpoinen juttu. Tuskin kadunmiehet täällä kirjoittelee. Oletin, että puhutaan normaaleista ihmisistä, joilla on mahdollisuus peseytyä joka päivä.

Vierailija
16/47 |
06.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikolla päivittäin ja hikoilevat urheilusuoritukset jälkeen, mutta viikonloppuna, miten milloinkin. Joskus parikin kertaa päivässä, esim. lenkin jälkeen ja illalla saunan jälkeen tai jos on menoa jonnekin. Jos vain oleskellaan kotona eikä huvita saunoa, niin voi olla, että suihkussa pe ja seuraavan kerran ma.

Vierailija
17/47 |
06.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käynyt suihkussa viimeksi maanantaina. Nyt on jo sen verran likainen olo, että voisi mennä suihkuun. 

Vierailija
18/47 |
06.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sehän onkin ihan vertailukelpoinen juttu. Tuskin kadunmiehet täällä kirjoittelee. Oletin, että puhutaan normaaleista ihmisistä, joilla on mahdollisuus peseytyä joka päivä.

Heistäkään suurin osa ei käy päivittäin suihkussa. 

Vierailija
19/47 |
06.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka päivä tietenkin.

Vierailija
20/47 |
06.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

1-3 kertaa päivässä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kahdeksan