Rakastan uutta villapeittoani :)
Ostin sohvalle ns torkkupeitteeksi 100% villaa olevan harmaan voltin ja tämä on ihana ♥️. Niin lämmin ja niin ihana käpertyä sen alle vaikkapa saunan jälkeen pakkasten paukkuessa. Monia muitakin torkkupeitteitä ollut ja on nytkin tämän kaverina toinen, mutta ei läheskään näin ihana/lämmin.
Kannattaa maksaa villasta!
Kommentit (11)
Viikon positiivisin aloitus ja sai hymyilemään. Kiitos siitä
Vierailija kirjoitti:
Viikon positiivisin aloitus ja sai hymyilemään. Kiitos siitä
Kiva, ja kiitos 🙂. Tää vaan on niin ihana, tämä lämpö tämän alla.
Ap
Olen allerginen villalle, sääli. :( Minun paras ystäväni on puolestaan lämpöpeitto, aivan ihana jatkuvaan paleluun. En kyllä oikein pidä siitä, että pitää olla jatkuvasti kiinni piuhoissa. XD
Neuloin itse, oli kyllä mukavaa kun työn edetessä lämmitti jalkoja. Olen myös villojen ystävä 😍
Meillä on useampi villashaali mutta lempparini on halpa ikean viltti, tämä https://fi.pinterest.com/pin/385057836890217990/
Kudoin vuosia sitten lapsilleni villapeitot heidän itse valitsemillaan väreillä. Yksi lapsi ei kestä villaa ja hänen peittonsa palautui minulle. Kyllä on lämmin.
Vielä 70-luvulla oli villahuovat tavallisia peittoja asuntoloissa ja muissa sellaisissa. Vieläkö armeijassa on villahuopia, vai joko kaikki harmaan vihreäraitaiset huovat on myyty hevosloimiksi?
Haluaisin paksun untuvatäkin, jossa on 90 prosenttia untuvaa ja 10 prosenttia höyheniä.
Villapeitto minulla oli mukana sairaalassa, kun olin eristyshuoneessa yli kuukauden. Sairaalatäkit olivat kylmiä.
Mulla Lapuankankureiden Taivaltajat huopa. Ihanan lämmin ja on vieläpä nätti.
Mä myös rakastan mun Pentikin villapeittoa. ❤️ Pähkäilin pitkään että raaskinko ostaa. Onneksi ostin, on aivan valtavan ihana. Kannatti satsata aitoon.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on ollut villapeitto uli vuoden. On lämmin, ei hiosta ja on sopivan painava. Olen käyttänyt sitä joka yö, paitsi pahimpina helteinä jätin muutamana yönä pois.
Saatiin v 1971 häälahjaksi äidiltäni villahuovat, jotka on ollut käytössä koko ajan.
Eivät ole menneet miksikään.
Eihiota vaan ihanan lämpöiset ja hengittävät.
Jossain on pitänyt nukkua ns. täkkien alla ja ihan hirveitä. Ei edes untuvapeitot ole yhtään villan veroisia.
Mulla on ollut villapeitto uli vuoden. On lämmin, ei hiosta ja on sopivan painava. Olen käyttänyt sitä joka yö, paitsi pahimpina helteinä jätin muutamana yönä pois.