Mikä menneisyyden asia uudessa kumppanissa saisi sinut lopettamaan suhteen/tapailemisen?
Olen muutaman kerran tavannut itseäni hivenen (n. 5v) vanhempaa eronnutta miestä. Mies ei ole vielä itse puhunut eronsa syistä mitään. Nyt sain ystävältäni, joka on miehen expuolison sukulainen kuulla, että eron syynä on miehen saama tuomio rikoksesta, jonka uhri oli alaikäinen nuori. Mies oli saanut rikoksesta ilmeisesti lievän sakko tuomion, mutta kyllä näin kahden teini-ikäisen yksinhuoltajana vähän mietityttää, että olenko valmis jatkamaan tapailemista tuomitun viinatrokarin kanssa. En jotenkin jaksa uskoa, että pelkästään tuo trokaus on ollut eron syynä, vaan taustalla on jotain vakavampaa. Ystäväni on vahvasti sitä mieltä, ettei ole, mutta näin itsestäni tuntuu.
Kommentit (4)
Rikostausta, väkivaltaisuus, huumeet, kymmenittäin ellei sadoittain seksikumppaneita, harrastanut fwb-suhteita tai ollut avoimessa suhteessa.
Vierailija kirjoitti:
Rikostausta, väkivaltaisuus, huumeet, kymmenittäin ellei sadoittain seksikumppaneita, harrastanut fwb-suhteita tai ollut avoimessa suhteessa.
Niin ja vielä yksi tuli mieleen: ollut naimisissa useammin kuin kerran.
Vierailija kirjoitti:
Mä luulen, että kuvasit just tota miestä, josta kirjoitin. Ei kukaan kuitenkaan ota eroa avioliitosta pelkästään trokauksen vuoksi, kyllä taustalla on pakko olla jtn enemmän siis hyväksikäyttöä tms. Ei vaan oo jäänyt siitä kiinni.
Ap
Kun kysymättä alkaa selostamaan, miten kävi trefffeillä sellasen ja sellasen kanssa joskus ja pani sellasen ja tommosen kanssa. En todellakaan haluaisi tietää.