Hammaslääkäriä, hoitajaa, suuhygienistiä tai muuten vaan hampaista paljon tietäviä paikalla?
Mulla on tullut hampaan kaula yhdestä hampaasta esiin joka vähän vihloo ja nyt mietin mikä olisi jatkossa paras hammastahna. Yks suositteli Sensodyne repair and protect ja toinen suositteli superfluor aamuin-illoin. Kumpi siis olisi parempi, vai olisko joku kolmas vaihtoehto vielä?
Kommentit (8)
Vierailija kirjoitti:
Haistakaa paska sit!
😂
Vierailija kirjoitti:
Haistakaa paska sit!
Äijä herppas 😄
Ei hamnastahnan merkillä ole väliä. Sensodyne ja Elmex ovat varmaan suosituimmat vihlovien hampaiden tahnat. Pepsodent superfluorissa ei tosin ole enempää fluoria kuin muissakaan tahnoissa.
Hammastahnan lisäksi voi käydä vastaanotolla ihan vaan fluorauksessa (Bifluorid 10 on hyvä fluorilakka paljastuneisiin hammaskauloihin).
Minulla on yhdessä hammasvälissä hermo pinnassa, ollut samanlainen jo 5 vuotta, ei muutu miksikään. Taisin joskus mainita siitä hammaslääkärille, ei tehnyt mitään. Hammaslanka vihlaisee ko. paikassa aina. Olen oppinut elämään sen kanssa. Syödessä tai purennassa ei tunnu.
Olen sitä mieltä että mikään hammastahna ei korjaa asiaa.
Paikka-aineella ohut pinnoite sinne hammaskaulaan. Loppuu vihlonta.
Mikä se on se hammaslääkäri/hygienistiliitto joka niissä mainoksissa suosittelee millon mitäkin? Kuka tunnustaa kuuluvansa tuohon liittoon?
Ei sillä rahalla ole niin väliä, pääasia että peset.
.