Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä jos aikuinen käyttää toppahousuja kaupungilla?

Vierailija
05.02.2021 |

.

Kommentit (54)

Vierailija
41/54 |
05.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla nahkahousut ja alla kunnon villakalsarit.

Vierailija
42/54 |
05.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan ne nyt vähän nolot, samaten Kuomat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/54 |
05.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs toppahame? Voiko sitä käyttää kaupungilla? Käytän hameita vuoden ympäri, ellen ole ulkona harrastamassa liikuntaa, ja kovilla pakkasilla paksuimmatkin sukkahousut käy vähän viileiksi.

Vierailija
44/54 |
05.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toppakenkää kirjoitti:

Kuuluu olla kovalla pakkasella toppikset.Työmatkoilla.Ihan kuin kaikki olisi menossa päivällä yökerhoon tai juhliin ei ole,työmatkoilla ja harrastuksissa on toppapukuja.Tuulipukuja myös. Lureksit muissa menoissa.

Kyllä minä menen kovilla pakkasilla yökerhoon toppahousut ja lämpimät kengät jalassa, nehän jätetään kuitenkin narikkaan! Mekon päällä toppahame olisi kyllä kätevämpi, mutta niitä harvemmin tulee kaupassa vastaan.

Suosittelen koluamaan Uffin rekit tai sitten urheiluvaateliikkeet. Tavallisissa kaupoissa en ole toppahameita nähnyt, mutta uhreiluvaateliikkeet myy.

Vierailija
45/54 |
05.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaa palaa. Pakkasella saa käyttää ja kovalla varsinkin. Syy miksi yhden miehen toppahousut naurattivat oli se, että hän oli ensimmäinen jolla näkyi ne vuosikausiin – tuli mieleen ne kaikki MUUT miehet jotka välttelevät toppahousuja. Ja miksi välttelevät Ehkä se näyttää hauskalta joskus, mutta onhan naisillakin.

Vierailija
46/54 |
05.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toppahousuja ei tarvitse, jos on riittävän lämmin pitkä takki. Mutta jos haluaa käyttää lyhyttä ulkoilupusakan mallista takkia, niin silloin toppahousut ovat kyllä tarpeelliset. 

Eikö ole hankalaa, jos joutuu työpaikalla aina riisumaan toppahousut pois ja pukemaan taas kun lähtee.? Ja siis mitä siellä alla on valmiiksi työvaatteita vai joutuuko pukemaan erikseen hametta jne. Eri asia on tietysti, jos täytyykin  vaihtaa aina varsinaiset työvaatteet . (sair.hoitaja, myyjä jne.)

Eipä se ole sen vaikeampaa kuin sen takin pukeminen. Mieluummin riisun ne toppahousut kuin istun koko päivän toimistolla hikoilemassa pitkikset jalassa varsinaisten housujen alla.

Vierailija
47/54 |
05.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä haluaisin toppapuvun. 80-luvulla niitä oli aikuisillakin. Olisi helppo riisua kun alla olisi siivot sisävaatteet. 80-luku olisi trendikästäkin.

Minua ihmetyttää ihmiset jotka eivät käytä toppahousuja ja kulkevat -25 asteen pakkasillakin farkuissa. Eivät taida olla kovin liikunnallisia/hyötyliikkujia.

Minä käytän pakkasilla farkkuja, koska toppahousuissa liikkuessa tulee hemmetin kuuma.

Toppahousut ovat taukohousut, ei niitä liikkuessa käytetä pl. etelänavalla tai jonkun vuoren huipulla.

Vierailija
48/54 |
05.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vuosikausia etsinyt kevyitä pehmeitä kuminauha vyöräröllisiä toppahousuja, jotka eivät olisi mustat. Eikä mitkään muutkaan räikeän väriset. Mieluimmin vaalean harmaat. Ja että lahkeet olisivat alaspäin kapenevat. Sopisivat nilkkapituisiin kenkiin. Ne voisi hujauttaa vaikka toisten housujen päälle. Ei tarvitsisi palella. Voisiko joku alkaa valmistamaan näitä?

Vierailija
49/54 |
05.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen aloituksen AV:lle

Vierailija
50/54 |
05.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä toppahaalari on must.

Vierailija
51/54 |
05.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnon turkishaalarit ne olla pitää.

Vierailija
52/54 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei näytä hyvältä.

Vierailija
53/54 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu säästä. Talvella toppahousuissa kulkeva on fiksu ihminen, joka osaa pukeutua sään mukaisesti. Kesällä voisin joissain tapauksissa ihmetellä mutta toisaalta yhtään tavatonta ei ole nähdä marjamyyjiä toppavaatteet päällä keskellä kesää. Suomen kesät näet.

Itse pidän laskettelu- tai lautailuhousuja talvella myös kaupungilla ja työmatkoilla. Jos sattuu vaikka auto jättämään kovassa pakkasessa välille.

Vierailija
54/54 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se ihan sairaan noloa.