Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kyllä korona aikana saa tavata läheisiään. Miksi jotkut vääntää sen muotoon ettei saisi.

Vierailija
05.02.2021 |

Sekin on vaan suositus. Jotkut ilmeisesti nauttii siitä että saa uhriutua ja ahdistua. Kukaan ei ole kieltänyt tapaamasta ystäviä tai sukulaisia. Älkää tehkö suosituksista mitään pakkoja.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
05.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi, koska suurin osa asuu koronan runtelemalla alueella ja sielä asuu riskiryhmäläisiä. Kuulun riskiryhmä 2 ja ottaen huomioon nuoren iän en halua kuolla ihan vielä.

Vierailija
22/26 |
05.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pakko on tavata äitiä, kun muistisairas, kuuro yli 90v. ei kerta kaikkiaan pärjää ilman apua, vaikka kotihoitokin käy neljästi.  Odotan rokotuksia, ja tilanteen helpottumista kuin kuuta nousevaa, jotta äiti pääsisi hoivakotiin (ei onnistu korona-aikana, vaikka vanhus on jatkuvasti sairaalassa kaatumisten seurauksena), ja uskaltaisin tavata kantasolusiirrosta toipuvaa siskoa edes joskus.

Miksi ei onnistu? Oma mummo pääsi intervalli kotiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
05.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä tavataan yhtä perhettä jotta lapsilla (ja aikuisilla) säilyisi järki. Molempien perheissä vanhemmat käy kodin ulkopuolella töissä ja lapset päivähoidossa. Muut saa tehdä mitä tykkää, meillä tehdään näin.

Vierailija
24/26 |
05.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole nähnyt ihmisiä huhtikuun jälkeen. Mielenterveys mennyt, mutta kyllä korona kaatuu pian!

Vierailija
25/26 |
05.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse riskiryhmäläinen, mutta kyllä olen tavannut aikuisia lapsiani ja heidän puolisoitaan, koska tiedän heidän olevan vastuunsa tuntevia ihmisiä. Mm joulu vietettiin yhdessä.

Itse olen matkustanut Suomeen tapaamaan ja hoitamaan monisairasta vanhaa isääni - koskaan ei tiedä, milloin viimeinen päivä tulee.

Samoin olen matkustanut tapani mukaan viettämään talvea Espanjan aurinkoon.

Väitän pitäväni paremmin huolta siitä, että en saa tartuntaa enkä tartuta muita, kuin useimmat ihmiset Suomessa.

Vierailija
26/26 |
05.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tavannut kahta siskoani ja äitiäni vain ulkona. Kenenkään kotona en ole käynyt vuoteen. En myöskään pilateksessa. Enkä muualla kuin Alepassa ja postissa hakemassa tilaamiani tuotteita. Silloinkin naamarin kanssa. Ulkona välttelen myös kohtaamisia, jos jalkakäytävällä tulee joku vastaan, siirryn ajoradalle tai olen ohituksen ajan hengittämättä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän yhdeksän