Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Saako teidän teinit elää oman rytminsä mukaan (valvoa ja nukkua miten haluavat)

Vierailija
06.02.2021 |

Mä en oikein tiedä miten toimisin mun 15v kanssa. On valvonut varmaan koko yön. Valvoi vielä vähän ennen seiskaa kun heräsin mutta nyt meni jo nukkumaan. Kouluhommat hoitaa hyvin eli saa rytmin käännettyä viikoksi, mutta toki maanantai on aina hyvin tahmea ja väsynyt.
Miten teillä?

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pidemmillä lomilla rytmi yleensä kääntyy, vaikka miten urputan asiasta. Välillä viikonloppunakin rytmi sekaisin. Itseäni ärsyttää suunnattomasti kun yöt valvotaan. Nyt on menossa hyvä kausi, rytmit kohdillaan.

Anna mä arvaan, ihan periaatteen vuoksi ärsyttää koska nuoret alkaa olla siinä iässä ettei kontrollointi sun mielenoikkujen mukaan onnistukkaan?

Mikäs 13v. Sinä olet?

Vierailija
22/22 |
08.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pidemmillä lomilla rytmi yleensä kääntyy, vaikka miten urputan asiasta. Välillä viikonloppunakin rytmi sekaisin. Itseäni ärsyttää suunnattomasti kun yöt valvotaan. Nyt on menossa hyvä kausi, rytmit kohdillaan.

Anna mä arvaan, ihan periaatteen vuoksi ärsyttää koska nuoret alkaa olla siinä iässä ettei kontrollointi sun mielenoikkujen mukaan onnistukkaan?

No lähinnä se, että kolistellaan, rampataan vessassa, katsotaan telkkaa ja höpistään, kun muu perhe haluaisi nukkua. Mutta omia jälkiä ei voi siivota "kun en halunnut herättää". Tai Herran jumala jos haluaa imuroida ennen puolta päivää ja laittaa pienemmille sisaruksille lounasta ja siitä kuuluu meteliä. Ja kenen luulet sitten kouluaamuina saavan vihat päälleen, kun pakottaa heräämään kouluun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla