Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kerro jokin sairaus tai vaiva mikä sinulla on tällä hetkellä.

empaattinenemppu
05.02.2021 |

Aina jotain vaivaa, jaa se meidän kanssa.

Kommentit (66)

Vierailija
21/66 |
05.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyrä

Vierailija
22/66 |
05.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilmeisesti jalkasilsan aiheuttama id-reaktio.

Ei kiva. Pieniä kutiavia rakkuloita kämmenissä ja jalkapohjissa, ollut jo viikon.

Jalkasilsa hoidettu, mutta jos jollain olis vinkkejä tuon ärsytysreaktion hoitoon, niin otan mielelläni vastaan.

Syyhy?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/66 |
05.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suolistotulehdus. Ja jatkuvat nivelkivut.

Vierailija
24/66 |
05.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Skolioosi. Lisäksi lonkka kipuilee, koska nilkasta ylöspäin on kaikissa nivelissä virheasento. Sen diagnoosin sain tänään kun lopultakin viitsin mennä näytille. Kuulemma sen voi vielä korjata fysioterapialla.

Skolioosin kans on niin tottunut kipuihin, että oon 1,5 vuotta kärsinyt tän lonkan kans, ku en vaan yksinkertaisesti jaksa kaikesta uudestakaan oireesta mennä lääkäriin. Kivut vaan kuuluu asiaan, kuuluneet lapsesta asti enkä tiedä millaista on elää ilman kipua. Nyt pakotettiin varaamaan aika ja oikeasti menemään sinne eikä vaan perumaan, että en minä kehtaa mennä kitisemään, ku ei tälle kuitenkaan voi tehdä mitään.

Vierailija
25/66 |
05.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Astma, ja nyt pakkasilla ulkona liikkuminen pistää yskittämään pahasti, ei tarvita kuin sisältä 20 m matka autolle  ja lämmitettyyn autoon siirtyminen, niin yskii keuhkonsa pihalle.

Vierailija
26/66 |
05.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskenmenon jälkivuoto

Vierailija
27/66 |
05.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

SI nivel pois paikaltaan. Ei pysy, menee aina uudestaan. Joku päivä vielä jään linkkuun lopullisesti.

Vierailija
28/66 |
05.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nivelreuma

Vierailija
29/66 |
05.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kaksi sairautta, mutta kumpikaan ei varsinaisesti vaikuta mun terveyteen, ei vaivaa mua eikä vaadi mitään lääkitystä. Eli olen ihan terve. Raskaana olen nyt, mutten koe sitä vaivaksi

Vierailija
30/66 |
05.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Atooppinen iho, tätä kutinaa ja mikään voide ei tahdo olla avuksi eivätkä allergia pillerit. Onneksi pian on kevät, se helpottaa.

Vierailija
31/66 |
05.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keskenmenon jälkivuoto

Osanottoni ❤

Vierailija
32/66 |
05.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Skolioosi. Lisäksi lonkka kipuilee, koska nilkasta ylöspäin on kaikissa nivelissä virheasento. Sen diagnoosin sain tänään kun lopultakin viitsin mennä näytille. Kuulemma sen voi vielä korjata fysioterapialla.

Skolioosin kans on niin tottunut kipuihin, että oon 1,5 vuotta kärsinyt tän lonkan kans, ku en vaan yksinkertaisesti jaksa kaikesta uudestakaan oireesta mennä lääkäriin. Kivut vaan kuuluu asiaan, kuuluneet lapsesta asti enkä tiedä millaista on elää ilman kipua. Nyt pakotettiin varaamaan aika ja oikeasti menemään sinne eikä vaan perumaan, että en minä kehtaa mennä kitisemään, ku ei tälle kuitenkaan voi tehdä mitään.

Hei ihan niin kuin minä paitsi että diagnoosin sain jo vuosikymmeniä sitten. Lisäksi mulla on vielä 3 cm jalkojen pituusero. Aika usein tulee lonkkanivelen nivelpussin tulehdus, joka on todella kipeä, ja se tulee ihan vain vaikka kävelemisestä. Tsemppiä sulle, tiedän miltä tuntuu elää joka päivä kivussa.

Vierailija
33/66 |
05.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persoonallisuushäiriö

Vierailija
34/66 |
05.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Imusolmukesyöpä ja sydäntauti.

Millainen sydäntauti? Minulla on sydämen vajaatoiminta.

Vierailija
35/66 |
05.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieruvaivat

Vierailija
36/66 |
05.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt ollut parina päivänä ihan ihmeellinen kiristys takareisissä polvinivelistä ylöspäin kun olen sitä ennen kumartunut tai kyykistynyt. Ihan hirveä kipu, joka tuntuu tulevan luista tai nivelistä. Mitä voi olla? koronaako? Koskaan ennen ei ole moista ollut.

Vierailija
37/66 |
05.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä kyllä taitaa olla korona..noh, kämpässä pysyn ja seurailen. 

Vierailija
38/66 |
05.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilmeisesti jalkasilsan aiheuttama id-reaktio.

Ei kiva. Pieniä kutiavia rakkuloita kämmenissä ja jalkapohjissa, ollut jo viikon.

Jalkasilsa hoidettu, mutta jos jollain olis vinkkejä tuon ärsytysreaktion hoitoon, niin otan mielelläni vastaan.

Syyhy?

Ei ole syyhy, mutta kiitos kuitenkin. Terveyskeskuksen mukaan tämä on id-reaktio eli jonkin näköinen "allerginen" reaktio tuohon jalassa olleeseen sieneen.

Vierailija
39/66 |
05.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kilpirauhasen vajaatoiminta

Sama

Vierailija
40/66 |
05.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poskiontelontulehdus