Minulla on suunnitelma: Jätän lapset ihan tietoisesti tekemättä ja...
...jos joku utelee milloin lapsia niin alan itkemään ja valehtelen etten pysty saamaan sairauden takia. Näin kaikki säälii minua, ja kukaan ei hauku itsekkääksi. Tulen saamaan paljon lahjoja, huomiota ja sääliä, eikä tarvitse sietää lapsia. Sit kun olen yksin nauran räkäisesti ja olen ylpeä mestarisuunnitelmastani.
Kommentit (9)
Vierailija kirjoitti:
Kiva sit ku tulee vahinko raskaus ja saat tietää siitä liian myöhään :D
Ei tule kun uusin 2-3 vuoden välein ehkäisykapselini mitä käytän kipuliaiden menkkojen hoitoon.
Vierailija kirjoitti:
Sit vaan selittää miten ihme tapahtui ja Jumala siunasi yllätysraskaudella. On saanut paljon sääliä, ja sen jälkeen saa paljon ihmettelyä ja ihailua. Win win sekin
Jos osaat itkeä ja valehdella noin hyvin niin suosittelen näyttelijän uraa.
Ihan hyvä suunnitelma! Yhtä hyvä kuin kaikki muutkin. Hyvin sä vedät. Tykkään susta.
Mä oon vaan sanonut että uskoisin olevani kamala äiti, joten parempi että jätän lapset tekemättä, ja että en erityisemmin lapsista pidä. Kukaan ei ole alkanut väittää vastaa tai sanomaan "kyllä niistä omista lapsista pitää" tms.
Inhoan itsekin noita uteluita. Hittoako se jollekin työpaikan Pirjolle kuuluu, aionko pullauttaa maailmaan veronmaksajia vai en. Ajattelin alkaa itkemään ja sanoa, etten voi tulla raskaaksi, koska synnyin miehenä. Siitä sitten kiusaantuvat.
Vierailija kirjoitti:
Mä oon vaan sanonut että uskoisin olevani kamala äiti, joten parempi että jätän lapset tekemättä, ja että en erityisemmin lapsista pidä. Kukaan ei ole alkanut väittää vastaa tai sanomaan "kyllä niistä omista lapsista pitää" tms.
Aina joku jaksaa selittää sitä että "Äitiyteen kasvaa kyllä ajallaan plaa plaa" Siksi minun suunnitelmani on parempi. ap
Inhottaa kun sanotaan että "äitiyteen kasvaa". Onko ihminen joka ei ole äiti, jotenkin keskenkasvuinen?