Lapsen päiväkodissa taas korona-altistus, mitä tekisit?
Lapsi on taas karanteenissa, jo toistamiseen kahden kuukauden sisällä. Eihän tästä tule mitään. Päiväkodin henkilökunta tuo jatkuvasti tartuntoja päiväkotiin.
Mitä tekisit itse jatkon suhteen? Uskaltaako lasta enää edes viedä päiväkotiin, onko vaan ajan kysymys, koska sen koronan sieltä saa? Itse olen etätöissä.
Kommentit (11)
Jättäisin lapsi kotiin tai jos on mahdollista että mummille tai jollekin tutulle pääsisi hoitoon.
Ihmettelen, että eivät siellä päiväkodissa jo kerrasta oppineet. Miksi eivät järjestä toimintaa niin, että altistumisia ei tapahtuisi...
Vierailija kirjoitti:
Jos teet kotona töitä niin kaipa se lapsi siinä menee sivussa.
Lapsella vaan kurjaa, kun ei kavereita. Ja onhan niillä kivaa ohjelmaa siellä päiväkodissa,´. Vaikka eipä niitä kavereita ole nytkään, kun ovat kaikki karanteenissa.
Tämä Suomen korona-asioiden hoito on yhtä pelleilyä.
Vierailija kirjoitti:
Jättäisin lapsi kotiin tai jos on mahdollista että mummille tai jollekin tutulle pääsisi hoitoon.
Korona-altistunut lapsi yli 70v mummulle hoitoon? Joo, ei.
Nyt on kyllä ikävä tilanne kun se korona leviää tällä hetkellä aikas hurjaa vauhtia.
Jotain pitäisi tehdä, mutta mitä?
Vierailija kirjoitti:
Ei välttämättä. Alle 3-vuotias ei lähes koskaan mene, koska kaipaa huomiota koko ajan, sitäkin isompi lapsi haluaa muun muassa ulos, mitä ei etätöissä välttämättä voi järjestää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei välttämättä. Alle 3-vuotias ei lähes koskaan mene, koska kaipaa huomiota koko ajan, sitäkin isompi lapsi haluaa muun muassa ulos, mitä ei etätöissä välttämättä voi järjestää.
No pystyn kyllä järjestämään ulosmenot ja muut, koska mulla on joustava työaika. Päivässä on 2-5 tuntia zoompalaveria tms, joinain päivänä ei yhtään. Muuten sama, koska ne työt tekee, kunhan tekee.
Mutta siis, onhan se nyt lapselle kurjaa, jos on koko loppukevään pois päiväkodista. Miksei hallitus nyt järjestä meille niitä rokotteita? Ongelmat ratkeaisi sillä.
Onko teillä muilla kokemusta tästä, että päiväkodissa on jatkuvasti koronatartuntoja?