Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vegaanit/vegetaristit voidaanko keskustella siitä kuinka paljon myrkkyjä ne kasvikset sisältää?

Vierailija
06.02.2021 |

Olen lihansyöjä ja kyllästynyt vegeporukkaan, jotka syyllistää sekasyöjiä. No, oletteko yhtään ajatelleet kuinka paljon myrkkyjä niihin teidän kasviksiin laitetaan?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekasyöjänä olen ylpeä että olen saanut antaa hyvän elämän monelle eläimelle. Löysin julkaisun. Kanadassa testasivat ja kaikki kauraerät sisälsivät glyfosaattia ja jos glyfosaattipitoista rehua oli annettu lehmälle niin maidosta sitä ei kuitenkaan löytynyt. Luonto toimii noin hienosti. Lehmä suodattaa myrkyt pois eikä siirrä niitä jälkeläiselle tarkoitettuun juomaan

Vierailija
22/26 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kasvikseja ja hedelmiä voi ja kannattaa ostaa myös luomuna. Paksukuorisissa hedelmissä kuten ananaksessa luomun käyttö ei ole niin tärkeää kuin esimerkiksi marjojen kohdalle. Kai sinäkin sekasyöjänä kuitenkin syöt silti kasviksia, joten koskeehan tämä sinuakin. Ja se sinun syömäsi liha on todennäköisesti myös tullut eläimestä, joka on saanut ruuakseen kemikaaleilla käsiteltyä ruokaa, jotka tuon lihan kautta joutuvat elimistöösi.

Miten se luomu eroaa normaalista, yhtä haitallisia ne luomussa käytetyt torjunta-aineet on, vaikka käsittääkseni luomussa ei saa käyttää pinta-käsittelyaineita korjuun jälkeen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kai te lihansyöjätkin kasviksia tai vihanneksia syötte, ihan samoja?

Ei syö, ne kärsii mielummin keripukista

Vierailija
24/26 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sekasyöjänä olen ylpeä että olen saanut antaa hyvän elämän monelle eläimelle. Löysin julkaisun. Kanadassa testasivat ja kaikki kauraerät sisälsivät glyfosaattia ja jos glyfosaattipitoista rehua oli annettu lehmälle niin maidosta sitä ei kuitenkaan löytynyt. Luonto toimii noin hienosti. Lehmä suodattaa myrkyt pois eikä siirrä niitä jälkeläiselle tarkoitettuun juomaan

Eikö sekasyöjät enää syö kauraa? Mitä on glytosaatti ja millaisilla pitoisuuksilla sillä on terveyshaittoja vai onko?

Vierailija
25/26 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kai te lihansyöjätkin kasviksia tai vihanneksia syötte, ihan samoja?

Ei syö, ne kärsii mielummin keripukista

Niinpä. Ja vegaanit myös syö kaikki maailman avokadot ja mantelit, joiden tuotannossa on myös jotain eettisiä ja ekologisia ongelmia.

Vierailija
26/26 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti: