Miten usein käytte suihkussa?
Kommentit (47)
Joka aamu, ei muuten päivä käynnisty kunnolla. Aika usein myös illalla urheilun jälkeen.
2-3 kertaa viikossa. Mies 1-2 viikon välein. Yäk. Ei käy vaikka olen monesti pyytänyt. No eipä tartte sekstaillakkaan mokoman kanssa.
Päivittäin. Joskus joka toinen päivä, jos en ole hikoillut.*
*Tietenkin pesen "kriittiset paikat" päivittäin.
Kerran vuodessa. Kyrpäni haisee joka päivä.
Päivittäin. Mulla on rasvoittuva iho, on pakko.
Te, jotka ette päivittäin käy suihkussa, niin peseydyttekö jotenkin muulla tavalla? Vai onko oikeasti olemassa ihmisiä, jotka pesee itsensä vain kerran viikossa? Itse peseydyn päivittäin. Se on itsestään selvää.
Joka toinen päivä keskimäärin. Nyt on mennyt jo neljä päivää ilman suihkua, kun olen ollut vain kotona.
Kerran viikossa. Jos käy useammin, niin iho kuivuu.
Vierailija kirjoitti:
2-3 kertaa viikossa. Mies 1-2 viikon välein. Yäk. Ei käy vaikka olen monesti pyytänyt. No eipä tartte sekstaillakkaan mokoman kanssa.
Ihana parisuhde! 😍
Vierailija kirjoitti:
Te, jotka ette päivittäin käy suihkussa, niin peseydyttekö jotenkin muulla tavalla? Vai onko oikeasti olemassa ihmisiä, jotka pesee itsensä vain kerran viikossa? Itse peseydyn päivittäin. Se on itsestään selvää.
Pesen alapään vedellä päivittäin. Muita osia ei ole tarpeen jynssätä joka päivä. Olen hyvin kuivaihoinen ja ihoni hajoaisi, jos joka päivä sitä kuuraisin.
Vierailija kirjoitti:
Ei tietenkään ole. Afrikassakin savimajassa joka päivä käyvät suihkuissa. Myös kadunmiehillä päivittäinen suihku. Eikun...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tietenkään ole. Afrikassakin savimajassa joka päivä käyvät suihkuissa. Myös kadunmiehillä päivittäinen suihku. Eikun...
Sehän onkin ihan vertailukelpoinen juttu. Tuskin kadunmiehet täällä kirjoittelee. Oletin, että puhutaan normaaleista ihmisistä, joilla on mahdollisuus peseytyä joka päivä.
Viikolla päivittäin ja hikoilevat urheilusuoritukset jälkeen, mutta viikonloppuna, miten milloinkin. Joskus parikin kertaa päivässä, esim. lenkin jälkeen ja illalla saunan jälkeen tai jos on menoa jonnekin. Jos vain oleskellaan kotona eikä huvita saunoa, niin voi olla, että suihkussa pe ja seuraavan kerran ma.
Olen käynyt suihkussa viimeksi maanantaina. Nyt on jo sen verran likainen olo, että voisi mennä suihkuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sehän onkin ihan vertailukelpoinen juttu. Tuskin kadunmiehet täällä kirjoittelee. Oletin, että puhutaan normaaleista ihmisistä, joilla on mahdollisuus peseytyä joka päivä.
Heistäkään suurin osa ei käy päivittäin suihkussa.
Joka päivä jos aion olla ihmisten ilmoilla. Jos vain sooloilen niin kerran viikossa.