Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä tehdä? Parvekkeeni alla on julkinen KÄYMÄLÄ

Vierailija
05.02.2021 |

Muutin syksyllä uuteen kotiin ja olen viihtynyt hyvin, mutta nyt on selvinnyt jotain todella inhottavaa. Asun ensimmäisessä kerroksessa eli parveke on matalalla, ja lähes joka ilta viereisistä baareista ihmiset pissaavat parvekkeeni alle (tämä on vähän suojassa). Parvekkeella käyminenkin on ällöttävää kusen hajun takia ja ei se kovin kivalta näytä muutenkaan kun varsinkin viikonloppuöisin porukkaa ramppaa parvekkeeni alla pissalla.
Mitähän tässä voisi tehdä? 😔

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
05.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla samantyyppinen ongelma, puutarhaani käyttävät julkisena käymälänä ELÄIMET, nyt erityisesti jänikset.

Joka aamu pipanoita yhä enemmän ja enemmän, masentaa.

Vierailija
2/36 |
05.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liimasin seinään ison lapun, johon kirjoittaisin pimeässä johtavalla tussilla: Livestreamaus nettiin, jossa nakillesi nauretaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
05.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa Helsingin kantakaupunkiin. Kesähelteet ja kusenhaju, jihuu

Vierailija
4/36 |
05.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saisitko sinne jonkunlaisen hälytysjärjestelmän joka aktivoituu mikäli joku tulee sinne parvekkeen suojaan asioimaan? Esim jotkut kunnon kohdevalot, jotka aktivoituu liiketunnistimella.

Vierailija
5/36 |
05.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se omistus vai vuokra asunto?

Soita huoltoyhtiöön eihän se pakkasella haise edes, mutta kesällä voidaan pestä säännöllisesti se parvekkeen alunen.

Jos oot vuokralla niin vuokranantajalle tietoa asiasta, jos omistus niin taloyhtiön hallitukselle voisi ilmoittaa, onhan pihaa vaikka mahdollista aidata tai hankkia vaikka kameravalvontaa, pelkät liiketunnistin valot voi jo estää ihmisten kulkua pihoihin.

Vierailija
6/36 |
05.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liiketunnistin ja vaikka vesipyssy siihen ruikkimaan.

Vierailija
7/36 |
05.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro isännöitsijälle. Jos kaupungilta saa luvan, siihen voisi laittaa vaikka verkon siihen parvekkeen alle. Muussa tapauksessa valvontakamera!

Vierailija
8/36 |
05.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viritä sinne vanha kunnon paimenpoika, niin saavat kunnon napautuksen, jos vielä yrittävät pis sata

Vierailija
9/36 |
05.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liiketunnistin valolla voisi olla hyvä ajatus!

Vierailija
10/36 |
05.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saisitko sinne jonkunlaisen hälytysjärjestelmän joka aktivoituu mikäli joku tulee sinne parvekkeen suojaan asioimaan? Esim jotkut kunnon kohdevalot, jotka aktivoituu liiketunnistimella.

Summerit pärähtää soimaan, heti kun elin on esillä.

Vierailija
11/36 |
05.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Soita huoltoyhtiöön eihän se pakkasella haise edes, mutta kesällä voidaan pestä säännöllisesti se parvekkeen alunen.

Jos oot vuokralla niin vuokranantajalle tietoa asiasta, jos omistus niin taloyhtiön hallitukselle voisi ilmoittaa, onhan pihaa vaikka mahdollista aidata tai hankkia vaikka kameravalvontaa, pelkät liiketunnistin valot voi jo estää ihmisten kulkua pihoihin.

Olen vuokralla kyllä. Tätä ei voi aidata, koska alla on katu. Pitänee ottaa vuokranantajaan yhteyttä :(

Valitettavasti kyllä haisee talvellakin tai sitten olen herkkänenäinen.

Kiitos vinkeistä, tuo liiketunnistin on aika hyvä idea

Vierailija
12/36 |
05.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pliisuimpia säilyttäisi varmaan kaiteeseen kiinnitetty liikentunnistin valo.

Vierailija
13/36 |
05.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita sinne liikkeentunnistimella toimiva valo. Ei maksa kuin muutaman euron. En itse ainakaan kehtaisi mennä valoisaan paikkaan kuseksimaan. Toinen vaihtoehto, että haet jostain kierrätyskeskuksesta jonkun kameran näköisen ja laminoit lapun kameravalvonnasta.

Vierailija
14/36 |
05.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli samanlainen ongelma aikoinaan kun asuin Kalliossa. Ei siihen valitettavasti mitään ratkaisua ollut. Vuokraisäntä vaan levitteli käsiään kun yritin valittaa

Vierailija
15/36 |
05.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerro isännöitsijälle. Jos kaupungilta saa luvan, siihen voisi laittaa vaikka verkon siihen parvekkeen alle. Muussa tapauksessa valvontakamera!

mitä valvontakamera muka auttaa?

Vierailija
16/36 |
05.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä yhdessä taloyhtiössä oli vastaavaa ongelmaa, mä kävin itse monesti heittää sangolla etikka vettä et sai enimmät hajut pois.

Vierailija
17/36 |
05.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pissi pottaan ja kippaa lorottajan niskaan.

Vierailija
18/36 |
05.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liiketunnistin ja vaikka vesipyssy siihen ruikkimaan.

Ämpärillinen vettä niskaan jokaiselle kusijalle, niin loppuu se pelleily ja liiketunnistimella kahdentuhannen watin halogeenit valaisemaan + kamerat kuvaamaan jokaisen.

Helppo ratkaisu olisi pyytää taloyhtiötä rakentamaan aidan, tai tehdä sen itse, ettei sun parvekkeen alle pääse.

Vierailija
19/36 |
05.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen vuokralla kyllä. Tätä ei voi aidata, koska alla on katu. Pitänee ottaa vuokranantajaan yhteyttä :(

Valitettavasti kyllä haisee talvellakin tai sitten olen herkkänenäinen.

Kiitos vinkeistä, tuo liiketunnistin on aika hyvä idea

Ota yhteys isännöitsijään.

Vierailija
20/36 |
05.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kerro myös baarinpitäjälle, että sun asiakkaat käy siinä ruikkimassa, että eikö teillä ole vessaa.