Kerro jokin sairaus tai vaiva mikä sinulla on tällä hetkellä.
Kommentit (66)
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti jalkasilsan aiheuttama id-reaktio.
Ei kiva. Pieniä kutiavia rakkuloita kämmenissä ja jalkapohjissa, ollut jo viikon.Jalkasilsa hoidettu, mutta jos jollain olis vinkkejä tuon ärsytysreaktion hoitoon, niin otan mielelläni vastaan.
Syyhy?
Suolistotulehdus. Ja jatkuvat nivelkivut.
Skolioosi. Lisäksi lonkka kipuilee, koska nilkasta ylöspäin on kaikissa nivelissä virheasento. Sen diagnoosin sain tänään kun lopultakin viitsin mennä näytille. Kuulemma sen voi vielä korjata fysioterapialla.
Skolioosin kans on niin tottunut kipuihin, että oon 1,5 vuotta kärsinyt tän lonkan kans, ku en vaan yksinkertaisesti jaksa kaikesta uudestakaan oireesta mennä lääkäriin. Kivut vaan kuuluu asiaan, kuuluneet lapsesta asti enkä tiedä millaista on elää ilman kipua. Nyt pakotettiin varaamaan aika ja oikeasti menemään sinne eikä vaan perumaan, että en minä kehtaa mennä kitisemään, ku ei tälle kuitenkaan voi tehdä mitään.
Astma, ja nyt pakkasilla ulkona liikkuminen pistää yskittämään pahasti, ei tarvita kuin sisältä 20 m matka autolle ja lämmitettyyn autoon siirtyminen, niin yskii keuhkonsa pihalle.
SI nivel pois paikaltaan. Ei pysy, menee aina uudestaan. Joku päivä vielä jään linkkuun lopullisesti.
Mulla on kaksi sairautta, mutta kumpikaan ei varsinaisesti vaikuta mun terveyteen, ei vaivaa mua eikä vaadi mitään lääkitystä. Eli olen ihan terve. Raskaana olen nyt, mutten koe sitä vaivaksi
Atooppinen iho, tätä kutinaa ja mikään voide ei tahdo olla avuksi eivätkä allergia pillerit. Onneksi pian on kevät, se helpottaa.
Vierailija kirjoitti:
Keskenmenon jälkivuoto
Osanottoni ❤
Vierailija kirjoitti:
Skolioosi. Lisäksi lonkka kipuilee, koska nilkasta ylöspäin on kaikissa nivelissä virheasento. Sen diagnoosin sain tänään kun lopultakin viitsin mennä näytille. Kuulemma sen voi vielä korjata fysioterapialla.
Skolioosin kans on niin tottunut kipuihin, että oon 1,5 vuotta kärsinyt tän lonkan kans, ku en vaan yksinkertaisesti jaksa kaikesta uudestakaan oireesta mennä lääkäriin. Kivut vaan kuuluu asiaan, kuuluneet lapsesta asti enkä tiedä millaista on elää ilman kipua. Nyt pakotettiin varaamaan aika ja oikeasti menemään sinne eikä vaan perumaan, että en minä kehtaa mennä kitisemään, ku ei tälle kuitenkaan voi tehdä mitään.
Hei ihan niin kuin minä paitsi että diagnoosin sain jo vuosikymmeniä sitten. Lisäksi mulla on vielä 3 cm jalkojen pituusero. Aika usein tulee lonkkanivelen nivelpussin tulehdus, joka on todella kipeä, ja se tulee ihan vain vaikka kävelemisestä. Tsemppiä sulle, tiedän miltä tuntuu elää joka päivä kivussa.
Vierailija kirjoitti:
Imusolmukesyöpä ja sydäntauti.
Millainen sydäntauti? Minulla on sydämen vajaatoiminta.
Nyt ollut parina päivänä ihan ihmeellinen kiristys takareisissä polvinivelistä ylöspäin kun olen sitä ennen kumartunut tai kyykistynyt. Ihan hirveä kipu, joka tuntuu tulevan luista tai nivelistä. Mitä voi olla? koronaako? Koskaan ennen ei ole moista ollut.
Ikävä kyllä taitaa olla korona..noh, kämpässä pysyn ja seurailen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti jalkasilsan aiheuttama id-reaktio.
Ei kiva. Pieniä kutiavia rakkuloita kämmenissä ja jalkapohjissa, ollut jo viikon.Jalkasilsa hoidettu, mutta jos jollain olis vinkkejä tuon ärsytysreaktion hoitoon, niin otan mielelläni vastaan.
Syyhy?
Ei ole syyhy, mutta kiitos kuitenkin. Terveyskeskuksen mukaan tämä on id-reaktio eli jonkin näköinen "allerginen" reaktio tuohon jalassa olleeseen sieneen.
Vierailija kirjoitti:
Kilpirauhasen vajaatoiminta
Sama
Tyrä