Mitä kadut.
Kommentit (27)
C et en o pessy hampait jokapäivä aamuin illoin.
En halua niitä muistaa, joten en kerro.
En mitään, vaikka olenkin hakkeroinnut toisen puhelimen. Olen saanut omalla työlläni murtovarkaat kiinni. Olen nähnyt ihan kaiken. Ja kaikki tallessa.
Näeeen maailman niin dragikooomisena ettten kadu mitään.
Etten ole pitänyt itsestäni parempaa huolta.
Vierailija kirjoitti:
En mitään, vaikka olenkin hakkeroinnut toisen puhelimen. Olen saanut omalla työlläni murtovarkaat kiinni. Olen nähnyt ihan kaiken. Ja kaikki tallessa.
Tämä idiootti kulkee meidän KERROSPIHASSA KIIKARIT KÄDESSÄ ja vielä kuvittelee ettei me tiedetä mitää 😅 NOLOA.
Varmaaan sitä etten hakannnut samantein kaikkia koulukiusaaajia. Mutta se on nyt ollutta ja mennyttä. Viiina lämmittää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä idiootti kulkee meidän KERROSPIHASSA KIIKARIT KÄDESSÄ ja vielä kuvittelee ettei me tiedetä mitää 😅 NOLOA.
*kerrostalon pihassa. Ja joo siksi en aijo vielä soittaa koska haluan vähä leikkiä sen kans eka. 😅😅 Onhan tää vähä noloa mut minkäs teet 😎
Kyllä on useita asioita joita nyt kadun.
Että siitä rajusta kokemastani koulukiusaamisesta huolimatta olisin sinnitellyt koulun loppuun, sen sijaan että alan lintsaamaan ja sen takia tulee lasu ja kaikenmaailman sen mukanaan tuomia ongelmia perheelle.
Sanoin vain kyllä kadun mutta se ei enää auta mitään.
Muutamaa ihmissuhdetta kadun. Samoin sitä, että annoin itseni katkeroitua.
Katumus ei enää auta.Tahdon unohtaa.
On tullut sanottua pahoja sanoja.Olisi saanut jäädä sanomatta.
Olen tehnyt monia pahoja virheitä.Ne olisi saanut jäädä tekemättä.